-
Podobna zawartość
-
Przez dzikijohn
Witam, doszło do nietypowej sytuacji: zerwał mi się korek wlewu oleju silnikowego. Problem polega na tym że sporo korka zostało wewnątrz. Wszystko byłoby cacy tylko że... to co zostało strasznie się kruszy i nie chcę żeby mi do silnika opiłków naleciało więc pytanie brzmi: Macie pomysły jak to wykręcić?
Jeszcze jedna kwestia: pod korkiem było trochę białego osadu - czytałem że to normalne dla tych silników. Jakie są wasze zdania na ten temat?
-
Przez jacus
moj -od niedawna- 40 letni ursus odmowil wspolpracy.
1.nagle zaczal dymic z wlewu oleju i kola pasowego,z miarki oleju troche mniej.
2.oleju przybylo- na bank poszlo paliwo.
.3 kolo pasowe-z odrzutnikiem- rozlecialo sie, od paru miesiecy byl luz, dalem nowa nakretke i czekalem na koniec sezonu zeby naprawic, wyrobilo tez obudowe przednia.
czy to dymienie moglo miec zwiazek z tym ze kolo pasowe tarlo o obudowe ????? czy przyczyna jest inna???? odkrecilem glowice-zawory szczelne, uszczelki nie wygladaja zle, na tulejach minimalne progi. na rozgrzanym mial 1 atm. wymiana pierscieni pomoze ?? mieszanka oleju z ropa mogla sie tak grzac zeby dymilo ?????
-
Przez szop01
Witam wszystkich forumowiczów.
Posiadam ciągnik Renault Ares 630 125 km i ostatnio pojawił się problem.
Po odpaleniu ciągnika z odmy olejowej i korka wlewu oleju leci coś takiego jak para wodna i jest to bezwonne.
Jaka może być tego przyczyna?
-
Przez Sztachel
Witam
Czy wie ktoś może gdzie znajduje się korek do spuszczania cieczy chłodzącej z bloku silnika w New Holland serii TS?
-

Rekomendowane odpowiedzi
Brak mocy new holland t5.90s
lemken Solitair redukcja ilości wysiewu redlic
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się