-
Podobna zawartość
-
Przez ZirakS
Witam, jak zamontować grzałkę cieczy chłodzącej w 4514? Przeczytałem instrukcje ale wraz nie jestem pewien o którą zaślepkę w bloku silnika chodzi (jeżeli ktoś może to proszę wysłać zdjęcie jak ma ją zamontowaną u siebie.) Kolejną rzeczą jest jak wybić/wyjąć tą zaślepkę bo na oko oceniam że nie będzie łatwo a oczywiście nie chcę wyszczerbić/uszkodzić bloku. Ostatnią sprawą będzie czy po zdjęciu zaślepki płyn chłodzący będzie się wylewał czy po prostu tak go nie ma a grzałka ogrzewa jedynie ścianki a wraz z tym płyn a to jest bardzo istotna informacja dla mnie. Podsumowując chcę założyć grzałkę nie ze względu że ciągnik słabo pali a po prostu w trosce o silnik który cholernie się niszczy gdy jest namarznięty. Silnik "4410" 50kw 68,7KM 600mth i tylko po podgrzaniu świec przy mrozie ok. -18 i stania pod chmurką kilka dni bez opalania z olejem w silniku 15w (turdus) na dodatek na letniej jeszcze ropie ZAPALIŁ choć od razu nie załapał jak przy -5 ale to wszystko wina tej letniej zamarzniętej ropy przy -30 palił jak był koniecznie potrzebny No ale nie odbiegać od tematu. Dzięki z góry za pomoc
PS. Wesołych Świąt za wczasu gdybym na forum nie wszedł
-
Przez ZUL
Witam.
Szukałem po tematach podobnego wątku ale niebyło konkretnych odpowiedzi.
Ja mam taki problem kupiłem nowy zegar i czujnik, zamątowałem i zegar pokazywał tylko do 40 stopni to kupiłem drugi czujnik to zegar pokazywał cały czas 120 stopni, już mi ręce opadają doradzcie mi coś, ciągnik to ursus 902.
-
Przez MateuszJaszczyszyn
witam kupiłem opryskiwacz evard tm 2500 w opryskiwaczu nie działa dawkowanie cieczy oraz nie liczy hektarów. Jak włącze sekce i rusze to pika i spada ciśnienie do 1.5 bara i nie robi czy jade szybko czy wolno moim zdaniem nie ma podanych wszystkich parametrów.
-
Przez Yoda
Od czego będzie pasowac korek wlewu paliwa? Mam 685dt. Zgubiłem dzisiaj a nie będę jechał 100km do agromy po korek.
-
Przez dzikijohn
Witam, doszło do nietypowej sytuacji: zerwał mi się korek wlewu oleju silnikowego. Problem polega na tym że sporo korka zostało wewnątrz. Wszystko byłoby cacy tylko że... to co zostało strasznie się kruszy i nie chcę żeby mi do silnika opiłków naleciało więc pytanie brzmi: Macie pomysły jak to wykręcić?
Jeszcze jedna kwestia: pod korkiem było trochę białego osadu - czytałem że to normalne dla tych silników. Jakie są wasze zdania na ten temat?
-