Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
wionco

volvo bm s830 nie pali

Polecane posty

wionco    0

Witam. mam problem z moim volvo. Nie chce zapalić tak jakby nie dochodziło do niego paliwo. jaka może być przyczyna? z góry dziękuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

macin87    42

Mam ten kombajn. Na bank pompka paliwowa. Zaworki pasują od żuka tylko jest troche zabawy przy tym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek2209    78

nie tylko zaworki mogą nie trzymać .wystarczy nieszczelnosc przy połączeniu zbiornik filtry i też nie odpali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wionco    0

Dzięki koledzy za info. :) Kombajn już pali a przyczyną okazała się nieszczelność przy pompce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Wojtek
      ile wam palą te ursusy na mtg i na ile godzin pracy ciezkiej lub lekkiej starcza pełen gorny zbiornik
      jak bym nie kombinował czy jezdząc na obrotach 1500-1700 w orce czyw innych pracach czy obrotach 2100-2400 zawsze mi gasnie ciagnik z braku paliwa po około 7 godzinach,( mam 1224, pzrez kilka dni chodziła w turbo ale sie zatarła i znowu jest bez turbo, pompa jest spowrotem zmieniona od bez turbo)
    • Przez ponadprawem1994
      Co może być przyczyną pojawienia się ziarna w wentylatorze powietrza w Volvo 800 aktiv???
    • Przez darekszalaj
      Witam wszystkich. Zakupiłem miesiąc temu Volvo BM 320 i jest taki problem że jak się motor nagrzeje zaczyna pryskać olejem z odmy i w tym samym czasie leci para z niej oraz z korka oleju słyszałem że zawory są do roboty co wy myślicie o tym ???? chciałem tym traktorem odśnieżać w zimie ale nie wiem czy to dobry pomysł czy go całkiem szlak nie trafi. Z góry dzięki za pomoc.
    • Przez jaro1111111111111111111111
      mam proble z 85.14 silnik po remoncie kapitalnym tylko pompa i wtryski od poprzedniego silnika bo mi tulej sie rozkruszyla i cały silnik wymieniłem ale na tamtej pompie i wtryskach chodzil ladie a teraz w tym silniku strasznie kopci na bialo niebiesko duzo pali i ciezko
    • Przez damianzb9613
      Witam, wymieniłem pierścienie , uszczelki pod głowicą , w pompie paliwa wymienione łopatki (bo nie trzymała w sobie ciśnienia ) ,wtryski sprawdzone i są dobre. Pompa paliwa była wsadzona na znaki (00 i 2/4) i tłok w górnym położeniu GMP .Ciężko pali na zimnym silniku i kopci na biało podczas kręcenia rozrusznikiem i po odpaleniu po chwili kopcenie zmniejsza się , z wtrysków nadmiarem w ogóle paliwo nie leci a kolektor na czwartej głowicy jest mokry(po około godzinie pracy na wolnych obrotach dopiero zaczął być mokry). Po ciężkim odpaleniu i chwili pracy silnika i po ponownym paleniu normalnie pali .I po rozgrzaniu silnika cały czas kopci na biało szaro.Chlapie olej bagnetem na wolnych obrotach.Renault 85-14 rok produkcji 1984 silnik MWM D226-4 .Z góry dzięki.
×