Zaloguj się, aby obserwować  
matrixv

Problem z MF 255 dmucha z Odmy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
matrixv    0

Witam mam taki problem jak w temacie czyli zrobiłem remont moje mu MF 255 czyli wymieniłem tłoki wraz z pierścieniami nowa uszczelka i po planowaniu głowicy i po od pale ciągnik zaczyna dmuchać odmą i gdy go zgaszę to z odmy ciągle słychać powietrze ulatniające się i syczy,Co to może oznaczać i jak wyjmę miarkę olejową to przestaje syczeć z odmy jak usunąć ten problem.

Z góry wielkie dzięki za odp :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Autofan    24

Prawdopodobnie masz źle przeprowadzony remont silnika? Sam wymieniałeś tuleje? Wyglada mi to na uszkodzenie tulei (możliwe pęknięcie) lub pierścieni co powoduje przedmuchy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

matrixv    0

Tulei nie wymieniałem (były bez progów) wymieniłem tłoki z pierścieniami i zrobiłem planowanie głowicy.Przed wymienieniem tych pierścieni i tłoków był ten sam problem i też dmuchało z odmy i jak wyjmę miarkę olejową to wtedy nie dmucha odmą tylko miarką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    63

to masz silnik spowrotem do roboty i to zrób go porządnie na dobrych częściach bo jak zrobisz na najtańszych to za rok będzie to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    34

Jak zrobisz porządny remont w dobrej firmie to na pewno będzie lepiej. Będzie drożej niż sam byś zrobił ale będzie dobrze a nie tak jak teraz .

Biedny powinien kupować "dobre" bo jak kupi "tanie" to i tak będzie musiał kupić "dobre" co w sumie wyjdzie drożej. Sama wymiana tłoków i pierścieni bez wymiany tulei to podstawowy błąd remontowy w MF 255.Praktycznie nie ma możliwości samodzielnie dobrze wykonać remontu tych silników.Tuleje w nich są suche czyli cienkościenne i powinny być honowane po zamontowaniu w bloku silnika , następnie dobrane tłoki i pierścienie i silniczek śmiga jak nówka z fabryki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nik23    2

A powiedz mi czy stara uszczelka byla wypalona czy dobra? Ogladales tuleje? Byla ktoraś peknieta lub w jakiś inny sposób uszkodzona?

A i jeszcze jedno tloki krotoszyn czy chinki?

 


Jeżeli pomogłem klik zielona strzałka, to nic nie kosztuje a daje motywacje do pomocy dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@matrixv spróbuj jeszcze odłączyć sprężarkę ( zdejmij pasek) ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43

Pierścienia tłokowe założyłeś dobrze TOP ,i w kolejności,może masz podparte zawory ,wyreguluj luz .Wymiana pierścieni daje że przedłożysz .życie silnika i zarobisz na remont A jak jest z paleniem silnika ,niech po parkocze z jeden dzień powinny pierścienie się ułożyć .Głowa do góry ;)

Edytowano przez JANCZAK1176

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    1314

Umiecie czytać ze zrozumieniem? Przed remontem było tak samo więc po co pytac o pierścienie zawory i nne rzeczy związane z remontem, montażem części. Remont nic nie dał, ale takie są skutki robienia tego metodą prób i błedów. Odaj ciągnik, silnik do zakładu, który tym się zajmuje. Takie doświadczalne remony metodą prób i błędów moga więcej kosztować niż remont u kogos kto się na tym zna. Niestety trudno zgadnąc przez net co jest przyczyna przedmuchu. Może któras tuleja jest peknięta, może są jajowate. Nowe tłoki i pierścienie nie uszczelniają tego tak jak stare. Skoro by ten sam problem być może nie potrzebnie kupiłes te części. Może uszkodzona jest głowica. Poszukaj jakiegos mechanika bo będziesz jeszcze 3 razy rozbierał. Nic tu się nie ułozy skoro przed remontem było to samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    11

Kolega matrixv w pierwszym poście napisał że po zgaszeniu silnika słychać jeszcze syczenie powietrza z odmy, co może świadczyć o przytkanej odmie i dlatego jak wyciągnie miarkę problem znika. Kolega też nic nie napisał czy z odmy wydobywa się dym, czy kapie olej wiec trudno coś wiecej stwierdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matrixv    0

Z odmy nie leje się olej ani nie leci dym tylko słychać jak po prostu ktoś by dmuchał i leci powietrze z odmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matrixv    0

Rozwiązałem problem.Problemem był zapchany odpowietrznik od odmy a on znajduje się w deklu od klawiatury i wyczytałem że należy go czyścić co 500 motogodzin.

Wielkie dzięki za wszelkie podpowiedzi.Pozdrawiam i Wesołych Świąt :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koperfild    0

A jeszcze pytanie jak polepszyc zapalanie zima silnik A4 107 traktor ferguson 25 z 1962 roku kompletny rymont cisnienie oleju 3,5-a atmosfery glowica po rymoncie ftryski ustawione nowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROBERTD    0

Jesli wtryski nowe i ustawione prawidłowo i do tego trudne pierwsze "zimne" odpalanie to stawiam na pompę wtryskowa która ńie może przebić wtryskow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    125

Wtedy jak pompa słaba to wtryski się ustawia na mniej by pompa przebiła wtrysk.

Edytowano przez KULAWA_KOZA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROBERTD    0

No tak, to taki polski sposób żeby było dobrze bez naprawy pompy wtryskowej. Ale działa....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ceston
      witam ostatnio przebiła i rozerwała się opona od mojego MF więc pojechałem kupić druga podniosłem stronę ciągnika do góry i tu niespodzianka. koo mimo wyłączonego hamulca i biegu nie chce się kręcić. zupełnie jakbym miał mechanizm ciągle załączony. grzybek od mechanizmu jest wyciągnięty nie wciśnięty. co tam mogło się popsuć. i czy jest możliwość że poprzedni właściciel mógł go zaspawać na stałe?. Ciągnik od samego początku ma duży promień skrętu z podczepiona maszyna w górze jeszcze gorszy czy to może być przyczyną?
    • Przez NorbertSzymanek
      Witam mam problem z migającym przyspieszaczem D na rozgrzanym silniku czym to może być spowodowane?
    • Przez crypto
      Witam 
      Posiadam MFa 6490 z 2011 roku i probuje nim pracowac z agregatem uprawowo siewnym. Mam tylko problem ze znacznikami. Znaczniki sa na silownikach jednostronnego dzialania, poniewaz w druga strone chowa go sprezyna. Czyli mamy uklad jak np. w wywrocie przyczepy. Problem jest taki ze nie wiem gdzie, jak, czy w ogóle da przestawić rozdzielacz hydrauliki pod taki silownik. W MFach 3080, 5430 sa takie sruby przy rozdzielaczach i nimi ptzestawia sie na siłowniki jednostronne. 
      Wiem ze wystarczy przesunac wajche w druga strone i silownik sie schowa tylko ze wtedy pompa bije ciśnienie w wolne gniazdo az slychac po silniku to obciążenie.
      Pomoze ktos?
    • Przez Nemo123
      Witam. Mam taki problem ze w modelu 6245 rozłącza mi wałek wom. Jak podepnę do glebogryzarki wszystko jest ok a jak zapnę mulczer to po włączeniu walka przydusi lekko silnik i zaczyna migać kontrolka od walka. Jak załącze jeszcze raz to ucina śrubę zabezpieczająca na wałku. Ktoś wie gdzie szukać przyczyny ?
    • Przez arturwojna
      Witam
      Mam problem z mrugającą kontrolką sprzęgła. Po przekręceniu kluczyka mruga i także podczas jazdy. Gaśnie jedynie po naciśnięciu sprzęgła. Czuć też poślizg tarcz na rozgrzanym ciągniku przy ciężkiej pracy ( prędkość jazdy spada a obroty silnika nie- 4-D) Czy może ktoś miał taki przypadek ?

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj