Skocz do zawartości

New Holland TX 34- Opis elementów w kabinie


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

witam kupiłem kombajn new holland tx 34 i chciałem sie troche o nim dowiedzieć głównie chodzi mi o te kontrolki w dachu co są, do czego służą? z góry dziękuje za informacje i pozdrawiam

Opublikowano

Ja mam TX 32 więc prawie to samo. W dachu to myślę że chodzi ci o czujnik awaryjności. Jak masz jeszcze jakieś pytania to możne ci pomogę.

Opublikowano

tak mam jeszcze pytania mianowicie do czego służy taka dzwignia koło sprzęgła w podłodze i czy te czujniki awaryjności muszą się świecić bo u mnie się świecą tylko ostatni miga

Opublikowano

Chodzi ci o taki krótki zakrzywiony płaskownik? Jeśli tak to jest regulacja kierownicy, naciśnij go nogą a będziesz mógł przesunąć kierownicą do siebie lub bliżej szyby. Przy każdej tej czerwonej kontrolce jest pokrętło do regulacji czułości. A ustawiasz to w ten sposób że załączasz młocarnię (jeśli masz sieczkarnie to też) i dajesz obroty silnika na max (tak jak do koszenia) i teraz jak któraś świeci to kręcisz odpowiednim pokrętłem aż zgaśnie. Teraz zmniejszasz obroty silnika i powinny się kontrolki zapalać. Świecąca kontrolka oznacza że dany podzespół ma niewłaściwe obroty do pracy (za małe lub w skutek jakiejś awarii się zatrzymał). Prościej nie potrafię :)

Opublikowano

krol9 dobrze opisałeś ;) koledze.

Ja mam TX34 więc jak coś to też mogę pomóc.

 

A od kogo kupiłeś TX34? Napisz na PW jak możesz.

 

Ja jak kupowałem rok temu to do dziś niektóre "stoją na aukcjach" to była zgroza jak jednemu TX32 którego oglądałem mało się tył nie urwał tak szarpało nim, a dźwięk jak młynka do robienia ospy, masakra i jest na aukcji do dziś za 110tyś sprzedaje Pan Rafał.B.

Na pewno go nikt nie kupi, wymyty, hydrostat też wymyty a tam gdzie się nie udało wymyć to widać jak był ""zarzygany" olejem.

Opublikowano

kombajn kupiłem w niemczech sam po niego byłem wyszedł mnie 110 tysięcy wygląda ładnie mam nadzieje że będzie dobrze służył. mam pytanie do czego służy takie duże pokrętło z prawej strony koło siedzenia na rysunku jest narysowany heder lub coś podobnego

Opublikowano

Kamil_ NH czy masz instrukcje do tx34???

 

Szukam instrukcje obsługi do tx34 po Polsku oczywiście

 

Instrukcji obsługi do TX34 nie posiadam, można ją kupić ale niestety nie po polsku.

Jak masz jakieś pytania dotyczące TX34 to napisz do mnie na PW, bo mam ten kombajn rozpracowany prawie do ostatniej śrubki.

Opublikowano

Witam koledzy. Kupiłem NH TX 32 i mam pytanie na jakich obrotach młocarni i wentylatora kosicie pszenice, bo ja do tej pory kosiłem Bizonem i tam ok 1200 obr na młocarni to był max, a tutaj pokazuje mi 1700 więc nie wiem na jakich powinienem młócić. Pomoże ktoś??

Opublikowano

Witam.Panowie jak się sprawuje tx32? jak z awaryjnoscią i spalaniem przy jakiej wydajnosci? dużo jest w nich elektryki? troche mnie przeraża liczba kół, pasków i przekładni w nim czy jest to bardzo awaryjne?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
    • Przez CaseBizon
      Witam co może być przyczyną tego że na komputerze pokazuje że jest otwarta klapa Ale czasami jest dobrze? Przez to zaczyna wcześniej owijac siatka. Który czujnik jest za to odpowiedzialny? Drugim moim problemem jest to że prasa nie liczy wszystkich bel, dzieje się tak jakoś rok po kupnie. Kupiliśmy ja nowa.
    • Gość
      Przez Gość
      witam, ile w przybliżeniu kosztuje wystrojenie kombajnu new Holland do koszenia kukurydzy? heder, sita itd
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v