Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich ,mam mały kłopot otóż niedawno kupiłem Zetorka 8540 ,a ostatnio spaliły mi sie świece żarowe i regulator oczywiście kupiłem nowe i założyłem podpięłem kabelki tak jak były wcześniej i teraz jest ok .tzn.świece się grzeja ciągniczek odpala,ale nie rozłączają się po zagrzaniu.Co by mogło byc nie tak?

Opublikowano (edytowane)

tzn lampka nie gaśnie ? Nie jestem pewien ,ale regulator może mieć funkcję dogrzewania po odpaleniu w celu zmniejszenia toksyczności spalin .Jak odchylisz ekran maski to na poprzecce nad akumulatorem jest jeszcze przekaźnik czasowy ,który wyłącza świece po około 12 s niezależnie od regulatora pod zegarami.

Edytowane przez DAREK
Opublikowano

Lampka wcale się nie włącza(od czasu kiedy się spaliły śiwece i regulator ).Przez 15 sekund grzeje świece i odpalam traktor i musze odłączyc kabel minusowy z reulatora świec ponieważ jak nie odłącze to cały czas grzeją.Nie wiem może coś jest źle podłączone(chociaz podłączyłem tak jak było wcześniej).Może któs pomoże ,może jakiś schemat ktoś posiada,albo coś.

Opublikowano

Witam,

mam pytanie do Adzika - czy udało Ci sie rozwiązać problem ze świecami w Twoim zetorze. Mam podobny problem w swoim 8540. Spalone wszystkie świece, regulator sprawdziłem że jest niby dobry tzn. przy włączeniu stacyjki włącza prąd na świece tyle tylko że po 15 sekundach powinien rozłaczyc prąd jednak napiecie cały czas idzie na świece (dlatego pewnie się spaliły). Kątrolka na desce po 15 sekundach gaśnie. I mam pytanie czy przy desce rozdzielczej nie ma jakieś czasówki która po tych 15 sekundach odłącza prąd na regulator? czy to regulator powinien odlączyć świece po upływie tego czasu?

Proszę o pomoc jeżeli ktoś miał taki problem.

Opublikowano

dobrze mówi RolLand prawdopodobnie zespawało płytki ,miałem takie same objawy jak schiftern , niestety regulator do wymiany bo wyczyszczenie płytek nie

Opublikowano

Witam,

udało mi się rozebrać ten regulator i okazuje się żę płytki styków są w porządku po odłączeniu prądu rozwieraja sie natomiast nie działa ta czasówka która wyłącza te styki. Lampka kontrolna gaśnie po ok. 23 sekundach natomiast nie są rozłanczane styki. Jeżeli nie rozłanczane są styki to prąd na świece idzie cały czas i świece się palą. Dałem ten regulator znajomemu elektronikowi i zobaczymy może coś naprawi.

Jeżeli nie to czeka mnie wymiana.

Opublikowano

z przodu za ekranem idzie poprzeczka(dość solidna ) i do niej przymocowany jest dodatkowy przekaźnik sterujący prądem na świece . U mnie wyłącza ten prąd po około 12 sekundach niezależnie od regulatora pod zegarami

Opublikowano

Ja w swojej Proximie 8441 też wymieniłem świece bo były spalone, przyczyną tego było to że cały czas szedł na nie prąd, przyczyną tego był wyłącznik który znajduje się nad akumulatorem który nie wyłączał prądu po jego wymianie wszystko było ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 3gralins1993
      Witam bardzo serdecznie pacient 6420 premium mianowicie jak dzialaja tutaj swiece bo przy -10 nie da rady odpalic kreci jak szalony rozrusznik a kontrolka od swiec zapala sie na zegarze na 2 sekundy to nie za krótko? 

      mam go od wrzesnia i pali na dotyk
    • Przez Tomek1234456
      kupię każdy stan maszyny 
    • Przez Hipo453
      Witam mam problem z niedziałającym nawiewem  w zetorze co może być przyczyną ? 
    • Przez kostek112233
      Witam 
      Mam problem z świecami żarowymi w Belarusie 952.4
      Wiem ,że są one spalone tylko teraz pytanie czy kupić świece za 30zł,50zł czy 80zł
      Proszę o pomoc!
    • Przez chudy14145
      Witam.mam taki problem z zetorem 7211.w pewnym momencie przy orce zniknely biegi wsteczny 1 2.Mozna wrzucic jeden z tych biegow i po puszczeniu sprzegla ciagnik jest jakby na luzie dalej,na polowych i drogowych jest tak samo.sciagalem pokrywe skrzyni w kabinie i nie widac zeby ktores z ciegien bylo urwane.tryby tez nie wygladaja na zuzyte.nie bylo zadnych oznak awarii wczesniej zadnych zgrzytow itp.Ma ktos pomysl co sie moglo stac?od czego zaczac szukanie przyczyn awarii?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v