Skocz do zawartości
Mateusz16

Ursus 914 de luxe

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
Godlech912    0

Przede wszystkim z tyłu koła R38, blokada przedniego mostu na przycisk, bardziej wygłuszona kabina i w wielu wypadkach szybsza skrzynia biegów. Taki Ursus po tuningu albo raczej taki jaki powinien być...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Vektor    8
Ursusy z serii De Luxe trafiały na zagraniczne rynki.

A teraz spowrotem ciągną do nas ;) np. z Danii lub Skandynawii


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    1
A teraz spowrotem ciągną do nas ;) np. z Danii lub Skandynawii

no wlasnie mnie to troche zdenerwowalo robine na eksport do danii a niedawno bylo ogloszenie na allegro ursus 1134 sprowadzony z danii to wychodzi na to ze nasze ronictwo jest zacofane


URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    1

Przesadzasz, większość z tych ciągników produkuję się do dziś jak np. 1634, 1224, 1234 itp. A pozostałe niedawno wycofano z rynku. Druga sprawa nie każdego stać na nowy ciągnik. A nawet ktoś przykładem chce kupić 914 którego już nie produkuje się to ma jeszcze taką możliwość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus914    6

Ja mam 914 De Luxe,szybka skrzynia 40 KM/h a nie 25 lub 36(opcja) jak w zwykłych opony ma z tyłu standard R34 ale ma 'gruby dach" i otapicerowane wnętrze inną deske rozdzielczą ,blokada p. mostu elektrochydr. a napęd normalnie, ma wzmacniany podnośnik i pół serwo które przerabiam na orbitrol (wystarczyło dołożyć siłownik bo orbitrol był ale współpracował z srwo- mechanicy zdębieli jak to zobaczyli),wyciszona kabina, bardzo cicha. Od nowości był w kraju (1989).


Poland,Austria and Japan= moc naszego gospodarstwa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lucuti81    0

Ja kupiłem 1222 de luxe sprowadzony z Irlandii

Rocznik 96, blachy były dość pożarte ale to norma z tego kraju.

Technicznie jest super

Wnętrze błotników w materiale, wysoka kabina z nawiewem i radiem oraz

włącznikami świateł z poloneza :blink: i popier... drogą jak szalony, nie wiem ile w

tym zasługa opon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Michał123
      Dzień dobry, jestem prawie w 100% zdecydowany na zakup ursusa 914. Chciałbym dowiedzieć się jakie maszyny do niego kupić chodzi mi o agregat uprawowy (szerokość), pług obrotowy 3 czy zagonowy 4? I czy można wrzucić wsteczny nie zrzucając załączonego biegu? Ostatnie pytanie jakich biegów i ile obrotów używać w orce i uprawie?
       
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam, stoję przed zakupem kolejnego ciągnika do firmy, wywóz nieczystości płynnych, w zimie odśnieżanie, koszenie nieużytków. Do teraz raczej stawialiśmy na zetora ale potrzeba czegoś mocniejszego niż 7745. Na co zwracać uwagę w ciężkiej serii.
    • Przez PawelmanLS
      Witam, jestem tu nowy. Jak by było coś źle to proszę o poprawienie przez moderatorów.
      A mam takie pytanie jak : Czy każdy ciężki model Ursusa posiada wzmiacniacz momentu?  Słyszałem o takim czymś w Ursusach wiem że są w 1614,1224,ale czy każdy ciężki model go posiada ?  Z góry dzięki za odp.
    • Przez LUKAS9513
      Witam, mam problem z ciagnikiem ursus 1014 otóż nierowno pracuje tak jakby mu ktos odcinal pelen doplyw paliwa. Pompa po sprawdzeniu filtry nowe rurki paliwowe wężyki zasilajace tez i mam takie pytanie do uzytkownikow ile w odstojniku ma byc paliwa podczas pracy i czy ten wezyk ktory idzie od dolnego zbiornika do odstojnika moze podskakiwac w momecie podawania paliwa a moze ktos miał podobny problem z tego typu ciagnikiem?  z gory dziekuje za odpowiedzi.
    • Przez szymon1995
      Witam, mam pytanie odnośnie kapitalnego remontu silnika w Ursusie 1614, a mianowicie ile mechanik sobie może życzyć za robociznę tzn. rozpołowienie ciągnika, rozebranie silnika na części pierwsze i ponowne zmontowanie maszyny? Z góry wielkie dzieki
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.