Skocz do zawartości

Jak odpalają wasze ciagniki w mroźne dni?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nowe to się nie dziwię do pierwszego remontu choć mam nadzieje ze się mylę bo jestem zainteresowany zakupem jd bynajmniej MF 255 odpala elegancko c 360 czeka na remont dziś będę zaczynał rozkręcenie ale i tak pali elegancko co innego z moja proxima 7441 przez tyle lat było git a od remontu silnika odpala ale po 10 sekundach kręcenia świece oczywiście rozgrzane co do mojego starego dziada tj 1014 to zawsze.problem aku nowe woda w układzie ok 45 stopni i ni ch*ja trza na pycha

jak ma się grzałkę to lepiej grzać mniejsze zużycie silnika podczas uruchamiana silnika i pierwszych sekund pracy gdy olej jeszcze.nie smaruje tak jak powinien widziałem ostatnio fajne rozwiązanie w ciągniku steyer tzn grzałkę płynu oleju w silniku i oleju w skrzyni to fajne rozwiązania mogły by być we wszystkich markach w standardzie

Opublikowano

U mnie MF235 przy mrozie ~ -5 pali od strzała bez grzania świec a przy mrozie ~ -20 wystarczy podgrzać świecę i olej i pali od pierwszego. Ale dobry akumulator to podstawa u mnie jest roczny 120Ah

Opublikowano

U mnie t-25 w mróz -10 odpala za drugim strzałem bez grzania świecą, a w temperatury dodatnie odpala na pół obroru. Klucz do sukcesu to przede wszystkim  sprawny rozrusznik i mocny akumulator tj. varta 170 ah, co jeździ zazwyczaj w bizonku. 

Opublikowano (edytowane)

Ja w swoim rusku (t-25) wykręcam rurę od ogrzewania tłoków, psiukam tam dużo plaka, grzeję go bucha ognień zaczynam go odpalać i pali od strzała :-)

Pali wtedy nawet przy -40

 

 

Edytowane przez kacperek028

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AdrianFanDeutz
      Gdzie mozna kupic ile kosztuje obciaznik do ciagnika na przedni tuz waga jaka mnie interesuje to ok 800kg
    • Przez Dastan
      W zimie poskładałem silnik Cumminsa, robiona głowica, pompa paliwa, wtryskiwacze, nowe pierścienie blok honowany. Przyczyną remontu była zatarta panewka. Od początku dwa cylindry po odpaleniu bardzo kopcą na jasny gryzący dym dopóki się silnik nie zagrzeje potem to nie występuje. Dodam że przed remontem tak nie było.  Pompa ustawiona na znaki. Silnik ma przepracowane 30mtg i dalej to samo, a liczyłem że muszą się pierścienie dotrzeć, ale nie jestem pewny czy to to bo oleju nic nie ubywa. Jak to zdiagnozować? Może źle pierścienie założone? Ale to by brał olej? Kąt wtrysku?
    • Przez KatarzynaJeziorkowska
      dzień dobry,
       
      jestem pośrednikiem kredytowym i pozwoliłam sobie napisać do Państwa z propozycją finansowania skierowaną do Waszej grupy zawodowej a mianowicie - kredyt dla rolników poz zastaw ziemi na max 15 lat
      max kwota BRAK
      pod zastaw hipoteczny
      uproszczone procedury - do 500 tys na oświadczenie o osiąganym dochodzie
      na okres 15 lat
      szybka decyzja
      bez wpisu do bik
      spłacamy inne zobowiązania do 500k na uproszczonej procedurze, powyżej polisa i zestawienie faktur(bez faktur i przelewów;)) konsolidujemy inne zobowiązania wpisane na hipotece
      w każdej chwili możliwa wcześniejsza spłata bez żadnych dodatkowych kosztów hipoteka możliwa i na domu i na ziemi, itd, itp   zapraszam do kontaktu dkfinanse.spzoo@gmail.com tel 695 588 952 w swojej ofercie mam produkty zarówno dla osób z dobrymi bazami bik jak i złymi cała Polska   pozdrawiam   Katarzyna Jeziorkowska DK Finanse sp. z o.o. wpis do KNF RPK037045
    • Przez Fugeo
      Poszukuję sprawdzonych lamp roboczych ledowych na tył ciągnika.  Na chwilę obecną będą założone dwie. Preferowane z wbudowanym złączem typu AMP. Pierwsze jakie znalazłem to takie:
      https://elmoto.pl/lampy-robocze/4562-lampa-robocza-led-4000-lm-owalna-amp-wesem-kat-60-5905445633354.html
      Mogą być? Mają odpowiednią moc, strumień świetlny i kąt?
    • Przez przemyslaw111187
      Witam
      Mam dwie duże przyczepy Pronar 14 ton ciągnik 150km mam problem z wyjechaniem z kukurydzy po kiprowaniu na bok . Jazda prawie na wprost nie ma możliwości wykręcenia na bok lub zajechania drugi raz.Do tej pory miałem mniejsze przyczepy i nie było problemu
      Może ktoś doradzi jaka kolejność i jaka technika wyjeżdżania?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v