Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

Niewiem ocb.

 

@Jelcz Buk to pewnie gmina albo miejscowość w której jest siedziba w Polsce.

 

Siedziba Claas Polska mieści się w miejscowości "Niepruszewo", kilka kilometrów od miejscowości "Buk"

Opublikowano

No szkoda że nie można amortyzacji w 400 Arionach, ale cóż może coś nie długo wymyślą. A co do skrzyń to fajna sprawa jak jest 40 eco, czyli skrzynia 50. Ja w swoim 620C żeby osiągnąć 40 muszę piłować prawie max. I paliwko leci.

Opublikowano

W Claasie czy też w Masseyu są dwie opcje skrzyni Hexashift/Dyna-6, Eco40 i Eco50, różnią się one mechanicznie, 3 zakresy prędkości w obydwu są takie same ale w skrzyni Eco50 4 zakres jest przesunięty w górę co umożliwia osiągnięcie prędkości 50km/h przy 1800obr/min http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/366861-claas/page__total__14__st__10

Eco40 pozwoli na ościągnięcie 43km/h przy 2000obr/min silnika zależnie od ogumienia

Opublikowano

Ja też już tego wszystkiego nie rozumiem. Ogólnie pierwsze słyszę o ECO 50, coś aby słyszałem o takiej możliwości w skrzyniach bezstopniowych co jedzie max 60, czyli może mieć ECO 50. A tutaj w Classie wątpie czy to możliwe.

Opublikowano

 

Powiedz mi ile tych Nh ma nabite ponad 10tys godzin względem john deere bo blado to wygląda i gdzie niby napisałem że to ciągnik z dolnej pułki?? Zetor też wypada super z spalaniem i co w związku z tym, wolę kupić ciągnik i niech spali więcej ale mieć pewność że w polu nie zawiedzie. Co do claasa chyba mało robisz w transporcie bo mam bez proactiv to strasznie trzęsie, spuściłem juz powietrze ale mało co dało, myśle nad amortyzacja kabiny ale niewiem czy tak dużo przy transporcie.

 

Sluchaj, nie takie pionki jak ja czy Ty maja Nh i nie na takie małe areały i robia i robic nimi beda. Widze że jestes zapalonym wielbicielem JD wiec niechce mi sie nawet z Toba dyskutowac bo itak Cie nieprzegadam. I pokaż mi w ktorym miejscu napisalem ze Ty powiedziales ze to ciagnik z dolej pułki?:) Co do claasa to pola mam oddalone do 10km wiec raczej nie fruwam, jesli obciaznik mam załozony na przodzie 700kg to buja, jesli obciaznik i maszyne z tylu to do spodu daje i sie plynie, jak obornik woze na pole przyczepami to bez obciaznika jezdze i tez sie plynie, dziekuje:)

Opublikowano (edytowane)

Więc powiedz jaki wielkoobszarowiec robi new hollandem?? No może pare się znajedzie. Przynajmniej w moich stronach głowne siły pociągowe to JD albo Fendt u "małorolnych" :) Ja fanem JD haha no przestan skąd niby takie wnioski wyciągasz kolego. Przeczytaj post #729 gdzie pisze że sie odnoszę do tego że CNH to nie jest wysoka pułka i swoją odp #730 gdzie pijesz widać że do mnie :D i nie gadaj że się płynie bo miałem 32t z tyłu i nie jest komfortowo chyba że droga już jest super. W sprawie maszyny zawieszanej z tyłu to się nie wypowiem bo jeszcze nie było okazji czepiać czegoś.

 

A powiedzcie mi czy u was szarpie jak podbijacie biegi?? Chodzi mi sam ciągnik w trakcie jazdy przeważnie na zakresie C i D, czy to się unormuje??

Edytowane przez Tomek90

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v