Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A jak na wciśniętm sprzęgle przełączasz biegami tzn tą mniejszą dźwignią co przełączasz na szosowe i terenowe to coś się zmienia? mi się wydaje że u mnie w dx110 ona też się zapalała jak miałem podłączone zabezpieczenie przed przypadkowym uruchomieniem silnika i właśnie był tam chyba związek jakiś

Opublikowano (edytowane)

To jest kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni (smarowanie tam jest ciśnieniowe podobnie jak wał korbowy w silniku). Dopuszczalne jest świecenie kontrolki podczas wysprzęglania czyli podczas wciskania sprzęgła (wtedy przestaje pracować pompka smarująca skrzynię (napędzana jakimś wałkiem skrzyni biegów). Z tłumaczenia niemieckiej instrukcji (amatorskiego - nietechnicznego) zrozumiałem też że kontrolka może się zapalać na małych obrotach przy mocno rozgrzanym oleju skrzyni biegów. Chyba też z tego powodu NIE WOLNO zabrudzić oleju dolewką innego albo resztkami z siłowników pożyczonej przyczepy.

Edytowane przez szczepek2
Opublikowano

panowie a wiecie może od czego jest ta kontrolka(powyżej tej zaznaczonej na zdjęciu) i gdzie znajduje się do niej czujnik.u mnie kabelek leży na skrzyni .

nie pytam oczywiście o tą od ręcznego.

pozdrawiam.

Opublikowano

To jest kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni (smarowanie tam jest ciśnieniowe podobnie jak wał korbowy w silniku). Dopuszczalne jest świecenie kontrolki podczas wysprzęglania czyli podczas wciskania sprzęgła (wtedy przestaje pracować pompka smarująca skrzynię (napędzana jakimś wałkiem skrzyni biegów). Z tłumaczenia niemieckiej instrukcji (amatorskiego - nietechnicznego) zrozumiałem też że kontrolka może się zapalać na małych obrotach przy mocno rozgrzanym oleju skrzyni biegów. Chyba też z tego powodu NIE WOLNO zabrudzić oleju dolewką innego albo resztkami z siłowników pożyczonej przyczepy.

Popieram, tak wlasnie to dziala

Opublikowano

panowie a wiecie może od czego jest ta kontrolka(powyżej tej zaznaczonej na zdjęciu) i gdzie znajduje się do niej czujnik.u mnie kabelek leży na skrzyni .

nie pytam oczywiście o tą od ręcznego.

pozdrawiam.

 

 

Ktoś wie gdzie ten czujnik znaleźć??? 

Opublikowano (edytowane)

Jest tam jeden czujnik, ale to od ciśnienia oleju czyli tej górnej kontrolki. Do dolnej kontrolki (od smarowania skrzyni) kabel wisi koło skrzyni i jak go masuję to świeci się ta dolna kontrolka więc on jest na pewno od niej tylko gdzie ten czujnik :o

Edytowane przez Niki20
Opublikowano

Jest tam jeden czujnik, ale to od ciśnienia oleju czyli tej górnej kontrolki. Do dolnej kontrolki (od smarowania skrzyni) kabel wisi koło skrzyni i jak go masuję to świeci się ta dolna kontrolka więc on jest na pewno od niej tylko gdzie ten czujnik :o

Szukaj w zasięgu kabla, albo na trattore.com możesz się rozpatrzeć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Tomas13
      Mam problem z ciągnikiem  Belarus 952.4. Kontrolka od świec żarowych po przekręceniu kluczyka powinna się świecić przez około 30sek od momentu przekręcenia kluczyka i zacząć migać po tych 30sek informując ze świece są nagrzane, po odpaleniu silnika powinna zgasnąć. Teraz jest tak ze kontrolka miga od razu po przekręceniu kluczyka  (co ok 3sek przez ok 0,5sek) . Włączenie silnika nie powoduje przerywa migania kontrolki, sama przestaje migać po kilku minutach. Co może być tego przyczyną, czy to problem z jakimś przekaźnikiem/sterownikiem świec???
    • Przez hofik
      witam. mam taki problem z deutz fahr agrotron 150 2005r. mianowicie kontrolka z kłódka miga sygnałem 5 mrógnięć przerwa 1 mrógnięcie i od nowa. nie działa podnoszenie plecaka z kabiny.
    • Przez Konrad88
      Koledzy pomóżcie. Potrzebuje walek atakujacy przedni. Pacjent deutz agroplus 85. Ilość zębów 8 i 37 Nie ma może ktoś jakieś używki? 
    • Przez Rattarow
      Witam 
      Jestem posiadaczem ciągnika DEUTZ-FAHR AGROTRON MK3 135. Po naprawie płyty sterującej hydrauliką wystąpił problem (wymienione zostały uszczelki). Podczas podnoszenia tuzów występuje bardzo głośny pisk. Wyświetla się także komunikat na desce rozdzielczej "zbyt niskie zasilanie sprężonym powietrzem". Nie wiem, czego to może być przyczyna. 
      Bardzo proszę o pomoc. 
      Z góry dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v