Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, co może być przyczyną braku możliwości podnoszenia pługa w Zetorze. Pompa i rozdzielnik został wymieniony ok. pół roku temu. 2 tygodnie temu założyłem tura do tego ciągnika i działał bez zarzutu. Teraz gdy chcę pracować z pługiem są problemy z podniesieniem maszyny, chodź tur został zdemontowany.

Może ktoś z Was miał podobny problem i mógłby podpowiedzieć co nieco, za co z góry dziękuję...

pozdrawiam

Opublikowano

tur w chwili obecnej jest tylko mechanicznie zawieszony natomiast został odłączony od hydrauliki...

zupełnie nie wiem jakie moga być przyczyny niewłaściwego działania hydrauliki zewnętrznej...

być może, tak jak napisał Members, wymiana pierścieni na tłoku usunie problem

Opublikowano

Bo u mnie w case tur podlaczony jest pod hydraulike zewnetrzna. I jak dzwignia od hydrauliki jest w pozycji pracy to tuz nie dziala. Ale jak masz tur-a odpietego od chydrauliki to moze byc tak jak napisal @bartek1992

Opublikowano

Witam podepne się pod temat. Mam taki dziwny problem, mianowicie: gdy podnosze przyczepe i puszcze dźwignie podnoszenia to przyczepa zaraz opada, musze szybko dać wajche na 0 tzn na środek żeby stała bez ruchu. Dźwigam lekko puszcze przestaje dźwigać i jest tak jakby na opuszczanie.. u wujka w zetorze jest zupełnie inaczej, tzn jak puszcze wajche to nic nie opada, ciśnienie trzyma dopiero w pozycji na opuszczanie opusza. Ktoś wie co to może być ?

Opublikowano

zależy do którego gniazda podepne. Dźwigni pchałem do przodu, czyli chyba w gnieździe 1

Opublikowano (edytowane)

Przepnij na inne gniazdo (sorry ale nie pamiętam które :D) aby wywrot był jak pchasz dźwignię do tyłu i nie będzie problemu. Od razu wraca do pozycji neutralnej i nie spływa olej więc nie opada przyczepa.

 

Edit. Kiprowałeś na "d" puszczałeś dźwignię i ona zostawała w położeniu "c" gdzie olej może swobodnie wracać.

Proszę screen z instrukcji:

post-35846-0-95897100-1409764608_thumb.jpg

Edytowane przez romek6340
Opublikowano (edytowane)

Oo dzięki kolego :) A z jakiej to książki bo wydaje się ciekawa :)

Edytowane przez MarcinNH

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v