Skocz do zawartości

Polecane posty

mariuszSM    0

Panowie, co może być przyczyną braku możliwości podnoszenia pługa w Zetorze. Pompa i rozdzielnik został wymieniony ok. pół roku temu. 2 tygodnie temu założyłem tura do tego ciągnika i działał bez zarzutu. Teraz gdy chcę pracować z pługiem są problemy z podniesieniem maszyny, chodź tur został zdemontowany.

Może ktoś z Was miał podobny problem i mógłby podpowiedzieć co nieco, za co z góry dziękuję...

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mariuszSM    0

tur w chwili obecnej jest tylko mechanicznie zawieszony natomiast został odłączony od hydrauliki...

zupełnie nie wiem jakie moga być przyczyny niewłaściwego działania hydrauliki zewnętrznej...

być może, tak jak napisał Members, wymiana pierścieni na tłoku usunie problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casejx    30

Bo u mnie w case tur podlaczony jest pod hydraulike zewnetrzna. I jak dzwignia od hydrauliki jest w pozycji pracy to tuz nie dziala. Ale jak masz tur-a odpietego od chydrauliki to moze byc tak jak napisal @bartek1992

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinNH    42

Witam podepne się pod temat. Mam taki dziwny problem, mianowicie: gdy podnosze przyczepe i puszcze dźwignie podnoszenia to przyczepa zaraz opada, musze szybko dać wajche na 0 tzn na środek żeby stała bez ruchu. Dźwigam lekko puszcze przestaje dźwigać i jest tak jakby na opuszczanie.. u wujka w zetorze jest zupełnie inaczej, tzn jak puszcze wajche to nic nie opada, ciśnienie trzyma dopiero w pozycji na opuszczanie opusza. Ktoś wie co to może być ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    34

Jak podnosisz tą przyczepę to w jakiej pozycji masz dźwignię: max na dole czy max do góry?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Przepnij na inne gniazdo (sorry ale nie pamiętam które :D) aby wywrot był jak pchasz dźwignię do tyłu i nie będzie problemu. Od razu wraca do pozycji neutralnej i nie spływa olej więc nie opada przyczepa.

 

Edit. Kiprowałeś na "d" puszczałeś dźwignię i ona zostawała w położeniu "c" gdzie olej może swobodnie wracać.

Proszę screen z instrukcji:

post-35846-0-95897100-1409764608_thumb.jpg

Edytowano przez romek6340

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinNH    42

Oo dzięki kolego :) A z jakiej to książki bo wydaje się ciekawa :)

Edytowano przez MarcinNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×