Skocz do zawartości
Hari123

t25 przeróbka skrzyni ?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Hari123    6

Witam mam taki mały dylemat, otóż kupiłem traktor z takimi oto lewarkami :

post-62432-0-86629700-1373748045_thumb.jpg Sorki za wypożyczenie zdj

 

a mam drugi traktor z przeznaczeniem na części, tamten ma nowszą skrzynie:

post-62432-0-24422200-1373748040_thumb.jpg

 

A moje pytanie jest, czy trudno było by przerobić skrzynie na nowszą mając wszystkie części ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    9

Przełóż cała skrzynie i po kłopocie,

 

A tak na marginesie to ty nie jesteś tym macgyver co tam tuningował władka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

Witam mam taki mały dylemat, otóż kupiłem traktor z takimi oto lewarkami :

post-62432-0-86629700-1373748045_thumb.jpg Sorki za wypożyczenie zdj

 

a mam drugi traktor z przeznaczeniem na części, tamten ma nowszą skrzynie:

post-62432-0-24422200-1373748040_thumb.jpg

 

A moje pytanie jest, czy trudno było by przerobić skrzynie na nowszą mając wszystkie części ?

A to chyba odwrotnie.Nowsze miały lewarki razem a starsze oddzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kendzior15    48

tak jeżeli masz 2 dzwignie to jest lepsza moim zdaniem skrzynia bo masz rewers i biegi a w jednym lewarku to musisz najpierw rewers a potem bieg i jak przełączasz biegi to od nowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

A niby czym się różni.obie mają dwa lewarki tylko nowsza na środku i mniej przeszkadzają w pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hari123    6

A niby czym się różni.obie mają dwa lewarki tylko nowsza na środku i mniej przeszkadzają w pracy.

 

o to właśnie chodzi że podczas prac drugi lewarek strasznie mi przeszkada, mam w swoim władku za mało miejsca, podczas przerzucania szosowe/terenowe, przód i tył ciągle ocieram ręką o kluczyk od stacyjki i muszę wbić luz na skrzyni bo inaczej zachaczam o drugi lewarek,

 

Wracając do tematu, czy jak bym w swoim przemienił blachy górne tak aby wstawić nowszy rewers zgrało to by się do kupy i bez problemu by się komponowało ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

Widełki musisz przełożyć wodzik bo jest inaczej położony wybierak rewers jest ten sam no i dekiel i lewarki a co do starego systemu skróć lewarek od biegów i nie będzie zawadzał.W tym nowym też będziesz haczył o kluczyk.Ja w swoim skróciłem o 10 cento i nie haczę o kluczyk a też mam nowy typ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Ja w życiu bym na nowy typ nie zmienił. Po pierwsze stary jest o niebo lepszy, a po drugie po co dodawać sobie zbędnej pracy.

Jak wyżej koledzy radzą skróć dźwignie. U mnie dźwignia rewersu jest krótsza od zawsze, oryginalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hari123    6

Hym.. Jak myślicie co może dolegać w starym ciągniku w skrzyni, z tego co wiem pare lat w stecz przeszła generalny remont, a teraz mam kłopoty z rewersem przód i tył ( tak jakby nie zaskakuje na tryby, tylko ciągłe zgrzyty i jak czuć że złapało za tryby to po puszczeniu sprzęgła wybija ( po 2-5 min zabawy załapuje), tak samo z biegami, wbijam np 1 lekkie zgrzyty, trochę mocy i dopiero mam bieg,

 

Czy wystarczy tylko tegulacja czy coś może siedzieć w środku ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Najpierw sprawdź czy sprzęgło nie ciagnie przy wysprzęgleniu. Może trzeba je podciagnąć-wyregulować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hari123    6

Mam pytanie odnośnie mojej skrzyni biegów z 78r, otórz przy wrzucaniu " żółwia " traktorem zaczyna szarpać i zgrzytać a traktor nie jedzie, po rozebraniu blachy od skrzyni sprawdziłem tryby i wszystkie są w dobrym stanie, po spuszczeniu oleju wyleciało 5 takich małych wałków z łożyska,

I moje pytanie tkwi w tym czy to przez te jakieś łożysko nie wchodzi mi ten bieg ? czy aby zmienić te łożysko muszę wyciągać wszystkie tryby ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×