Hari123

t25 przeróbka skrzyni ?

Polecane posty

Hari123    7

Witam mam taki mały dylemat, otóż kupiłem traktor z takimi oto lewarkami :

post-62432-0-86629700-1373748045_thumb.jpg Sorki za wypożyczenie zdj

 

a mam drugi traktor z przeznaczeniem na części, tamten ma nowszą skrzynie:

post-62432-0-24422200-1373748040_thumb.jpg

 

A moje pytanie jest, czy trudno było by przerobić skrzynie na nowszą mając wszystkie części ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    37

Przełóż cała skrzynie i po kłopocie,

 

A tak na marginesie to ty nie jesteś tym macgyver co tam tuningował władka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Witam mam taki mały dylemat, otóż kupiłem traktor z takimi oto lewarkami :

post-62432-0-86629700-1373748045_thumb.jpg Sorki za wypożyczenie zdj

 

a mam drugi traktor z przeznaczeniem na części, tamten ma nowszą skrzynie:

post-62432-0-24422200-1373748040_thumb.jpg

 

A moje pytanie jest, czy trudno było by przerobić skrzynie na nowszą mając wszystkie części ?

A to chyba odwrotnie.Nowsze miały lewarki razem a starsze oddzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kendzior15    86

tak jeżeli masz 2 dzwignie to jest lepsza moim zdaniem skrzynia bo masz rewers i biegi a w jednym lewarku to musisz najpierw rewers a potem bieg i jak przełączasz biegi to od nowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

A niby czym się różni.obie mają dwa lewarki tylko nowsza na środku i mniej przeszkadzają w pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hari123    7

A niby czym się różni.obie mają dwa lewarki tylko nowsza na środku i mniej przeszkadzają w pracy.

 

o to właśnie chodzi że podczas prac drugi lewarek strasznie mi przeszkada, mam w swoim władku za mało miejsca, podczas przerzucania szosowe/terenowe, przód i tył ciągle ocieram ręką o kluczyk od stacyjki i muszę wbić luz na skrzyni bo inaczej zachaczam o drugi lewarek,

 

Wracając do tematu, czy jak bym w swoim przemienił blachy górne tak aby wstawić nowszy rewers zgrało to by się do kupy i bez problemu by się komponowało ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Widełki musisz przełożyć wodzik bo jest inaczej położony wybierak rewers jest ten sam no i dekiel i lewarki a co do starego systemu skróć lewarek od biegów i nie będzie zawadzał.W tym nowym też będziesz haczył o kluczyk.Ja w swoim skróciłem o 10 cento i nie haczę o kluczyk a też mam nowy typ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    74

Ja w życiu bym na nowy typ nie zmienił. Po pierwsze stary jest o niebo lepszy, a po drugie po co dodawać sobie zbędnej pracy.

Jak wyżej koledzy radzą skróć dźwignie. U mnie dźwignia rewersu jest krótsza od zawsze, oryginalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hari123    7

Hym.. Jak myślicie co może dolegać w starym ciągniku w skrzyni, z tego co wiem pare lat w stecz przeszła generalny remont, a teraz mam kłopoty z rewersem przód i tył ( tak jakby nie zaskakuje na tryby, tylko ciągłe zgrzyty i jak czuć że złapało za tryby to po puszczeniu sprzęgła wybija ( po 2-5 min zabawy załapuje), tak samo z biegami, wbijam np 1 lekkie zgrzyty, trochę mocy i dopiero mam bieg,

 

Czy wystarczy tylko tegulacja czy coś może siedzieć w środku ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    74

Najpierw sprawdź czy sprzęgło nie ciagnie przy wysprzęgleniu. Może trzeba je podciagnąć-wyregulować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hari123    7

Mam pytanie odnośnie mojej skrzyni biegów z 78r, otórz przy wrzucaniu " żółwia " traktorem zaczyna szarpać i zgrzytać a traktor nie jedzie, po rozebraniu blachy od skrzyni sprawdziłem tryby i wszystkie są w dobrym stanie, po spuszczeniu oleju wyleciało 5 takich małych wałków z łożyska,

I moje pytanie tkwi w tym czy to przez te jakieś łożysko nie wchodzi mi ten bieg ? czy aby zmienić te łożysko muszę wyciągać wszystkie tryby ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez memphis1205
      Od jakiegos czasu zaczyna ciec w tym miejscu. Przy orce z tego miejsca sie kopci. Co to moze byc? Za co pierwsze sie zabrac?

    • Przez NevarT25
      Witam dziś podczas podorywki jak jechałem na 4 biegu zaczęło mi coś stukać w skrzyni od razu sprzęgło i przerzuciłem na 2 też to samo(skrzynia starego typu na dwa lewarki) i tylko dzije sie to na tych dwóch biegach na innych jest wszystko ok. Czy mógł się gdzieś jakiś tryb ułamać, przeskoczyć nie wiem co; i chyba nie obędzie się bez rozbierania skrzyni? Chyba że ktoś ma jakiś pomysł, z góry dzięki.
    • Przez johnbelushi
      Witam wszystkich użytkowników, proszę o pomoc w diagnozie problemu. mój T25 przy kolejnym uruchomieniu nie odpalił. do tej pory wszystko było ok. Rozrusznik nie kręci, nie słychać nawet przesunięcia bendiksa. Wymieniłem rozrusznik, stacyjkę, włącznik masy na nowy, przewody masowe przejrzane, klemy na akumulatorach sprawdzone i czyste. po włączeniu masy da się włączyć światła ale słabo świecą. Na krótko też nie kręci,. Po odłączeniu kabla od świecy żarowej i próbie uruchomienia słychać "klik" bendiksa. Akumulatory sprawne i naładowane. Wydaje mi się że gdzieś gubi prąd, może to jakieś przebicie ale nie wiem już gdzie szukać. Podobny temat był omawiany pod tym linkiem ale autor nie napisał jak rozwiązał problem. 
      https://www.agrofoto.pl/forum/topic/93453-problem-pradu-i-odpalenia-t25/
      za wszelkie porady z góry dziękuję
    • Przez Majster09
      Witam! Ile może mieć bicia półoś w t25? Pytam bo kupiłem półoś używaną i po włożeniu do zwolnicy końcówka z frezem bije ponad 1,5mm. Logicznie myśląc to na frezie w satelicie nie ma tyle ruchu żeby mogło to swobodnie chodzić.
    • Przez Stasiu84
      Witam , mam pytanie o przeróbkę filtra paliwa na filtr puszkowy z MTZ , oryginalne filtry od T-25 są słabe często się ściskają ciągnik się zapowietrza i chciałem przerobić na podstawę z filtrem od MTZ  . Moje pytanie jest tylko jak gdzie podłączyć powrót z wtryskiwaczy przez śrubę z małym otworem [ ta co jest na środku filtrów ] a w zasadzie to jak ona działa może by można tego nie zakładać .
      Znalazłem zdjęcia jak to w Rosji przerabiają i narysowałem jak ja chciałbym podłączyć  śrubę przelewu  tylko nie wiem czy to będzie dobrze,   z góry dzięki za odpowiedź 

      Znalazłem jeszcze taką podstawę z filtrem może by tu dało się podłączyć te śrubę przelewową https://allegro.pl/oferta/korpus-podstawa-z-filtrem-paliwa-uniwersalny-9250974919
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj