Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam taki mały dylemat, otóż kupiłem traktor z takimi oto lewarkami :

post-62432-0-86629700-1373748045_thumb.jpg Sorki za wypożyczenie zdj

 

a mam drugi traktor z przeznaczeniem na części, tamten ma nowszą skrzynie:

post-62432-0-24422200-1373748040_thumb.jpg

 

A moje pytanie jest, czy trudno było by przerobić skrzynie na nowszą mając wszystkie części ?

Opublikowano

Witam mam taki mały dylemat, otóż kupiłem traktor z takimi oto lewarkami :

post-62432-0-86629700-1373748045_thumb.jpg Sorki za wypożyczenie zdj

 

a mam drugi traktor z przeznaczeniem na części, tamten ma nowszą skrzynie:

post-62432-0-24422200-1373748040_thumb.jpg

 

A moje pytanie jest, czy trudno było by przerobić skrzynie na nowszą mając wszystkie części ?

A to chyba odwrotnie.Nowsze miały lewarki razem a starsze oddzielnie.

Opublikowano

A niby czym się różni.obie mają dwa lewarki tylko nowsza na środku i mniej przeszkadzają w pracy.

 

o to właśnie chodzi że podczas prac drugi lewarek strasznie mi przeszkada, mam w swoim władku za mało miejsca, podczas przerzucania szosowe/terenowe, przód i tył ciągle ocieram ręką o kluczyk od stacyjki i muszę wbić luz na skrzyni bo inaczej zachaczam o drugi lewarek,

 

Wracając do tematu, czy jak bym w swoim przemienił blachy górne tak aby wstawić nowszy rewers zgrało to by się do kupy i bez problemu by się komponowało ?

Opublikowano

Widełki musisz przełożyć wodzik bo jest inaczej położony wybierak rewers jest ten sam no i dekiel i lewarki a co do starego systemu skróć lewarek od biegów i nie będzie zawadzał.W tym nowym też będziesz haczył o kluczyk.Ja w swoim skróciłem o 10 cento i nie haczę o kluczyk a też mam nowy typ.

Opublikowano

Ja w życiu bym na nowy typ nie zmienił. Po pierwsze stary jest o niebo lepszy, a po drugie po co dodawać sobie zbędnej pracy.

Jak wyżej koledzy radzą skróć dźwignie. U mnie dźwignia rewersu jest krótsza od zawsze, oryginalnie.

Opublikowano

Hym.. Jak myślicie co może dolegać w starym ciągniku w skrzyni, z tego co wiem pare lat w stecz przeszła generalny remont, a teraz mam kłopoty z rewersem przód i tył ( tak jakby nie zaskakuje na tryby, tylko ciągłe zgrzyty i jak czuć że złapało za tryby to po puszczeniu sprzęgła wybija ( po 2-5 min zabawy załapuje), tak samo z biegami, wbijam np 1 lekkie zgrzyty, trochę mocy i dopiero mam bieg,

 

Czy wystarczy tylko tegulacja czy coś może siedzieć w środku ?

Opublikowano

Mam pytanie odnośnie mojej skrzyni biegów z 78r, otórz przy wrzucaniu " żółwia " traktorem zaczyna szarpać i zgrzytać a traktor nie jedzie, po rozebraniu blachy od skrzyni sprawdziłem tryby i wszystkie są w dobrym stanie, po spuszczeniu oleju wyleciało 5 takich małych wałków z łożyska,

I moje pytanie tkwi w tym czy to przez te jakieś łożysko nie wchodzi mi ten bieg ? czy aby zmienić te łożysko muszę wyciągać wszystkie tryby ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v