Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Witam chciałem się dowiedzieć co oznaczają te kontrolki zaznaczone 1,2,3,4,5,w fendt 309 lsa

I jeszcze mam problem z kontrolkom co zaznaczyłem ją niebieskim tą z (B) bo sie pali cały czas

post-62487-0-53834500-1373562088.jpg

Edytowane przez Piotr190497
Opublikowano

Panowie, mam taki problem a mianowicie bardzo drga mi wskazówka od temperatury silnika. Tak bardzo że nie można zobaczyć w jakim stanie jest temperatura. Są momenty że wskazówka na chwilę stanie i pokaże środek zielonego pola. Jestem pewien że Fendt za dużej temperatury nie łapię więc jest jakiś problem w układzie kontrolnym. Tylko pytanie od czego tak się dzieje. Czy czujnik jest uszkodzony czy też zegar lub czy błaha byłaby sprawa z odkręceniem się wskazówki.

 

Fendt Farmer 306 LSA , 88r, zegar zwykły jeszcze bez wyświetlaczy.

Opublikowano

Czy 1-ka, to cośnienie oleju w silniku?

Mam Fendta 304 LSA z 94 roku. Zapala mi się dość szybko po uruchomieniu a po 15 minutach pracy już raczej nie chce gasnąć. Po pół godzinnej orc, zapala się także kotrolka, oznaczona na zdjęciu jako 2-ka i jednocześnie trókjąt i alarm. Olej wymieniony w silniku, filtry, silnik niby sprawdziny przez mechanika. Wymienić czujnik ciśnienia oleju na początek? To ten na przewodzie zamontowany? W sklepie śpiewają ponad 200 zł za czujnik, gdyby to była przyczyna, to taka kwota to nic, ale obawiam się, że coś jeszcze.

Napiszcie co wiecie, wymienimy się doświadczeniami, gdy już dojdę o co chodziło w moim (mam nadzieję, że nie remont).

Opublikowano (edytowane)

Najlepiej zmierz ciśnienie zewnętrznym zegarem i będziesz wiedział czy elektryka szwankuje czy w silniku szukać.

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowane przez KRISTOFORn
Opublikowano (edytowane)

panowie,

może jest ktoś zainteresowany naprawą wyświetlacza LCD do tego zegara.

Mam taki uszkodzony i cena oryginalnego jest dosyć wysoka. jestem w trakcie projektowania zamiennika opartego o taki wyświetlacz LED. Cena nie powinna przekroczyć 400zł.

ZAinteresowanych proszę o kontakt.

adam.walczuk@gmail.com

Edytowane przez aaadamw
Opublikowano (edytowane)

Witam. Co oznacza kontrolka z numerem 2. Bo dziś mi się zapaliła i alarm się włączył.Podczas tego tur zaczął powoli działać. Jakby było mało oleju  hydraulicznego w zbiorniku. Ale było dużo oleju w zbiorniku. Może zapchany filtr oleju hydraulicznego. Po raz pierwszy ta kontrolka mi się zapaliła. I nie wiem od czego. Dziś rano go zapaliłem i było już normalnie.

Edytowane przez Piotr190497
Opublikowano

Witam. Co oznacza kontrolka z numerem 2. Bo dziś mi się zapaliła i alarm się włączył.Podczas tego tur zaczął powoli działać. Jakby było mało oleju  hydraulicznego w zbiorniku. Ale było dużo oleju w zbiorniku. Może zapchany filtr oleju hydraulicznego. Po raz pierwszy ta kontrolka mi się zapaliła. I nie wiem od czego. Dziś rano go zapaliłem i było już normalnie.

 

Panowie mam ten sam problem co kolega z kontrolką numer 2. Powiedzcie za co ona jest odpowiedzialna i od czego zacząć żeby wyeliminować jej świecenie. Filtry wszystkie dosć niedawno wymieniałem, poziomy oleju sie zgadzają,

Opublikowano

witam w koncu doszedłem co oznacza kontrolka nr2 z termometrem i cylindrem z kropla w srodku. Oznacza ona za wysoką temperaturę oleju hydraulicznego, tego w dodatkowym zbiorniku nie tego w skrzyni biegów. U mnie powodem jej świecenia okazuje sie padnięty czujnik temperatury, gdyż zapala sie ona nawet jak ciągnik jest zimny wiec nie ma możliwości zeby olej wtedy mial ponad 100stopni. Czujnik umieszczony jest przy pompach hydraulicznych, pod spodem jednej z nich i prowadzi do niego jeden kabelek. Zwarcie kabelka z masą powoduje świecenie się kontrolki. W przypadku gdy czujnik jest dobry i kontrolka zapala nam sie po długiej ciężkiej pracy czyli olej rzeczywiscie moze miec za wysoka temperaturę powodem tego moze byc:
-za niski stan oleju przez co mała ilośc oleju nie zdąży sie schłodzić
-brudny filtr oleju ten w zbiorniku na powrocie oleju przez co powstają za duze opory przepływu i przewężenia gdzie olej nadmiernie moze sie grzać
-brudna chłodnica oleju np lamelki zalepione piachem przez co nie oddaje ona ciepła jak nalezy i olej nie zdąży sie schłodzić
-pewnie tez nadmierne zużycie pomp hydraulicznych może też grzać olej ale akurat to bedzie się objawiać szeregiem innych symptomów.

Opublikowano

1 OZNACZA ciśnienie oleju

niebieskie kółko to { B) masz zjechane klocki na wale

Czy mógłbyś wyjaśnić co oznacza, że klocki na wale są zniszczone? Oznacza to przymusową wymianę? Aktualnie kontrolka ta miga na zielono i nie wiem co mam robić?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez okejas
      Mam pytanie odnośnie ceny części zamiennych i naprawy skrzyni biegów tak jak w temacie w fendzie 309,mianowicie chodzi o to,ze wyskakują biegi(2 oraz półbiegi),a 3 podczas szybkiej zmiany zgrzyta....ile mógłby wynieś całkowity koszt naprawy??????
    • Przez szympek
      Witam mam problem mianowicie w ciągniku po dodaniu gazu i jego odpuszczeniu chwilę po tym jak chodzi na wolnych obrotach puści dymka niebieskiego i czuć olej, z miarki centymetr ubyło pracował 6 godzin przy kombajnie na wysoki obrotach po dodaniu gazu nie dymi ani nic tylko chwilę po na wolnych puści raz czy dwa
    • Przez adam8211
      Witam wszystkich.
      Problem dotyczy Fendta 312lsa z 1991 roku. Skończyło się sprzęgło, tarcza zupełnie się rozpadła. 
      Ciągnik już po wymianie docisku z tarczą LUK, podstawą tarczy oraz wałka tego co wchodzi do turbosprzęgła. Wszystkie łozyska w sprzęgle suchym i turbomatiku włożone nowe. Zmieniony olej w turbosprzęgle. Nowa pompka sprzęgłowa i wysprzęglik.
      Problemem są ciężko wchodzące biegi. Tak jakby nie wysprzęglał do końca. Wysokie biegi jakoś wchodzą ale czym niższe tym gorzej. Gdzie szukać problemu ?
    • Przez kBieszczad
      WITAM
      Pilnie potrzebuje instrukcji obsługi lub ksiązki pojazdu dla traktora Fendt 311 lsa r 91.
      Gdzie można kupić lub czy ktoś ewentualnie wie gdzie można ściągnąć w wersji elektronicznej.
    • Przez PolExit
      Panwie, 
      zakupiłem w ostatnim czasie Fendt 306 LS Turbomatik, proszę o podpowiedź w sprawie biegów i półbiegów bo mam ich mieć teoretycznie 21 + wsteczne a w praktyce wychodzi że mam ich mniej lub coś nie działa prawidłowo.
      Pytanie podstawowe, bo czytam i trafiam na sprzeczne informacje. Czy po włożeniu np. pierwszego biegu i ustawieniu dźwigni półbiegów na "0" ciągnik powinien ruszyć czy nie? 
      Bo według książki do Fenda którą posiadam powinien ruszyć, a stoi w miejscu. Biegi działają tylko po ustawieniu dźwigni półbiegów na "S" lub "L", czyli tak jak by ruszał tylko na półbiegach. 
      W książce na dźwigni od półbiegów ma dodatkowy przycisk którego ja nie posiadam. 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v