Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No właśnie u mnie w NH648 też tak jest, że ta blacha przy podaniu siatki zaszoruje o wałek i po ucięciu siatki wystają tylko nitki na pare centrymetrów. Przepracowałem 2-sezony i nic sie nie dzieje, więc chyba ma tak być. Siatke zawsze łapie i owija bez problemów. Może inni właściciele tych pras napiszą jak jest u nich.

Opublikowano

Mam prasę NH 654 i muszę sktócić pasy o około 20cm. Czy jeśli wszystkie skrócę idealnie tak samo i od nowa je zakuje to czy po poluzowaniu sprężyn napinających pasy to wszyskto będzie ok?

Opublikowano

Witam wszystkich,

mam pytanie do właścicieli pras New Holland 654-658 i Fiat Agri 5880. Czy zespół podawania siatki w pracy automatycznej przesuwając siatkę musi ta górną blachą dohodzić do samego walca który pobiera siatkę tak aż walec szoruje o tą blachę i przez moment jest jeden wielki rumot. Po chwili cały zespół cofa sie do tyłu i już jest dobrze. Czy tak musi być w tych prasach czy jest to jakoś regulowane? I jeszcze mam pytanie jak wyregulować ten zatrzask noża by po ucięciu siatki zostawało z 5 cm tak jak pisza w instrukcji. U mnie po cięciu zostają tylko strzępy i wątpie by drugą belkę udało się związać. Prase dopiero co nabyłem i robiłem prube jak działa i zauważyłem że tak się dzieje. Może ktoś coś doradzić co tu poprawić?

 

Proszę o pomoc.

 

U mnie też szoruje o walec.

I mam jeszcze taki problem z zgniotem beli. Wbije cisnienie w układ manometr pokazuje dobrze bo jest nowy. Na tomiast po rozpoczęsciu beli cisnienie nie wzrasta tylko spada. aa jak wbijam cisnienie to pasy zamiast sie napinać to sie luzują. A gdy skrece mocniej zawór to pasy nachodzą mi na siebie co to może być ?? za długie pasy ??

Opublikowano

w mojej 654 było dokłanie 10,51m

A może mi ktoś wytłumaczyć jak zakłada się sznurek do wiązania? Do tej pory wiązałem tylko siatką i nie wiem jak założyć sznurek?

Opublikowano

Witam wszystkich. Kupiłem prase New Holland Fiatagri 5980 i też tak u mnie się dzieję że gdy automatycznie owija siatka to z poczatku trze o walce i jest straszny hałas ale mam pewien problem... kiedy sie zatrzymam do owiniecia beli ( gdy mam ustawione na automat. ) automat poda siatke i siatka sie nie chce zatrzymać a sterownik ciągle piszczy, co może być przyczyną ?? żeby uciąć siatke musze przełączyć na manual i sam uciąć.. dodam jeszcze że jak chce uciąć siatke to zespół podawania siatki nie chce sie ruszyć w dół aż czasami musi ktoś siedzieć na prasie i pchać to na dół żeby siatke ucieło.. Bardzo proszę o pomoc.. !!

Opublikowano

prawdopodobnie ci nie działa kontrakton(czujnik) który znajduje się przy małym magnesie przy rolce siatki. gdy magnes jest przy czujniku powinień być układ zwarty lub rozwarty

Opublikowano

Do luki13133

najpierw rozepnij wszystkie wtyczki od czujników i napuść w nie preparatu KONTAKT jest to preparat myjący styki bo prawdopodobnie nie masz połączenia z tym czujnikiem co jest przy siatce tak było u mnie. Jak nie masz Kontaktu może być WD-40 i też powinno być dobrze. Następnie przesmaruj wszystkie dźwignie które napędza siłownik podawania siatki. Może tam gdzieś przyrdzewiało i wszystko cieżko chodzi. Prasy stojące pod chmurką u handlarzy tak mają. A i najważniejsze nóż musi być ostry bo nię będzie równo ucinał siatki.

Opublikowano (edytowane)

ak zrobic zeby belki byly bardziej zbite? podlaczam waz od ciscienia co jest od tego tloka od docisku nabijam cisnienie 1500 wiecej nie da rady waz odlaczam i chowam.

Edytowane przez eminem
Opublikowano

od tego masz regulator cisnienia, który ma popuszczac cisnienie w tłoku gdy jest duży nacisk na niego. Jak nie da się już go podkręcić to wymień olej i go odpowietrzyj a jak nie pomoże to regulator do wymiany. Może jeszcze tłok popuszczać

Opublikowano (edytowane)

a co zrobic jesli mam ten zawor wkrecony do konca a belki nie sa zbytnio zbite??

i cisnienie moge nabic max do 2200 i wystarczy ze raz otworze i zamkne klape i spada do 1500 i tak sie utrzymuje.

Edytowane przez eminem
Opublikowano (edytowane)

przy siłowniku co są te rurki doprowadzające olej trzeba poluzować i jeszcze raz olej dobić z minimalnie odkręconymi śrubami, wtedy olej wyprze powietrze z obiegu. Powtórz napełnianie i spuszczanie oleju 3-4 razy powinno pomóc.

 

W jaki sposób dodaje sie obrazki w postach, nie każdy jest urodzonym hakerem :D

Edytowane przez Adam8550

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
    • Przez CaseBizon
      Witam co może być przyczyną tego że na komputerze pokazuje że jest otwarta klapa Ale czasami jest dobrze? Przez to zaczyna wcześniej owijac siatka. Który czujnik jest za to odpowiedzialny? Drugim moim problemem jest to że prasa nie liczy wszystkich bel, dzieje się tak jakoś rok po kupnie. Kupiliśmy ja nowa.
    • Gość
      Przez Gość
      witam, ile w przybliżeniu kosztuje wystrojenie kombajnu new Holland do koszenia kukurydzy? heder, sita itd
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v