Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wczoraj kupilem ferdka 1014 z turem stoll zaplacilem za niego 27tys z transportem rok produkcji 1985 po swietach powinienem miec go w domu jest troche zniszczony chcialbym zebyscie powiedzieli mi cos o tym ciagniku poniewaz sam nic o nim nie wiem sprzedajacy sam wlasciwie nie wiedzial ile ma km niby ze cos ok 100 jesli ktos posiada na af taki ciagnik to prosilbym o opowiedzenie o nim :P

Opublikowano

W miejscowości Muchówka niedaleko mnie stoi taki MF przy drodze, szczegółów nie znam, ceny też..

Wczorajgo widziałem i myślałem że to urs 1014 z inną naklejką mf zamiast ursusa.. ;]

Opublikowano
tylko nie mf-ta firma niedługo upadnie!!!!produkuje sama lipe.a czesci są strasznie drogie :P dobrze ze prawie nikt ich nie kupuje :):):)

 

Nie którzy to nie wiedzą co pisać. (Śmiech na sali ;])

 

Mf są w czołówce najlepszych ciągników więc mnie nie rozśmieszaj

Opublikowano

Dobra wracajmy do tematu... :P

 

Co do pługa to z uciągiem nie powinien mieć problemu, z udźwigiem chyba też, tylko przód będziesz musiał dociążyć...ile waży ten pług co podałeś (tak się pytam z ciekawości)...??? :)

Opublikowano

niestety muszę dorobic do ładowacza łyżkę do gnoju tylko teraz zastanawiam sie czy zrobić krokodyla czy zwykłą nie wiem

jaka będzie różnica w cenie materiałów i która będzie praktyczniejsza i dlatego proszę o podpowiedzi

Opublikowano

Jestem posiadaczem MF'a 1014 z 1989 r.,a posiadam go od 2003 i do tej pory nie sprawil mi wiekszych problemow,jedyne z awari to wyciek oleju z przedniego kola (simering) i urwana linka obrotomierza i zupelnie przypadkowe zatarcie pompy paliwowej gdyz, dziadek pomylil bankie i zamiast ON wlal kwasu do mycia dojarki, :angry: :P

 

Jesli chodzi o palenie to duzo pali w trasie, a w polu jest oszczedniejszy,a co do pluga to ja podpinam 5 zagonowke i smigam z nim 3 piechurem :) .Jak ktos chce wiedziec wiecej to pytac.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v