Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem poniewaz kupiem case 845 xl z 86 r i mam w nim problem ze zanlezieniem wstecznego tzn ta wajcha strasznie cięzko chodzi czy to jest normalne i czy da sie coś z tym zrobic ?

Opublikowano

Jeśli w ogóle go nie masz to źle a jak po "czasie" szukania go znajdujesz -to szansa na rozkalibrowany wrzutnik biegów. Ja za mojego wziąłem się w ubiegłym tygodniu .Wywaliłem cały wrzutnik na warsztat. Jest tam cała masa tulejek o różnych rozmiarach oraz przegubów kulistych /tzw.głowiczek/.Zamówiłem te wszystkie rzeczy w necie -to w sumie koszt niewielki ok. 100zł ale pracy po pachy ,mierzenia ,docierania ,sprawdzania -nie życzę. Jak skończę to napiszę o efektach.

Opublikowano

bieg jest tylko trzeba sie ostro naszukac lub wrzucać na siłe to jest problem ze wstecznym i zółwiem zając najlepiej wchodzi. Dzieki za rade i czekam na efekty pracy :)

Opublikowano

No efekty są pozytywne. Dzisiaj zeszło cały dzień ale po złożeniu biegi podczas wrzucania "pstykają" wchodząc na swoje miejsce i wreszcie wiem na którym jadę i który wrzuciłem - bo przedtem dźwignia od zmiany polowe-szosowe-wsteczny chodziła na wszystkie strony i problemem nie do przyjęcia było szukanie gdzie jest wsteczny.Powtarzam koszty materiałów były nieduże tylko pracy i wpasowywania dużo i przede wszystkim wszystko zapisywać czy robić zdjęcia jak się ten mechanizm rozbiera bo niby to proste jak budowa cepa ale podczas składania nieraz zwątpiłem czy ta dźwigienka jest po tej czy powinna być po tamtej stronie. Całe szczęście że porobiłem sobie przed rozbiórką masę zdjęć -co element rozebrałem -pstryk fota .Później się to przydało. Jak ktoś ma jakieś pytania to służę na ile będę mógł pomocą.

Opublikowano

Mój Case jest z roku 1982 a twój 1986 .To może być różnica w pewnych detalach choć nie jestem do końca pewien. Dowiedz się czy jest to mniej więcej to samo bo kupisz nie te rzeczy.Moje pasowały od katalogu 844XL.Tu masz linka do elementów katalogowych. Zobacz czy to te same rzeczy:

http://www25.zippyshare.com/v/41036718/file.html

A robotę opiszę na razie krótko. Demontujemy prawe koło ,zbiornik paliwa oraz plastikową obudowę wajch podnośnika,biegów - prawa strona przy fotelu. Potem od dołu zobaczysz cały mechanizm wrzucania biegów i już tutaj ocenisz czy ma luzy. Sprawdź na razie czy to te same elementy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v