Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panowie mam taki problem a mianowicie gdy załączam wałek tą mała dźwignią po lewej stronie z żółtą końcówką(u niektórych jest taka dźwignia jak od ręcznego) to wszystko śmiga ale gorzej z rozłączaniem. Ten siłowniczek nie ma siły wciągnąć się maksymalnie do środka i trzeba mu pomagać jakimś drążkiem i delikatnie go wepchnąć. Ale to tak nie może być! Sezon się zbliża a ja za każdym razem nie będę gdy chce wyłączyć wałek wychodził z drążkiem i wylączał. I co to może być przyczyna czegoś takiego?? Proszę o pomoc. Pozdrawiam. dla niezbyt zorientowanych odnośnie dźwigni załączam zdjęcie kolegi fifek09 z jego Reni. Dźwignia znajduje się z lewej strony kierowcy z żółtą główką. http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/413191-renault-110-54/

Edytowane przez Mucha
Opublikowano

u mnie w agregacie tez nie chcial rozlaczac to go troche podkecilem tam jest regulacja na takiej dlugiej ( na klucz 19 lub 17 nie pamietam) srubie z gwintem przekrec ze dwa obroty nie duzo bo to bardzo czule jest jak za duzo przekrecisz sie nie wlaczy przynajmniej u mnie tak bylo albo sie wlaczy a jak postawi opor sie rozlaczy musi byc dobrze wyregulowane wiec trzeba cos zapiac i delikatenie przeregulowac najlepiej zapiac cos i probowac to jest za kontrowane jak sie przypatrzysz do dojedziesz ladu u mnie tak bylo wyregulowalem i bylo dobrze teraz nie uzywam walka akurat w tym ciagnku ;) chyba ze masz inny problem....

Opublikowano

juz próbowałem regulować tym cięgnem ale znomu wałek przy duzym oporze się ślizga ;/ a to jest wina chyba właśnie zbyt niskiego ciśnienia oleju. Tak napęd super rozlącza. tylko problemy z tym wałkiem mam. CZy mogą być brudne przewody albo ten mały rozdzielacz od tej dźwigni??Bo ten ciągnik to akurat wersja drogowa i on przez około 3 lata stał bo kosiarkę sprzedano we Francji a on tak stał.Był bardzo zaniedbany, i dlatego pytam czy może to być przyczyną

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v