Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jakiś czas temu pisałem tu o oleju do td90d .Jednak przegląd się odwlókł , ciągnik do tej pory stał nieużywany ( jego prace wykonywał inny ) Teraz nadszedł czas by zrobić mu wymianę olejów i filtrów . Możecie mi podać nazwy wszystkich olei ( silnik , mosty ,wspomaganie, hydraulika, czy coś jeszcze ? ), najlepiej oryginały + zamienniki i ilość jaką muszę kupić . Filtry oryginały kupię . A i pytanie . W ciągniku jest jeden olej w skrzyni i w hydraulice czy oddzielne ? Mam ten ciągnik sprowadzony i nie wiem jak tam to jest zrobione a nie chce niczego popieprzyć.

Edytowane przez mateusz981
Opublikowano (edytowane)

Tylko w tym problem , że ciągnik sprowadzony z czech i instrukcji nie dostałem. Logiczne chyba , gdybym miał książkę to bym nie zawracał głowy. Ew . proszę o jakiś skan z instrukcji czy coś .

Edytowane przez mateusz981
Opublikowano

do silnika idzie 9 litrów, ja się nie wychylam i leję Turdusa ;)

do skrzyni, hydrauliki, mostów i zwolnic idzie jeden i ten sam, ja zalałem hydrauliczno-przekładniowy JD Hy-Gard, w sumie chyba 52 litry

Opublikowano (edytowane)

Chyba też taki zaleję do skrzyni mostów itd . Do silnika dam ambre mastergold raczej albo turdusa . Jak zalałeś ten od JD nic się nie działo ? Powiedz mi jeszcze jak turdus się sprawuje , nie było problemów ? . Bym lał wszystkie orginały , ale nie chce zbankrutować . Za banke 20 l ambry ( hydrodex do mostów skrzyni itd czy multi g ? ) na allegro ponad 500. 3 banki 1.5 kafla . Za tyle to ja kupie 3 bańki JD , ambre do silnika i może uda się jeszcze z filtrami zmieścić .

Edytowane przez mateusz981
Opublikowano

do silnika lej spokojnie turdusa, nawet serwisant mówił mi że turdus jest w zupełności wystarczający do tego silnika.

A do skrzyni lej co taniej wychodzi. Ja za Hy-Guard'a płaciłem 16zł/litr luzem. W bańkach kosztował chyba 19 /litr, więc jest przebitka.

Opublikowano

NA allegro widziałem w bankach 20 l . wychodziło 17 za litr , nie jest źle . a mam pytanko : Olej w skrzyni łączy się z całym obwodem od hydrauliki , czy skrzynia i hydraulika to dwie zupełnie inne kwestie . A i do wspomagania jest oddzielny zbiorniczek czy całość razem z hydrauliką ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez master20002
      Witam wszystkich. Jako, że jestem nowy na forum i nie bardzo wiem jak się po nim poruszać chciałem od razu z góry przeprosić jeżeli powieliłem już istniejący temat. Chodzi mi o to, że kupiłem kilka dni temu bizonka za 14,5 tyś. rok 1982 z sieczkarnią. Gość dużo podzespołów wymienił w nim na nowe (tak mówił i podobnie ocenił to mój mechanik z którym byłem). Kombajn ten nie kosił w ostatnie żniwa, był myty i trochę cieknie z hydrauliki. Przed sezonem chciałbym zrobić mu remont aby mnie nie zawiódł. Pierwszym moim pytaniem jest co sprawdzić i od czego zacząć? Kolejnym natomiast jest to, że podczas jazdy praktycznie przestało działać sprzęgło... Co może być tego przyczyna???
       
      Dziękuje z góry za odpowiedzi i pozdrawiam wszystkich użytkowników.
    • Przez pawlis804wd
      Piszcie tutaj po ilu mth był wykonywany przegląd w waszym Farmtrac-u. Podajcie co było robione (wymieniane) i ile was to kosztowało.
      U mnie ostatnio w Farmtracu 80 4 wd był przegląd po 600 mth. Został wymieniony olej, przesmarowany cały ciągnik, wymienione filtry (oleju i kabinowy) a filtr powietrza wyczyszczony. Do tego regulacja hamulcy i wymiana przełącznika nadmuchów. Koszt przeglądu 600 zł.
    • Przez Junkers
      Wiam,
      chciałem zapytać się jak to jest u was z przeglądami i naprawami gwarancyjnymi. Szczególnie interesuje mnie to czy płacicie za dojazd do siebie(klienta)??
      Ja mam zakupiony ciągnik w Agrohandlu we Woźniakowie k/Kutna i oni jak raz przyjechali, bo był problem z aku to za dojazd policzyli sobie 1,80zł/km, a mają 30 do mnie.
      Najlepiej jakby się wypowiedziała osoba która u nich kupiła np. ciągnik, bo mi się wydaje że mnie robią w balona.
      Przecież jest gwarancja to za co mam jeszcze płacić za dojazd?? Płaci się jedynie za materiały eksploatacyjne zastosowane przy przeglądzie.
      Kolega kupił DF-a to byli u niego już 8 razy, bo ma z nim niemałe problemy i ani razu nie zapłacił za dojazd, mają do niego ok 100km.
    • Przez qbic
      Witam ostatnio postanowiłem zarejestrować mój traktorek i napotkałem na taki problem ze diagnosta w badaniu zerowym takie cuda powpisywał ze to sie kupy nie trzyma. I tu mam prośbe żeby ktoś przepisał mi ze swojego dowodu wszystkie wymagane pozycje. Chodzi mi o pozycje jak poniżej. Dla przykładu podaje co wpisał mi diagnosta :
       
      F.1 2855 kg
      F.2 2855 kg
      F.3 X
      G 1880 kg
      J X
      K X
      L 2szt.
      O.1 1500 kg
      O.2 750 kg
      P.1 1460 cm
      P.2 21 kW
      P.3 D
      Q X kW/kg
      S.1 1
      S.2 X
      Dop. ład. 975 kg
      Nacisk p/t 16,80/22,00 kN
      Przeznaczenie
    • Przez nunu85
      Czesc Panowie
       
      JAko ze wszedłem w posiadanie nowego dla mnie (bo rocznik 89;) kombajnu, to mam pare pytań do bardziej doświadczonych użytkowników:
       
      co należy zrobic zaraz po zakupie poza wymiana oleju w silniku, filtra oleju, paliwa i filtrów powietrza oraz sprawdzeniem oleju w skrzyni, zwolnicach i shumacherze?
       
      istnieją jakieś inne filtry (np hydrauliki) w maszynie bez hydrostatu?
       
      jaki olej stosowac do hydrauliki? chodzi mi o specyfikacje. HV46 czy co innego?
       
       
      gdzie są bezpieczniki? jak sie do nich dobrać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v