Zaloguj się, aby obserwować  
dawid464

Prądnica

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
dawid464    21

Witam, czy może mi ktoś zrobić zdjęcie jak podłączyć prądnice z regulatorem napięcia (jaki kabelek i gdzie przykręcić przy regulatorze )w classie Matador lub podobne z 6 cyl. silnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid464    21

w 1 będzie na pewno żółty bo konektor jest okrągły z przecięciem a śrubki nie idzie odkręcić

post-43561-0-73348600-1367918327_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Podłącz go tak

post-42053-0-46357700-1367927024.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wiemy, 16 amperów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Napisano (edytowany)

O nie, tam jest inny typ, choć kto tam wie, nie robiłem takich kombinacji. W oryginalnym masz dodatkowo wyjście do licznika motogodzin.

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    292

No no mi też nie pasuje.Bo dwa lata temu padł mi regulator no i założyliśmy alternator od opla astry bodajże 70A jest za duży i przeładowuje akumulator...


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zzk    2

Skoro alternator przeładowuje Ci akumulator to zapewne masz w nim uszkodzony regulator napięcia lub opcja druga założyłeś baardzo rozładowany akumulator i zbyt szybkie ładowanie go uszkodziło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zzk    2

Najkorzystniej jest 14,4V. 14,5 to już górna bezpieczna granica ale może być. Mierzy się oczywiście na podwyższonych obrotach.

Dziwna sprawa z tym przeładowywaniem, bo nie sądzę że masz mniejszy akumulator w tym kombajnie niż był fabryczny w samochodzie a teoretycznie i mniejszemu nic nie powinno zaszkodzić bo po osiągnięciu odpowiedniego napięcia przestaje być ładowany.

Może jeszcze ktoś mądrzejszy w doświadczenia się wypowie jak i co sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Jeśli napięcie ładowania prawidłowe (Mierzone na różnym obciążeniu i obrotach) to zjawisko przeładowywania akumulatora nie powinno występować.

To nie jest wina alternatora jeśli oczywiście sprawny. Bo sprawny alternator nic akumulatorowi nie zrobi.

Zakładanie prądnicy w miejscu alternatora to cofanie się w rozwoju technicznym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez classmercator
      Mam zamiar kupic kombajn Claas Mercator z roku 1988 co sądzicie o tym kombajnie??
    • Przez TomaszStach
      Cześć. Mam pytanie. Może mi ktoś powiedzieć, w którą stronę założone są belki w podajniku?
    • Przez damianbizon
      Witam. Sąsiad ma problem ponieważ nie może dobrze ustawić swojego claasa do omłotu jęczmienia ozimego. Chodzi głównie o ustawienia sit. Klepisko jest skręcone na max. Pomimo to nie może wymłócić ości z jęczmienia. Z góry dziękuje za wskazówki Obroty klepiska są ustawione na 1200 obr/min.
    • Przez szymonidas9
      Tak jak w temacie, mam problem z max. podniesieniem klepiska.. Dochodzi gdzies do 3/5 wysokosci na tych dziurkach i juz wyzej nie idzie pociagnac. Wie ktos co moze byc przyczyna? Podobno cos tam sie czysci w "przekladni" ale tak gdzies tylko slyszalem.. Przerabial ktos podobny problem? Bo nie wiem jak to ugryzc
    • Przez rybson2000
      Od 3 lat mając ten kombajn zauważyłem nasilające się zgrzytanie podczas zmiany biegów. Nie zależnie czy zmiana zachodzi z 1 na 2 czy 1 na R reakcja jest taka sama. Zostało pociągnięte sprzęgło ale efektów brak. Tarczy sprzęgłowej to nie jest raczej wina bo nic się nie ślizga. Miał ktoś taka sytuacje?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.