Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Włąsnie ustawiłęm zegarek, instrukcja wprowadzała mnie w błąd, bo dzwignie od długich trzeba było pociągnąć 3 razy nie 2, ale nie o tym mowa. Przyglądając dalej instrukcje wyczytałem, że w górnej części wyświetlacza możę być wyświetlona informacja o obciążeniu silnika. Wie ktoś jak to ustrojstwo włączyć?

Opublikowano

kolego aby pokazywał ci obciążenie silnika, to musi ci włączyć tą opcję serwis. Tylko w wersji profiline można włączyć ręcznie z pulpitu.

No i przy każdym odłaczeniu klemy od akumulatora to się resetuje i trzeba znów uaktywnić

Opublikowano (edytowane)

No to dziwne, bo ja nie mam instrukcji do ProfiLine tylko do zwykłej wersji, a jest w niej opisana taka funkcja przy procedurze kalibracji kół i jest napisane, że da się to samemu włączyć, szkoda, że dokładnie nie opisali jak chodzic po menu.

Edytowane przez BukeR
Opublikowano

jak cos kolego , to jeszcze sprawdze na 100% jak to jest z tym infocenter

 

 

Byłbym wdzięczny.

 

 

A zegarek resetuje się po odłączeniu zasilania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez kzt1736
      Witam, co wyświetla zaznaczony wyświetlacz w Deutz-Fahr Agrotron 6.30 tt30tt
    • Przez mateusz7745
      Witam po zimie próbowałem odpalić Deutz fahra agrotrona 4.90 i tutaj powstal problem ciągnik nie może odpalić, psikalem starterem zaczął zalapywac i zapalił klekoczac mocno zaraz zgasł . Dodam że rozkręcałem pompkę paliwowa ta napędzana paskiem i zmieniłem zawór zwrotny na nowy, ciągnik odpowietrzalem i nic to nie daje nie może bez plaka załapać nawet nie zadymi 
    • Przez Kamilc360pL
      Snapchat-1391671675.mp4 Witam mam problem mianowicie zatrzymałem się ciagnikiem wrzuciłem luz wyszedłem z kabiny po ponownym wejściu wbiciu biegu ciągnik nie reaguje. Wszystko inne jest sprawne. Po przelaczeniu rewers na położenie jazdy w tył nic się nie dzieje w przod też. Półbieg został w jednej pozycji i nie przełącza się. Proszę o pomoc i z góry dziękuję 
    • Przez Sqowron
      Siemka, mam mały problem co znajduje się na łączeniu pompy z blokiem jest tam oring czy uszczelka bo ciekniemi stamtąd olej... możecie podpowiedzieć mi co tam jest uszczelka czy oring? I jak to się fachowo nazywa. 

    • Przez goorall_88
      Dzień dobry, 
      Mam problem z ciagnikiem mccormick mc 135 power6. Cały czas świeci się pomarańczowa kontrolka tuż obok głównego wykrzyknika ostrzegawczego. Z francuskiej instrukcji przetłumaczyłem że to coś w rodzaju "uruchomienie na zimno". Ciągnik pracował kilka godzin i silnik raczej się zagrzał. Mrozu też brak. 
      Dodatkowo też z rurki odchodzacej od silnika z lewej strony z dołu cały czas wydastaje się dość gęsta para. Brak w niej oleju. Nie jest też to dym. Czy to może być jakoś powiązane? 
      Ciągnik posiada też zmianę biegów w przyciskach ("sekwencja" ?). Liczba na dźwigni cały czas miga. Czy to normalne? 
      Dodam że ciągnik pracuje normalnie. Nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków. Nie brakuje mu mocy. 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v