Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
daniel1232

prasa massey ferguson 20-8

Polecane posty

daniel1232    0

Witam mam problem kupilem niedawno prase massey ferguson 20-8 i gdy zrobilem pierwsza probe to wiaze lecz kostka jest bardzo luzno zwiazana prosze o pomoc co zrobic gdyz jestem w tym temacie zielony.

Karol445    38

Co to znaczy luźno związana ? kostka jest luźna czy supeł jest luźny? Jak kostka to dokręc sprężyny na wylocie jak supeł to naprężacze sznurka i zwiększ docisk palców supłacza.

Wiadomość z agroFakt.pl

daniel1232    0

Juz sobie poradzilem dzieki a i jeszcze jedno pytanie macie moze jakas strone sklepu z czesciami do tej prasy?

JANCZAK1176    41
Napisano (edytowany)

Wpisz model prasy w gogle a ukażą się sklepy szrot

Edytowano przez JANCZAK1176

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

• Podobna zawartość

• Przez Laver
      Witam, mam problem z prasą Metal fach Z589, ramię od podajnika siatki przestało działać, na komputerze wyświetla się  błąd czujnika termicznego obwiązywacza.  Ma ktoś jakieś pomysły co może być przyczyną?
    • Przez radekjohn1640
      Witam Proszę o opinie na temat ciągnika Massey Ferguson 6265, 6255, jakie z awaryjnością tych modeli, jak z pracą skrzyni biegów ? Z góry dziękuję za odpowiedź
    • Przez Toff
      Hej  zwykle sezon w pełni no i coś nazwali. Wsiadam rano do mojego Massey feguson 6255 przekrecam kluczyk pali i bach nagle obrotomierz odpadł no strzałki od rewersu przestały swiecic myślę bezpiecznik ale co przerzuca rewers a tu ciągnik ani drganie.biegi wchodzą ciągnik też działa normalnie i część zegara kontrolki paliwo itp działa.