Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
daniel1232

prasa massey ferguson 20-8

Polecane posty

daniel1232    0

Witam mam problem kupilem niedawno prase massey ferguson 20-8 i gdy zrobilem pierwsza probe to wiaze lecz kostka jest bardzo luzno zwiazana prosze o pomoc co zrobic gdyz jestem w tym temacie zielony.

Karol445    32

Co to znaczy luźno związana ? kostka jest luźna czy supeł jest luźny? Jak kostka to dokręc sprężyny na wylocie jak supeł to naprężacze sznurka i zwiększ docisk palców supłacza.

daniel1232    0

kostka jest luzna po prostu sznurek mozna bardzo latwo sciagnac

jeszcze inaczej napisze sznurek na kostce jest bardzo luzny

Wiadomość z agroFakt.pl

daniel1232    0

Juz sobie poradzilem dzieki a i jeszcze jedno pytanie macie moze jakas strone sklepu z czesciami do tej prasy?

JANCZAK1176    39
Napisano (edytowany)

Wpisz model prasy w gogle a ukażą się sklepy szrot

Edytowano przez JANCZAK1176

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

• Podobna zawartość

• Przez 7777777
      Poszukuje użytkownikłów  traktora (znających takie osoby) Massey Ferguson 3670 z tuzem,no lub ewentualnie bez..... pozdrawiam !
    • Przez sumek666
      Cześć . 
      Szukam nowego ciągnika w okolicach 100KM. Ma to być główny ciągnik do wszystkiego. Orka, siew, opryskiwacz, nawożenie i transport. W przyszłości może i ładowacz czołowy . Nie prowadzę produkcji zwierzęcej . 
      New Holland miażdży pozostałe 2 typy ceną.  Tu powstaje pytanie czy warto dopłacać 30-40 tyś do Claasa lub Masseya? Może macie jakieś inne propozycje? 
      Pozdrawiam
      Sumek 
    • Przez Lolex123