Skocz do zawartości
andrejus

Gaszenie silnika w E- 514

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
andrejus    157

W jaki sposób gasicie silnik? u mnie poprzedni właściciel sznurek który trzeba pociągnąć żeby silnik zgasł.

Czy fabrycznie tak to było? Nie powinno być jak w bizonie lub po przekręceniu kluczyka gaśnie silnik?

 

Jak to u was wygląda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilK199    8

Silnik gasi sie raczka od gazu tak jak w wiekszosci kombajnow, powinno byc napisane obok niej "stop","start" i pelne obroty. Do pompy idzie linka z tej raczki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Pewnie masz tak zrobione jak w perkinsach że gaszenie odbywa się drugą wajchą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

speeeder    32

Tak jak napisał Kamilk rączką do gazu dajesz w pozycję STOP a jeśli Ci nie gaśnie to:

albo linkę masz źle wyregulowaną

albo zła długość cięgła łączącą pompę z linką

albo źle ustawione jarzmo na pompie.

To tylko kwestia wyregulowania tych łączników tak żeby gasł ale również żeby miał max. obroty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    157

Pompa Lucasa. Jest na niej czujnik lub podobne ustrojstwo z kabelkiem , czy to nie służyło do gaszenia?

 

pompay.jpg

Edytowano przez andrejus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

No to masz tak jak w perkinsach jest że gasisz do tak jakby "ssaniem" W senatorze miałem drugą wajchę od gaszenia, a w mercatorze 75 już mam jedną.Zrób zdjęcie wajchy od gazu, bo jak masz jedną to pod tą wajchę powinny być przykręcone dwie linki.Pewnie się tamta urwała i koleś zrobił tak jak jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilK199    8

Bardziej przypomina mi to elektrozawor odcinajacy paliwo...wiekszosc starych dyzli w samochodach tak ma, ale najlepiej niech wypowie sie ktos kto ma taki sam silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sebek32    0

teraz przeczytałem.

Mam taki czujnik i też miałem spalony , i to jest wina .

wymień i po kłopocie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez odyniec
      Jestem ciekawy czy do T25 dało by się założyć jakieś najmniejsze turbo a jak tak to czy by wytrzymał silnik. Mi sie zdaje że trzeba by było wymienić wał tłoki itd na jakieś mocniejsze jak wy myslicie o tym
    • Przez faofar
      Witam mam takie pytanko na jak długo podłancza sie kabel do podgrzewanie bloku??W instrukcji tego nie znalazłem.
      .Ciągnik ma 1000mth ,niby skandynaw a od -5 jest juz problem .Aku ma rok czasu wiec nowy.
    • Przez maciek
      Witam , znajomy chce założyć 6cylindrowy silnik do 914. Czy reszta ciągnika wytrzyma , czy jest taka sama jak w 4kach ,tzn sprzęgło, skrzynia ,wzmacniacz ,most. 914 jest z jest około 95 roku.
    • Przez jakubkaczmarek
      Witam. Mam problem z grzaniem sie t25. Po ok 15 min pokazuje temp 100 stopni. Dodatkowo zauważyłem wyciek oleju po kolektorem wydechowym lub głowicą..... Czy te dwie rzeczy mają jakis związek?
    • Przez max2505
      Witam. Niedawno kupiłem c 330 jako traktor pomocniczy w gospodarstwie (do lekkich prac). Do tej pory posiadałem u c 360. Traktor był słaby o czym wiedziałem ale reszta była ok. Gdy rozebrałem silnik okazało się że większość części jest nowa tzn. Tłoki, cylindry, pompa olejowa(poprzedni właściciel zrobił remont) wał też nowy, korbowody chyba też. Okazało sie że przyczyną może być kiepska głowica. Została oddana do regeneracji. Wtryski zostały sprawdzone i są ok. Po wymianie pompy wtryskowej na regenerowaną dalej nie było różnicy. Filtr powietrza i filtry paliwowe czyste. Rozrząd też sprawdzony, znaki są dobrze. zapłon był przestawiany i reakcja jest ale wielkich różnic nie ma. traktor ciężko pali w temperaturze ok 5 stopni C, i kopci przy dodawaniu gazu a "górke widzi z daleka", troche wolno wchodzi na obroty ale to chyba normalne. Jeździłem inną trzydzistka i nie była wcale taka słaba. Nigdy nie grzebałem w 30 , może miał już ktoś podobny problem?? będe wdzięczny za jakieś rady.
      P.S. Spotkał sie ktoś ze złymi znakami na kołach rozrządu??
×