Skocz do zawartości
artur1980

133.14 uszczelka głowicy

Polecane posty

artur1980    0

Witam

 

Przy wymianie uszczelki głowicy na jednym cylindrze trzeba wymieniać wszystkie czy można tylko na jedną i jak jest z uszczelkami na kolektorach? Trzeba wszystkie wymieniać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    60

jak masz do każdej głowicy odzdzielną to wymieniasz pod tą ,którą demontujesz . Na kolektorach możesz dać silikon na stare ( szczególnie na dolot i wodny ) .


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur1980    0

Dzieki kolego a jak z reszta uszczelek kolektorow pod reszta cylindrow. Trzeba poluzowac sruby i terz pewnie uszczelki do wymiany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

waski88    0

jesl zaczyna ci wywalac uszczelki to czeka cie planowanie glowic i silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez krzysztof898
      Witam Koledzy. Proszę o poradę mianowicie monenty dokręcania śrób głowicy, panewek wału i luz zaworów głowicy Renault106.14 silnik d227-6
      Bardzo dziękuje za wszelkie sugestie.
    • Przez hospes
      Witam pilnie potrzebuję informacji jakim momentem dokręcić głowice w john deere 2030 rocznik 1979 , z góry bardzo dziękuję za pomoc
    • Przez V12
      Witam
      Problem wyglada tak
      Dopiero co kupiłem ten ciągnik a juz mi włosy siwieją !
      We wcześniejszym temacie pisałem że był uszkodzony termostat , kupiłem nowy za 300zł orginalny wahler
      Wszystko wydawało sie ok
      Dzis poszedł w orke i temperatura skacze kiedy obroty są powyzej 1500 to wskazówka jest na początku zielonego pola , kiedy natomiast obroty spadną jak zawracam na polu to temp szybko idzie na środek skali utrzymuje sie tak przez chwile i znów spada.
      Kiedy na ciepłym pracującym silniku odkręce korek chłodnicy to widzę bąbelki powietrza zupełnie jak by dmuchało przez uszczelki lub pęknięta głowice.
      kiedy zgasze silnik przez chwile bulgocze w górnym wężu a po chwil przestanie i poziom płynu w chłodnicy opada .
      Wystarczy że odpalę to znów sie podnosi i pojawiają sie bąble jak by dmuchało powietrzem
      Obawiam się że może być pęknięta głowica od zamrożenia prawdo podobnie jeździli na wodzie bo układ jest zasyfiony rdzą.
      Co tu teraz poradzić , masakra zwiodło mnie to ze ten silnik pracuje pięknie cichutko dobrze odpala i ma moc , a tu takie cuda się dzieją
    • Przez rafkap
      Witam,
      Czy ktoś wie gdzie w tym ciągniku jest umieszczony czujnik ciśnienia oleju ?
      Jeżeli ktoś posiada ten ciągnik, proszę o poradę na co zwrócić uwagę, gdyż
      dopiero go zakupiłem .
      Pozdrawiam
    • Przez 22krystianek22
      Witam. Wie Ktoś może jak powinien wyglądać mechanizm wycieraczek w renówce? Odkręciłem silniczek i działa ale nie wiem jak dalej ten mechanizm powinien wygladać by wycieraczki działały. U mnie wygląda to tak




×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.