Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

tak jak w temacie problemem jest obrotomierz, nie działa. Przypuszczam że to czujnik ale sęk w tym że nie wiem w którym miejscu on przychodzi. Widziałem ten czujnik na zdjęciu i tu mam pytanie: jeśli można niech ktoś napisze ile musi być ten czujnik wkręcony, na jakiej zasadzie on działa i czy od niego zależy też wałek wom bo nie wyświetla mi obrotów.

z góry dzięki i jeśli można niech ktoś wstawi mi foty tylnego mostu od strony tego czujnika, a tak wogóle to co się tam wogóle kręci jakaś zębatka bo jakoś te obroty musi mieżyć i żeby to ustawic to trzeba tam cos rozebrac czy co?

Opublikowano

Czujnik przy moście jest od prędkościomierza. Obroty liczone są od alternatora. Więc sprecyzuj co ci nie działa. Nie zaglądałem u siebie ale najprawdopodobniej jest tam taka jak by zebatka. Pomiar odbywa się na zasadzie zbierania przez czujnik impulsów pola magnetycznego. Cos jak czujniki abs w samochodzie. Czujnik womu działa chyba podobnie.

Opublikowano

dobra, z tego co się zdąrzyłem zorientować to tego czujnika jest brak, tak jak by był wyrwany z tamtad jakas sruba jest wkręcona i kabel wisi. Załatwiłem inny orginalny czujnik i go wkrecilem w to miejsce i tu się pojawił problem bo gdy uruchomiłem silnik obrotomierz nie zadziałał. Wykręciłem czujnik i się okazało że tą końcówke ucieło tam gdzie ten magnes przychodzi przy czujniku, a ona razem z olejem wyleciała. Teraz nie wiem czy za głęboko wkeciłem czy co?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Foler
      Witam wszystkich!
      Mam problem, w mojej Renault Ceres 345 nie działa wskaźnik temperatury i obrotomierz. Obrotomierz trochę się podnosi dopiero przy wysokich obrotach. Jest jeszcze problem z podnośnikiem. Nie da się go podnieść do najwyższej pozycji bo coś blokuje dźwignie. Przeglądałem mniej więcej mechanizm i nie znalazłem niczego co mogło by ją blokować. Co może być powodem tych usterek?
    • Przez tomek44
      Witam jestem właścicielem MF 4235 od niedawna. Mam problem z rewersem mechanicznym otóż przy przesuwaniu dźwigni rewersu do przodu od czasu do czasu (średnio co 5 przesunięcie) występuje zgrzyt , przesuwając dźwignie do tyłu nie dzieje się nic, wchodzi ładnie. Czy jest to zużyty synchronizator czy problem tkwi gdzie indziej a może po prostu taka już jego uroda... Z góry dziękuje za odpowiedź. 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v