Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Damianus15

MF 255 elektryka

Polecane posty

Damianus15    0

Witam ma problem z elektryka w mf 255 , jest cos takiego ze przy właczonym zapłonie po właczeniu obojetnie którego kierunku wszystko gaśnie to znaczy kontrolki od zapłonu sie wyłanczaja i po ponownym właczeniu zapłonu kontrolki nadal sie nie swieca , wymieniłem juz przełacznik od kierunków i przez chwile wszystko było dobrze kierunki działały i po przekreceniu kluczyka swieciły sie kontroli od ładowania i swiecy ,,ale po minucie problem wrócił wiec wymieniłem stacyjke , pół dnia było dobrze i znowu problem wrócił , wszystkie lampy przejzałem i wyczysciłem ale nie pomogło i nie wie co moze byc przyczyna ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Naładuj akumulator :huh: I przy okazji sprawdź poziom elektrolitu, powinno go być 12-15mm nad płytami.Jak możesz to sprawdź również gęstość elektrolitu.Powinna wynosić 1,28g/cm3.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrjako    4

zobacz czy łączą bezpieczniki, prawdopodobnie niepotrzebnie wymieniałeś stacyjkę i przełącznik kierunkowskazów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Damianus15    0

dzieki za zainteresowanie tematem , ciagnik kupiłem pare dni temu . , dzisiaj wyczysciłem mu jeszcze wszystkie kostki , i co sie jeszcze okazało jest brak ładowania , alternator nie daje wcale pradu szczotki sa dobre nowy regulator napiecia a tam tylko 0.07 , i dzisiaj jeszcze zauwazyłem ze przełacznik od swiateł ten przekrecany tez jest uszkodzony , AgroTeam czemu myślisz ze to cos z akumulatorem ? ale sprawdze go dla pewnosci, bezpieczniki tez wyczyszczone i sprawdzone , a stary przełacznik od kierunków raz łaczył a raz nie tak samo ze stacyjką było ale to groszowe sprawy , został do wymienienia przełacznik od swiateł i wtedy wszystko bedzie nowe i zobaczymy co dalej a tak to ciagnik normalnie odpala

Edytowano przez Damianus15

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianus15    0

sprawdziłem akumulator jest ok , klemy wyczyszczone , po swietach wymienie przełacznik od swiateł bo teraz on robi zwarcie i zobacze co sie bedzie działo , czy nadal po przekreceniu kluczyka i właczeniu kierunku wszystkie kontrolki beda gasły , jak tak bedzie to trzeba bedzie odkrecac cała tablice i sprawdzac wszystko za koleja no bo nic innego chyba nie zostaje,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianus15    0

jeszcze jedno co mi przychodzi do głoyw i co moze miec za wszystko odpowiedzialnosc to to ze sprezarka miała wyciek oleju ,gdy nim wracałem do domu to zaczeło bryzgac tak ze w trakcie musiałem dolac oleju , i moze olej dostał sie do alternatora i stad sie wział problem z brakiem ładowania i moze robi sie w nim jakies zwarcie czy cos ze mi elektryka sie pierdzieli , jak myślicie czy to moze miec cos z tym wszystkim wspólnego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    238

Tak może mieć. Może być też wiele innych przyczyn twojego problemu. Jeśli masz troszkę pojęcia o elektronice to sprawdź po kolei wszystkie elementy i znajdziesz przyczynę. Ciężko przez forum coś poradzić w takiej sprawie. A jak nie to jakiegoś elektronika zawołaj i niech szuka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianus15    0

po długich poszukiwaniach znalazłem przyczyne okazało sie ze jest spalona swieca płomieniowa , a w alternatorze jest kupa piachu dzisiaj go wyczysciłem i załozyłem nowe szczotki i regulator jutro zakładam go i zobacze czy ładuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez piotrek007
      witam mam MF 8110 i przestał mi dziłac podnośnik, blokada mostów ,WOM ale działa mi przedni naped a pól biegi te A B C D moge jedynie znieniać po wyciśnieciu sprzegła przewody i kostki spryskałem WD40 i bezpiecznik ok i nie wiem cio mogło sie stać pomocy dziekuje za odp
    • Przez lemysz1
      Witam. Mam problem, poniewaz od pewnego czasu przestały działać mi halogeny na dachu oraz nie działa obrotomierz(mth liczy normalnie). Bezpieczniki są ok (przynajmniej te które znalazłem, żarówki też ok. Jak włącze światła to normalnie wszystko sie podświetla na tabeli przełączników tam gdzie włącza sie halogeny, ale jak włącze to nie działają. Cóz może być przyczyna? Może ma jeszcze gdzieś schowane bezpieczniki? Pozdrawiam
    • Przez Marcin007
      witam
      posiadam deutz fahr agrotron 135 mk3. Mój problem polega na tym że w wycieraczce tylnej cały czas jest prąd i gdybym jej nie rozłączył cały czas by chodziła. Wtyki, kostki bezpieczniki sprawdzone. Moim drugim problemem są przednie reflektory a mianowicie nie działają , po wyjęciu przełącznika stwierdziłem że nie dochodzi do niego prąd . Może spotkał się ktoś z was z takim problemem lub wie o co chodzi ? Czego to może być wina ?

      Pozdrawiam
    • Przez rabit500
      Witam.
       
      Piszę w imieniu znajomego ma on zetorka 7745. Jest w nim problem z ładowaniem a właściwie jego brakiem. Zaczeło się od tego że kontrolka od ładowania zaczeła się jarzyć, i ładowanie na poziomie 12,4V. Diagnoza zużyte szczotki po wymianie żadnych efektów. Alternator wylądował u speca i zdiagnozował przepalone mostki. Po zamontowaniu pochodziło prawidłowo przez jakiś czas i powtórka z rozrywki, świecąca się kontrolka ładowania. Dodam że jeszcze przed oddaniem alternatora do mechanika został podmieniony na próbę nowy zewnętrzny regulator napięcia i w tedy kontrolka nie świeciła się ale żadnych efektów w zmianie napięcia ładowania mierzonego na zacisku rozrusznika.
       
      Proszę o szybką odpowiedź.
       
      Jeśli zły dział proszę moderatorów o  przeniesienie.
    • Przez michalkowalski115
      Witam.
      Czasami miałem problem z odpalaniem mojej Renówki, tzn gdy chciałem uruchomić ciągnik pojawiało się charakterystyczne cykanie w rozruszniku, czasami załapał i odpalił a czasami musiałem siedzieć 15 minut żeby odpalił. Pożyczyłem od sąsiada akumulator, prawie nowy ale jest to samo, wymieniłem elektromagnes na nowy, rozrusznik sprawdzony u mechanika, wszystko w porządku. Bezpieczniki wszystkie dobre, prąd tam na rozruszniku 12V, na aku również. Teraz mam pytanie, czy w tym kabelku, który idzie do elektromagnesu (załącznik) powinno być napięcie 12 V? Ponieważ mierzyłem i podczas odpalania jest tam 0.1 V czasami mniej. 

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.