Damianus15

Members
  • Ilość treści

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

1 obserwujący

O Damianus15

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 04.12.1989

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Tak koledzy ale tam jes tez regulacja podnoszenia moze ma ustawione na minimum i temu tak sie dzieje
  2. Witam głowica juz zdjeta , i tak przy rozbieraniu jeden wtrysk cały w oleju ,w kolektorze dolotowym olej , w wydechowym ślady oleju a uszczelka elegancka , cos sie stało w środku głowicy że wszedzie poszedł olej , ale mam juz druga dzisiaj składam
  3. Czyli to proste jak na odpreżniku kręci a naormalnie nie da rady to rozrósznik jest do niczego, szczotek juz moze nie ma , może masz jeszcze ten starego typu , proponuje zakup szybko obrotowego produkcji litewskiej. no bo jak na zaciag po 1 m odpala to innej przyczyny nie ma
  4. a Witam powiem ci tak ,wystarczy ze masz w którejs rórce małą dziurke i bedzie ci sie zapowietrzał najlepiej wyjąc pompę wtryski zawiesćdo sprawdzenia rurki tez sprawdzic , .cięzko moze palic bo pompa nie daje juz odpowiedniego ciśnienia na wtryski a one przez to słabo rozpyląją paliwo , może wogóle juz ci leja a nie rozpylają? warto sprawdzic filtr powietrza może byc zabity syfem , a skoro mówisz ze juz tak od dawna ciezko pali to warto by przywiesc fachowca i sprawdzic ustawienie zapłonu ja tam jest na tym trybiku , można by tez sprawdzic luz na zaworach
  5. panowie rozmawiałem dzisiaj z mechanikiem i powiedział mi że to na bank uszczelka pod głowica, a wy jak myślicie czy to może uszczelka by poszł i olej spod wtrysku wygania?
  6. Witam koledzy , dzisiaj po niewielkiej pracy gdy wjeżdzałem juz do garazu cos nagle stukneło , ale niby nic sie nie stało ciagnik ani zgasł ani nic sie nie działo , lecz po chwili ukazał mi sie olej z okolicy wtrysku tego pierwszego od strony chłodnicy tak jak by spod niego wypływało, i tu pytanie czy to może głowica pękła czy jak no bo skąd by ten olej sie tam wzioł , a tak to w poniedziałek zdejme maskę i zbiornik paliwa i dokładniej bede wiedział co i jak , ,dziwna z tym sprawa troche.
  7. Oj tak da sie bez blokady jeździć ale jak znając życie jak nie działa to wtedy jest najwięcej potrzebna B) , ale powiem wam ze juz sporo wd na nia poszło i czesciowo są efekty bo ta dzwigienka sie zaczyna wysuwać tylko pedał nadal stoi w miejscu ani drgnie trzyma go na tym wałeszku na którym sie przekręca (wiecie o co chodzi) . Kiedys wójek w swoim ferdku tak miał że wcisnoł ja i tylko cos za zgrzytało i po chwili koło zablokowało korpus pękł i wtedy miał dopiero wydatek
  8. nadal nie mogę jej ruszyc polałem ja kilka razy juz wd40 ale nadal stoi w miejscu ciezka sprawa z nia a sezon zaraz sie zacznie
  9. po długich poszukiwaniach znalazłem przyczyne okazało sie ze jest spalona swieca płomieniowa , a w alternatorze jest kupa piachu dzisiaj go wyczysciłem i załozyłem nowe szczotki i regulator jutro zakładam go i zobacze czy ładuje
  10. Witam , niedawno kupiłem mf 255 i mam w nim problem z blokada tylnego mostu , nie da sie wcisnac dzwigni , poprzedni własciciel mówił ze jej nie uzywał i moze sie zastała , ktos moze wie jak ja ruszyc , bo nie chcem nic na chama zeby nic nie pękło , miał ktos cos podobnego ?
  11. jeszcze jedno co mi przychodzi do głoyw i co moze miec za wszystko odpowiedzialnosc to to ze sprezarka miała wyciek oleju ,gdy nim wracałem do domu to zaczeło bryzgac tak ze w trakcie musiałem dolac oleju , i moze olej dostał sie do alternatora i stad sie wział problem z brakiem ładowania i moze robi sie w nim jakies zwarcie czy cos ze mi elektryka sie pierdzieli , jak myślicie czy to moze miec cos z tym wszystkim wspólnego?
  12. sprawdziłem akumulator jest ok , klemy wyczyszczone , po swietach wymienie przełacznik od swiateł bo teraz on robi zwarcie i zobacze co sie bedzie działo , czy nadal po przekreceniu kluczyka i właczeniu kierunku wszystkie kontrolki beda gasły , jak tak bedzie to trzeba bedzie odkrecac cała tablice i sprawdzac wszystko za koleja no bo nic innego chyba nie zostaje,,,
  13. dzieki za zainteresowanie tematem , ciagnik kupiłem pare dni temu . , dzisiaj wyczysciłem mu jeszcze wszystkie kostki , i co sie jeszcze okazało jest brak ładowania , alternator nie daje wcale pradu szczotki sa dobre nowy regulator napiecia a tam tylko 0.07 , i dzisiaj jeszcze zauwazyłem ze przełacznik od swiateł ten przekrecany tez jest uszkodzony , AgroTeam czemu myślisz ze to cos z akumulatorem ? ale sprawdze go dla pewnosci, bezpieczniki tez wyczyszczone i sprawdzone , a stary przełacznik od kierunków raz łaczył a raz nie tak samo ze stacyjką było ale to groszowe sprawy , został do wymienienia przełacznik od swiateł i wtedy wszystko bedzie nowe i zobaczymy co dalej a tak to ciagnik normalnie odpala
  14. Witam ma problem z elektryka w mf 255 , jest cos takiego ze przy właczonym zapłonie po właczeniu obojetnie którego kierunku wszystko gaśnie to znaczy kontrolki od zapłonu sie wyłanczaja i po ponownym właczeniu zapłonu kontrolki nadal sie nie swieca , wymieniłem juz przełacznik od kierunków i przez chwile wszystko było dobrze kierunki działały i po przekreceniu kluczyka swieciły sie kontroli od ładowania i swiecy ,,ale po minucie problem wrócił wiec wymieniłem stacyjke , pół dnia było dobrze i znowu problem wrócił , wszystkie lampy przejzałem i wyczysciłem ale nie pomogło i nie wie co moze byc przyczyna ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj