Rivierre casalis rc125/115 VS. Hesston 5670H
-
Podobna zawartość
-
Przez kamuil123
Witam spotkał się już może z takim problemem, a mianowicie prasa nie napina sznurka. Balot po wyrzuceniu jest luzno związany. Oraz jeśli ktoś posiadałby schemat do prasy prosiłbym o wysłanie na e-mail kamuil1234@wp.pl.
-
Przez maniex
Witam zakupiłem niedawno taką prasę i mam problem ze sterownikiem. Prasa ma współpracować z U C360-3p do sterownika podałem prąd prosto z akumulatora +12 oraz masa do ramy. Problem polega na tym że sterownik nie zapala żadnych kontrolek ani od blokady tylnej klapy, ani od kierunków L-P, ani od pełnego balota ale owijanie sznurkiem działa manualnie oraz automatycznie. Tak wygląda mój sterownik, zdjęcie zaporzyczone z sieci:
-
Przez kirzuch89
Witam Was wszystkich drodzy użytkownicy.
Jestem nowicjuszem wiec proszę o wyrozumiałość i wskazówki żeby nie zaśmiecać forum.
Wiem temat wałkowany miliony razy ale mi wydaje się że mój przypadek trochę inny. :rolleyes: Planuje kupić prasę do c-360, wybór padł na Hesstona 5670 (tylko trochę podbierak mały) i w związku z tym mam kilka pytań. Będę prasował słomę po Super Bizonie ZO-56 czy podbierak nie za wąski i jak da sobie radę ten podbierak w sianie? Czy c-360 da sobie z nią poradzi? W zamyśle będę prasował ok 100-150 szt balotów rocznie (słoma i siano bez sianokiszonki) o średnicy max 120x120 i bez pośpiechu na luzie. O usługach też nie myślę z braku czasu (praca, a gospodarstwo po godzinach) no i mocy ciągnika . Proszę Was o pomoc pisać wszystko co myślicie, rzeczy pozytywne i negatywne będę bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam.
-
Przez Robson11
Ostatnio zauważyłem, że powoli kończą mi się pasy dwa w najlepszym stanie przełożylem na boki w gorszym na środek ale nie jest to rozwiązanie na dłuższą metę. Z czasem na pewno któryś z nich się zerwie i tutaj moje pytanie. Czy ktoś z forumowiczów praktykował wymianę pojedynczego pasa w całości bądz kompletu pasów ?