News
kirzuch89

zakup prasy hesston 5670 do c 360

Polecane posty

kirzuch89    0

Witam Was wszystkich drodzy użytkownicy.

Jestem nowicjuszem wiec proszę o wyrozumiałość i wskazówki żeby nie zaśmiecać forum.
Wiem temat wałkowany miliony razy ale mi wydaje się że mój przypadek trochę inny. :rolleyes:  Planuje kupić prasę do c-360, wybór padł na Hesstona 5670 (tylko trochę podbierak mały) i w związku z tym mam kilka pytań. Będę prasował słomę po Super Bizonie ZO-56 czy podbierak nie za wąski i jak da sobie radę ten podbierak w sianie? Czy c-360 da sobie z nią poradzi? W zamyśle będę prasował ok 100-150 szt balotów rocznie (słoma i siano bez sianokiszonki) o średnicy max 120x120 i bez pośpiechu na luzie. O usługach też nie myślę z braku czasu (praca, a gospodarstwo po godzinach) no i mocy ciągnika . Proszę Was o pomoc pisać wszystko co myślicie, rzeczy pozytywne i negatywne będę bardzo wdzięczny. :) 
Pozdrawiam.

Wiadomość z agroFakt.pl

Buszmen11    12