Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kotlet20

Belarus 952.4

Polecane posty

kotlet20    0

Witam wszystkich. Mam pytanie odnośnie załączania przedniego napędu w Belarusie. Mianowicie czy u Was dźwignia od załączania porusza się lekko czy stawia mocny opór?? U mnie chodzi strasznie ciężko i często musze często "wbijać" napęd na jakimś biegu. Jak to u Was wygląda?? I drugie pytanie odnośnie blokowanie TUZa do transportu. Jest taka mozliwosć w tym modelu bo w instrukcji jest pokazana dźwignia służąca do tego której u mnie nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    10

pod dzwignia masz taka gumke osłaniajaca ten precik co idzie do przystawki ...strzykawka oleju tam w pusc i rozruszaj...i bedzie jak noweczka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

U mnie z początku włączanie napędu ciężko chodziło aż w końcu stanęło całkowicie, to cały ten mechanizm załączania napędu rozebrałem, wyczyściłem na lustro jak mówili forumowicze i przesmarowałem, teraz chodzi dużo lepiej jak nowy, można włączać i wyłączać 1 palcem, praktycznie w każdym momencie.

 

Co do blokowania TUZa jeśli masz monoblok to takiego czegoś nie ma.

 

Ogólnie odpowiedzi na twoje pytania już są wystarczyło trochę poszukać.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Junkers    42

Ja rozumiem ale wolałem wtedy zrobić to od zera, nie znając jeszcze o co dokładnie w tym chodzi, tym bardziej zwracając uwagę na upierdliwość przypadłości, teraz pewnie bym tylko oleju zapodał ;)


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kotlet20    0

Przesmarowalem i działa jak nowe tak więc dziękuję za pomoc:) Na pewno odpowiedzi na moje pytania już są gdzieś zawarte, niestety prześledzenie wszystkich tematów zajeło by mi pół życia (a trafienie na to czego szukam to kwestia szcześcia). Jestem nowy na tym forum wiec prosze o wyrozumiałość. pozdrawiam

 

 

No i co z tego, że szukanie zajęłoby dużo czasu? I to, że jesteś nowy też w niczym Cię nie usprawiedliwia. Wiesz w ogóle o tym, że zakładanie tematów zbliżonych do już istniejących jest zabronione? Proponuję dokładnie zapoznać się z regulaminem tego forum, żeby później nie było pretensji jak dostaniesz ostrzeżenie.

Edytowano przez Elektrotechnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kotlet20    0

Jak u Was wygląda sterowanie TUZem?? Chodzi mi o podnoszenie dźwignią siłową. pociągniecie ją do miejsca w którym unosi to sama odskakuje jak się ją puści czy trzeba ją lekko cofnąć??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

Ogólnie to tak nic nigdzie nie odskakuje ani nie trzeba cofać:

1.prawa od szyby to regulacja pozycyjna, jak ustawisz dźwignię tak ci podniesie TUZ, ale tak do połowy nie więcej z tego co zauważyłem.

2.lewa od siedzenia to regulacja siłowa, tu też jest tak samo jak się ustawi to tak ci będzie głęboko np, pług rył w ziemi, im większa siła pukania/ściskania w łącznik centralny tym pług będzie szedł płycej czyli wyżej.

 

Jeśli źle napisałem to niech mnie ktoś poprawi, a w ogóle to jak Wy czyli Ci co macie monoblok ustawiacie dźwignie TUZ do orki??


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kotlet20    0

No pytam dlatego że np. przy oraniu używam dźwigni pozycyjnej (ustawiam sobie stałą głębokość pracy), a na uwrociach do podnoszenia używam siłowej i już kilka razy zgapiłem się i pogiąłem uchwyt od cięgła. Dźwignie od regulacji siłowej trzeba maksymalnie pociącnąć w tył żeby zaczął unosić i lekko cofnać aby zatrzymać w danej pozycji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

Ja ten uchwyt dawno odjąłem bo tak to by go już nie było i założyłem zwykły łańcuszek z haczykiem, który jest sto razy lepszy, co do tej lewej dźwigni od siłowej to racja, precyzji w niej jest całkowity brak.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez HodowcaDrobiuMłodyRolnik
      Są tu posiadacze belarusa 920.3
      opnie ? 
      awarie ? 
    • Przez PRZEMO_84
      WITAM
      MAM PROBLEM MOJ BELARUS NIE POKAZUJE PREDKOSCI A MOTOGODZINY KRECI NORMALNIE
      CO MOZE BYC PRZYCZYNA POMOCY.
      POZDRAWIAM
    • Przez Budzik12
      Witam wszystkich jako nowy użytkownik forum.
      Mam pytanie odnośnie ciągnika Belarus 952.2 a może lepszy bedzie 920.2  . Stoje przed zakupem nowego ciagnika kusi mnie ten wiekszy ale czy nie będe miał problemu z turbiną. Znajomy wybrał Belarusa 820 i mówi że bał by sie brac z turbem bo zacznie szybciej brać olej ale czy to prawda. Mam nadzieję że wypowiedzą się posiadacze ciągników 952.2 albo mechanicy znajacy temat.Wiem że gdybym wzioł 920.2 to nie miał bym problemu z turbiną . I jeszcze jedno pytanie czy warto dopłacić do klimatyzacji. Czy nie ma z nią problemów .
    • Przez Papier
      Witam, zastanawiam sie nad zakupem ciagnika.
      Ciagnik miłby pracować z wozem asenizacyjnym 4300l. Czasami do opryskiwacza czy tez kosiarki.
      Opinie o nich mile widziane.
      Farmtrac
      https://www.otomoto.pl/oferta/farmtrac-farmtrac-6060-dtn-60km-4cylindry-naped-4x4-polska-jakosc-swietny-ciagnik-piekny-styl-wyprzedaz-rocznika-kabina-tanio-farmtrac-6060-dtn-60km-naped-4x4-kabina-dostepny-od-reki-ID6yDjUW.html
      Belarus
      https://www.otomoto.pl/oferta/belarus-mtz-820-ciagnik-rolniczy-mtz-belarus-820-o-mocy-81km-most-stozkowy-ID6zmgir.html
      Posiadam juz jednego Belarusa 6 cyl ale ciekawi mnie ten Farmtrac.
       
       
       
    • Przez makra75
      Belarus 920.3nie pali ze stacyjki tylko na krótko na rozruszniku mam instalację elektryczną 12rozruch 24bez przełącznika 12/24tylko przekaźniki. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.