Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Posiadam ładowarkę samojezdną samoróbkę (SAM)

silnik jest to od citroena c15 1.9 D

pompa hydrauliczna jest od cyklopa.

Gdy ładowarka miała ciężko coś podnieść to żarzyło się smarowanie silnika. No ale mi to zbytnio nie przeszkadzało/

Dziś wieczorem odpaliłem ją w celu odśnieżenia drogi, podnoszę łyżkę do góry (siłownik od cyklopa, uszczelniacze mam do wymiany bo opada) i zapala mi się smarowanie.

Łyżka w górze = smarowanie świeci

opuszczam łyżkę = smarowanie świeci

łyżka leży na ziemi = smarowanie gaśnie.

co może być przyczyną tego braku smarowania i jak ten problem naprawić?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Na początek sprawdź poziom oleju w silniku, może mieć za mało.

Opublikowano

Bardzo często zawieszają się czujniki zaniku ciśnienia oleju, świrują poprostu, najlepiej mieć manometr przynajmniej na jakiś czas wkręć by mieć pewność że jest lub nie ma ciśnienia, kontrolka ma albo świecić albo nie świecić, jak żarzy coś jest nie tak z czujnikiem lub obwodem. Jak z czujnika się poci olej wywal czujnik bez zastanowienia.

Opublikowano

stan oleju jest dobry.

dodam że tak się dzieje po rozgrzaniu silnika. kontrolka mruga i wariuje.

- bobytempelton dziękuje za podpowiedź. Sprawdzę to wg twojej rady

Opublikowano

Do czujnika smarowania idzie jeden kabel. Przekręciłem zapłon, wszystkie kontrolni dobrze świecą. Ddłączyłem ten kabel od tego czujnika i kontrolka oczywiście zgasła.

Odpalam silnik podnoszę widły i ku mojemu zdziwieniu kontrolka się żarzy .... a przecież odłączyłem czujnik....

Co może być przyczyną?

Opublikowano

Pruj kable, gdzieś są albo zgnite kable i robią się zwarcia tzn czujnik na jeden kabel włancza biegun masowy na żarówkę, ten kabel musi być przetarty i dotyka masy, jest zawilgocony, itd lub masz gdzieś dzikie kable łączone na ostro.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez kolos87
      Cześć, potrzebuję porady na temat okładzin szczęk hamulcowych do fadromy Ł200. A mianowicie czy wie ktoś z Forumowiczów czy podchodzą z jakiegoś innego pojazdu w ludzkich pieniądzach? Nie ukrywam, że maszyna sumarycznie pracuje może 1-2 miesiące w ciągu roku. Dlatego szkoda mi jakoś bardzo inwestować w ten sprzęt, niemniej jednak hamulce się przydają.
       
      A może zalegają komuś takie okładziny i chciałby się wymienić na kilka papierków z wizerunkiem odpowiedniego władcy?
       
      Pozdrawiam!
    • Przez Tikuś
      Witam, 
      posiada ktoś może dokument jak skalibrować czunik przeciążenia w ładowarce Dieci?
      Pozdrawiam, Tikuś!
    • Przez Kierownik
      Witam. Szukam użytkowników tej skrzyni. Jak to się sprawdza co z czym się je?
    • Przez JakubPL
      Dzień dobry,
      mam problem z hamulcami w ładowarce JCB 526s, rok produkcji 1997r. Z tego co udało mi się ustalić to działają one na tym samym oleju co układ hydrauliczny od wysięgu, ramienia itd. Problem polega na tym, że pedał hamulca jest dość miękki i ładowarka nie zawsze hamuje po wciśnięciu. Czasem jest tak, szczególnie na rozgrzanej, że hamulce działają jak brzytwa. Natomiast przy zimnej ładowarce, dopiero po około 3 sekundach po wciśnięciu pedału hamulca. Dolewałem oleju do zbiornika bo było mało. Jednak po uzupełnieniu problem nie zniknął. Podejrzewam, że mogły się zapowietrzyć, czy ktoś miał podobny problem ? Wiecie może jak je próbować odpowietrzyć ? Dziękuje za odpowiedź. 
    • Przez kamil43228
      Witam wszystkich. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem mini ładowarki schaffer 332. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jaki olej zalewa się do jej hydrauliki ? Pierwszy raz mam styczność z hydrostatem i nie wiem jaki będzie w porządku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v