Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja mam pytanie odnośnie filtra hydrauliki. Chodzi o MF 3080 E czyli praktycznie to samo co 3080. Czy posiada on osobny filtr na wspomaganie kierownicy czy chodzi na tym jednym głównym co jest z boku pod kabiną ?

Co do filtru to jest jeden właśnie ten po prawej stronie pod kabiną, pisząc w tym temacie dla informacji od tego filtru odchodzi główny zasilający przewód hydrauliczny na rozdzielacz ciśnienia który ja w nazwie jest rozdziela ciśnienie na układ wspomagania, układ hamulcowy, sprzęgło...

 

 

 

A ja mam pytanie czy w 3080 powinien sie podswietlac po wcisnieciu przycisk od połbiegu czy nie? Jak jest u was?

 

Co do przycisku to jeżeli masz włączony cały bieg to się powinien świecić (kiedy przycisk jest wciśnięty)

Opublikowano

A ja mam pytanie z innej beczki, czy w MF z serii 3xxx da się wyjąć kluczyk ze stacyjki ? Mój próbowałem i na żaden sposób nie mogłem go wydobyć, jak jest u was ?

Opublikowano

A ja mam pytanie z innej beczki, czy w MF z serii 3xxx da się wyjąć kluczyk ze stacyjki ? Mój próbowałem i na żaden sposób nie mogłem go wydobyć, jak jest u was ?

 

Kolego da się da wyjąć, ale trzeba dać na wyłączony zapłon i wykonując małe ruch obrotowe jednocześnie ciągnąc do siebie i powinien wyjść a jak to nie pomorze to WD-40 trzeba wpuścić i niech kurz co tam jest niech rozmoknie i ponowić próbę bo prawdopodobnie to jego jest przyczyna

Opublikowano

Co do kluczyków miałem taka samą sytuację w swoim 3080 . Jak kolega wcześniej napisał wd40 całkowicie załatwia sprawę. A wracając do tego filtra to w ile może kosztować orginalny ?

Opublikowano

Mam pytanie odnośnie filtra od wspomagania w MF 3080E . Jedni mówią że go nie ma inni mówią że jest i z tego wynika że niby znajduję się on pod kabiną na wyskości schodków od strony pedału gazuu. Od kilku dni posiadam tego mf i wspomaganie czasem ciężko chodzi więc jest to wina filtra.

http://wrzucacz.pl/file/9661269626580

 

Mam u siebie takie coś , czy to jest właśnie filtr od wspomagania kierownicy ?

Opublikowano

Na pewno jest tam filtr hydrauliczny, bo mam taki sam w moim 3070, to jest filtr który się czyści, ale ja próbowałem go wypłukać i średnio to idzie, nowy chyba kosztuje coś koło 100zł

Opublikowano

Co do tego filtra który jest na zdjęciu z linku powyżej to nie wiem, ale przy wymianie tego drugiego który jest troche bardziej z tyłu to nie trzeba spuszczać oleju. ;)

Opublikowano

Ale jest to filtr od wspomagania ???? A co do filtra tego z tyłu to z tego co mi wiadomo olej trzeba spuścić. Już sam nie wiem , niech wypowie się ktoś kto to robił żebym miał pewność że nie wyleje oleju na ziemię

Opublikowano

bartek99718

Ten z tyłu śmiało możesz odkręcić bez spuszczania oleju. nie wiem na jakiej zasadzie to jest zrobione ale ucieknie ci może 50ml i to co we filtrze oczywiście a o tym pod schodkami to nic ci nie napisze bo ja takiego czegoś nie mam w 3080

Opublikowano

Mam pytanko z innej beczki. Mianowicie chodzi mi o MF3090 dzwignaoł mi pług i niechciał go spuścić, a chwile prendzej chodziło wszystko normalnie i zdażyło mi sie to w polu. I przyjechałem do domu i traktor stał ze 3 godziny z dzwigniętym pługiem.

Po ok 3 godzinach sprubowałem jeszcze ras i spuścił go normalnie.

Na polu wyłonczałem traktor puszczałem prubowwałem żeby go spuścił i nic. Dioda co pokazuje że traktor spuszcza ramienia sie świeciła. A a potych ok 3 godzinach spuścił go.

 

Niewiem czy to wina elektryki czy hydrauliki albo może zbyt wysoko go dzwignolem.

Prosze o pomoc jakieś rady bo wolał był żeby mi sie to juz nie zdażało

 

Dziękuje za jakiekolwiek odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanko z innej beczki. Mianowicie chodzi mi o MF3090 dzwignaoł mi pług i niechciał go spuścić, a chwile prendzej chodziło wszystko normalnie i zdażyło mi sie to w polu. I przyjechałem do domu i traktor stał ze 3 godziny z dzwigniętym pługiem.

Po ok 3 godzinach sprubowałem jeszcze ras i spuścił go normalnie.

Na polu wyłonczałem traktor puszczałem prubowwałem żeby go spuścił i nic. Dioda co pokazuje że traktor spuszcza ramienia sie świeciła. A a potych ok 3 godzinach spuścił go.

 

Niewiem czy to wina elektryki czy hydrauliki albo może zbyt wysoko go dzwignolem.

Prosze o pomoc jakieś rady bo wolał był żeby mi sie to juz nie zdażało

 

Dziękuje za jakiekolwiek odpowiedzi

 

 

Co do twojego problemu to mogło być spowodowane tym że podczas podnoszenia maiłeś ciągnik na wysokich obrotach albo jechałeś i podbiło pług i pompa dobiła duże ciśnienie i potem elektrozawór nie dał rade przełamać ciśnienia które tam powstało! Najłatwiejszym sposobem na ten problem było wcisnąć manualnie elektrozawór od podnośnika znajdujący się po lewej, tylnej stronie skrzyni, są tam dwa jeden odpowiedzialny za podnoszenie a drugi za opuszczanie i po problemiebiggrin.gif

Opublikowano

Dokładnie tak jak mówi Paweł. Czasem również się tak dzieje w moim 3080. Ja natomiast mam inne pytanie też odnośnie podnośnika. A mianowicie jest taka sytuacja, że podniosę na konsoli maksymalnie do góry to nigdy nie rozłączy podnoszenia. Na siłownikach jest max w górze, natomiast na konsoli wciąż podnosi i pompa pompuje. Jedyny sposób to zmniejszyć tym małym pokrętłem maksymalną wysokość podnoszenia. Sytuacja jest podobna jeśli chodzi o opuszczanie. Nawet jeśli są cięgła do końca w dole to i tak jeszcze komputer chce opuszczać. Ma ktoś jakąś rade na to?

Opublikowano

Dokładnie tak jak mówi Paweł. Czasem również się tak dzieje w moim 3080. Ja natomiast mam inne pytanie też odnośnie podnośnika. A mianowicie jest taka sytuacja, że podniosę na konsoli maksymalnie do góry to nigdy nie rozłączy podnoszenia. Na siłownikach jest max w górze, natomiast na konsoli wciąż podnosi i pompa pompuje. Jedyny sposób to zmniejszyć tym małym pokrętłem maksymalną wysokość podnoszenia. Sytuacja jest podobna jeśli chodzi o opuszczanie. Nawet jeśli są cięgła do końca w dole to i tak jeszcze komputer chce opuszczać. Ma ktoś jakąś rade na to?

 

 

Kolego mam na to rozwiązanie aby jak podniesie do końca żeby rozłączyło pompe ;[ a mianowicie z tyłu pod prawym ramieniem podnośnika jest tam czyjnik dokontrowany nakrętką na klucz 36. Należy poluzować ją i jak masz ustawione wszystko na maksymakne podnoszenie zapalić ciągnik , jak będziesz wykręcał ale po trochu ten czujnik to wykręcasz aż do momentu gdy usłyszysz że pompa nie bije ćiśnienia! Na tym skończy sie regulacja i twój problem :lol: . Co do opuszczania to tym sie nie przejmuj u mnie też tak jest i mi to nie przeszkadza, wystarczy gdy będzie podnośnik na dole przekręcić tym dużym pokrętłem tak żeby kontrolka opuszczania zgasła i zapamiętać tą pozycje aby mniejszej nie ustawiać.

Opublikowano

Tu z tym czujnikiem mam właśnie problem. Bo są przy nim urwane kable i nie wiem co z tym zrobić. Nie ma ich jak podłączyć bo z czujnika już nie wystaje ani wsuwka ani kawałek kabla. A nawet nie wiem od czego dokładnie on jest. Czy odpowiada za to w jakiej pozycji są siłowniki? Czy od czegoś innego?

Opublikowano

Z tego co sam zauważyłem to ten czujnik o którym pisałem to jest od ustawienia maksymalnego podnoszenia a mianowicie po to aby jak se siłowniki wysuną do końca żeby dał sygnał do sterownika żeby już wyłączył elektrozawór od podnoszenia, a od pozycji ramion to są te dwa u dołu co trzymają belki

Opublikowano

Aha.. no to więc jeśli mam urwany kabel to dlatego mi sam nie rozłącza pompy gdy podniesie już do końca do góry

 

Tak, właśnie dlatego jest u ciebie taki problem z tym że nie rozłącza, ale pokombinuj żeby to zrobić bo bez tego to praca może się stawać uciążliwa na dłuższy okres!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
       
      ____________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v