Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
SZMEKK

Case 5150 Maxxtrac

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
SZMEKK    21

Witam

Stalem sie wlasnie posiadaczem tego ciagnika chcialbym sie tutaj o nim dowiedziec kilku rzeczy ponieważ w innych tematach nie bylo konkretów.

jakie ilosci olejów wchodza do silnika i hydrauliki/skrzyni? i jakie najlepiej stosowac?

jaki jest w przyblizeniu koszt wymiany wszystkich filtrow i olejów?

jakie macie w swoich case rozmiary ogumienia ponieważ w moim beda do wymiany przednie kola?

co dokładnie oznacza nazwa MAXXTRAC?

Bede wam wszystkim bardzo wdzieczny jesli chodz troche mi pomozecie.

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

los    0

Witam mam ten sam model od 3lat. Od samego początku stosuje oleje fuscha nie mam przekonania do polskich odpowiedników

A wiec :

silnik

Olej Titan Truck Plus 1540

 

Przedni most

Olej Agrifarm Gear LS 90, jeśli chcesz stosować inny to koniecznie z końcówka LS(Limited Slip)

 

Wszystko kupuje w GRENE

 

Skrzynia

Tu kupuje w serwisie case hydrotrans plus parametrów nie pamietam , można zadzwonic do serwisu a tam wszystko powiedzą .

Do skrzyni wchodzi 76 l oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casexpmx    10

a co oznacza nazwa MAXXTRAC?

MAXXTRAC to są biegi pełzające

Pytaj jeżeli coś cie ciekawi;)

Edytowano przez casexpmx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
los    0

kolego a powiedz jak ci sie ogolnie sprawuje ten case?

 

Nie mam powodów do narzekań przez trzy lata użytkowania tylko pomkę zasilającą do paliwa wymieniłem .

Może ma mały minus bo trochę za lekki jest jak na nasza polskie drogi i trzęsie w trasie .

Jak na 125 km 6 cylindrów myślę że jest oszczędny ,

orka gleby lekkie schodziłem nawet do 14l/ha 9km/ha 1800 obrotów

gleby ciężkie 24l/ha szybkość jazdy 5km/ha 1800 obrotów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemas8595    0

Witam mam taki ciągnik super sprzęt tylko dbaj o niego co do olei to też leje fucha z grene a co do ceny to nie pamiętam ale wychodzi taniej niż superol bo rzadziej go się wymienia(250mtg)i nie pożyczaj od kolegów maszyn które mogą zmieszać ci olej bo będziesz miał koszty i to nie małe jak coś to pytaj pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casexpmx    10

czy te biegi pelzajace wlacza sie ta dzwignia calkiem z tylu?

 

Tak tą ostatnią dźwignią,na zgaszonym silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZMEKK    21

kolego a jak powinno sie prawidlowo ruszac tym ciagnikem z obciazeniem tz chodzi mi o to czy jesli np mam dwie przyczepy zaczepione do niego i staruje np z krzyzowki to czy lepiej jest wrzucic rewers do przodu i ruszac bez sperzegła czy moze bezpieczniej jest ruszac ze sprzeglem kiedy rewers jest juz zalaczony??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mycek5120    27

Przy takim obciazeniu jest chyba oczywiste ze musisz puszczac sprzegło i jednoczesnie dodawac gazu zeby go nie zadusic co raczej stanie sie przy właczeniu rewersu tak jak mówisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casexpmx    10

Przy takim obciazeniu jest chyba oczywiste ze musisz puszczac sprzegło i jednoczesnie dodawac gazu zeby go nie zadusic co raczej stanie sie przy właczeniu rewersu tak jak mówisz

Powino sie ruszać tak jak Mycek powiedział ze sprzęgłem,bo na pusto możesz sobie z neutrala na jazde do przodu właczyć i jechać.Ale jak masz ciężar to i szkoda skrzyni na takie szarpnięcia bo wtedy nie otyle sie tarcze sprzęgłowe sie psują ale kosze bo znam kilka przypadków gdzie sie rozspawały albo pękły.Ja z ciężarem staram sie tak ruszać żeby tego zgrzytu w skrzyni nie było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mycek5120    27

Rozumiem ze chodzi Ci o blokadę mostu ?? Klawisz od niej znajduje sie za dzojem od ehr wyglada tak samo jak klawisz od właczania przedniego napedu czy halogenów tylko ma dodatkowo taki mały pstryczek który przestawiasz jednoczesnie naciskajac klawisz w tedy od sie blokuje i blokada sie załacza rozłaczasz ja naciskajac tylko klawisz lub naciskajac hamulec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZMEKK    21

niegdy nie urzywalem ehr moze tak po krotce wytlumaczysz jak sie nim steruje jest dzoistik i sa tez pokretla na jakiej zasadzie to dziala?

zauwazylem tez ze nie dzialaja mi te przyciski co sa na blotnikach, trzeba cos w ciagniku przestawic zanim sie tego bedzie urzywac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mycek5120    27

To co Ty robisz tym ciagnikiem ze nie uzywasz ehr? Duzo by pisac zeby to objasnic guziki z tyłu na błotnikach dziłaja tylko przy przestawieniu dzoistika na pierwsza pozycje do przodu w tedy jak dobrze sobie przypominam przestaje migac kontrolka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZMEKK    21

ciagnik mam dopiero od 3tyg i jest zima wiec co mam robic ehrem? poki co wymieniam w ciagniku oleje ,uszczelniacze i naprawiam co co trzeba przed wyjazdem w pole i dlatego pytam o ehr bo nigdy nie mialem stycznosci z takim sterowaniem podnosnika i nie chce byc zaskoczony jak zaczne cos robic i bede myslec czy to dziala prawidlowo czy nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casexpmx    10

ciagnik mam dopiero od 3tyg i jest zima wiec co mam robic ehrem? poki co wymieniam w ciagniku oleje ,uszczelniacze i naprawiam co co trzeba przed wyjazdem w pole i dlatego pytam o ehr bo nigdy nie mialem stycznosci z takim sterowaniem podnosnika i nie chce byc zaskoczony jak zaczne cos robic i bede myslec czy to dziala prawidlowo czy nie.

 

NIe masz co sie bać tego ehr-u.Ja przez 7 lat to jedynie kontakt wymieniłem ten (dżojstik) bo sie już styki wyrobiły,po za tym to wszystko działa.Dobrze że powymieniałeś oleje.I nie ma co wymieniać na siłe bo wszystko może sie popsuć a po co sie na koszta narażać;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZMEKK    21

poprzedni wlasciciel podobno wymienial ten dzoistik, a powiedz mi co mozna sprawdzic na tych wyswietlaczach cyfrowych , poki co to widzialem obroty silnika , walka, i prdkosc jazdy niewiem natomiast jak mozna sprawdzic mth? mam 2 male wyswietlacze i na zadnym nie pokazuje mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casexpmx    10

na tym głównym wyświetlaczu to tylko co mówiłeś.Ja mam mth na tym wyświetlaczu w prawym dolnym rogu na pulpicie.A nie wiem dla czego ci nie pokazuje mth.W jednym mam cyfrowy a w drugim case mam na cyferki i działają.Może weź wykręć te 4 śrubki z pulpitu , go wyjmij i sprawdź czy czasami sie kabel nie urwał z wtyczki od wyświetlacza tam dosyć gruba wiązka idzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
123wojtex    4

@casexpmx O ile dobrze mi wiadomo to MAXXTRAC oznacza to że traktor ma pneumatykę a jak ma biegi pełzające to ma na przednim grillu napis PLUS.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZMEKK    21

poprzedni wlasciciel wymienil stacyjke na nie oryginalna , niewiem czy da sie ja przekrecic w lewo, musialbym poszukac w internecie oryginalnej bo nie lubie jak sie kojdy robią. ta ktora jest teraz zalozona przekreca sie raz w prawo a kolejny raz to juz rozruch, oryginalna stacyjka ile miala pozycji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez kawa
      Witam
      Mam problem z Case mx 100c. Po włączeni wom obraca się ok 5sek. a następnie się wyłącza. Po kilku próbach udaje sie go załączyć ale z trudem. Co może być przyczyną. Czy jest jakiś sposób na odczytanie kodów błędów i ich wykasowanie. Na forum czytałem, że trzeba wejść w tryb diagnostyczny ale nie wiem jak to zrobić.
    • Przez gadget
      Witam
      Posiadam Case 7110 155 Km.
      Ciągnik zadbany , w ładnym stanie z tym że trochę brakuje mu mocy , gdy ma ciężko nie dymi z tłumika tylko wytraca prędkość . Turbo pod obciążeniem przy 1800 obr pompuje 0,6-07 bara , zastanawiam się czy zwiększenie dawki paliwa na pompie i montaż intercoolera zda egzamin? Teoretycznie powinno pomóc więc stąd pytanie czy ktoś ma jakiekolwiek doświadczenie albo ma namiar na dobrego mechanika który zna się na tych modelach. Wiem że te silniki wychodziły w mocach od 155 do 240 Km , chodzi mi o przyrost ok 20 Km.
    • Przez BENNY82
      Witam. Tak jak w tytule mam pytanie odnośnie wskazań wyświetlacza temperatury co on właściwie wskazuje temp, wody czy oleju hydr.? I ile kresek wskazuje po rozgrzaniu bo u mnie latem maks 3 a teraz przy. Takich temperaturach maks 2 kreski. Nosze sie z zamiarem wymiany termostatu ale nie chce tego robic na darmo bo może jest ok. Przy talerzowaniu rzepaczyska zapchala sie chlodnica i uroslo do polowy i sam nie wiem jak to ocenić. Prosze uzytkownikow z takimi samymi wyświetlaczami o podpowiedzi
       
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez TheBociek1996
      Jak wiadomo grupa CNH na targach SIMA w Paryżu (22-26.02.2015 r.) ma zaprezentować nowe modele ciągników:
      Case IH Maxxum i Puma
      Steyr Profi i CVT
      New Holland T6 i T7

      Oto co udało mi się znaleźć w sieci.

      Case IH:

      Maxxum


      Puma



      oraz zapowiedź
      https://www.youtube.com/watch?v=XvZ8-4e1sbM

      New Holland:

      T6


      T7



      Niestety nic na temat Steyera nie udało mi się znaleźć.


      Jeśli będziecie mieć nowe informacje co się zmieniło wizualnie, technicznie, co będzie a czego nie, jak będą oznaczone nowe modele i jak będą odpowiadać w stosunku do siebie zachęcam to podzielenia się tym info tutaj.

      Oprócz Case IH do tematu postanowiłem wrzucić jeszcze Steyera i NH bo to ten sam koncern i po co robić zamieszanie, także jeśli będzie w złym dziale proszę o przeniesienie.
×