Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy po założeniu do 2812 pompy wtryskowej od 3512 powinna wzrosnąć jego moc do tego co ma 3512?? Proszę o odpowiedz, bardzo by mi na tym zależało

Opublikowano (edytowane)

Tak całkiem to nie, bo na moc to składa się jeszcze odpowiedni kąt wtrysku, a także odpowiednie rozpylacze. Ale na pewno powinna być ciut większa, ze względu na prawdopodobnie większą dawkę paliwa.

 

 

@yanki juz zamontowałeś tą pompę?

Edytowane przez grzegorz508
Opublikowano

Pompę założyłem, ale chyba jakaś trefna jest (ponoć miała być dobra) bo nie mogłem ciągnika odpalić, tak jak by prawie zero ciśnienia na wtryski dawała, bo przy odpowietrzaniu zamiast ładnie z rórki paliwo sikać, to ledwo co leciało, więc chyba będę ją wiózł do regeneracji, tylko się zastanawiam czy warto, bo jak bym wiedział na 100% że po tym zabiegu pujdzie coś tam lepiej, to bym się nawet nie zastanawiał...

Opublikowano (edytowane)

Założyłem Pompę i ciągnik chodzi ;) , okazało się że ten zaworek w pompie pod filterkiem był źle złożony... A Ciągnik chodzi całkiem równo, odpala, jeździ, a czy coś mocy ma więcej to ciężko powiedzieć, Się okaże jak się dostanie w pole ;) I jeszcze bym zapomniał, kręci się grubo powyżej 2,5 tys obr, ale to nie wiem dlaczego ... ??

Edytowane przez yanki
Opublikowano (edytowane)

 Na pompie jest taki ogranicznik, pewnie jest za mocno rozkręcony. Jak odebraliśmy pompę po regeneracji, to ogranicznik został ustawiony aby max osiągać 2500 i został zaplombowany   ;)

Edytowane przez samczyk1991
Opublikowano (edytowane)

1511040419ddd.jpg

 

1- śruba ustalająca maksymalne obroty, wkręcenie powoduje zmniejszenie maksymalnych, wykręcenie- zwiększenie.

2- śruba ustalająca obroty minimalne, wkręcenie powoduje zwiększenie minimalnych, wykręcenie- zmniejszenie.

 

W Twoim przypadku należy wkręcić delikatnie śrubę nr 1.

Edytowane przez grzegorz508
Opublikowano

No ok, wiem że tymi śrubkami się reguluje niskie i wysokie obroty, tylko senk w tym że śruba od max obrotów jest zaplombowana, więc tak została ustawiona, więc trochę dziwne jest dlaczego właśnie tak została wyregulowana, bo plombe zerwać to nie problem

Opublikowano

No więc jednak się pomyliłem, dziś wszystko przemyślałem i doszedłem do wniosku, że mojemu 2812 od nowości obroty się kończyły tak jak na obrotomierzu jest ta bramka z tą gwiazdką, czyli jakoś 1900 obr/min, dlaczego tak było i czy wszystkie tak mają to nie mam pojęcia, a teraz po zmienieniu pompy obroty max oscylują w granicach 2400 obr/min i troszkę się waham czy na takich obrotach pomykać, bo takie mam głupie przyzwyczajenie że do tych 1900 obrotów i koniec gazu, ale z drugiej strony jak inne perkinsy się tak kręcą, to powinno być wszystko ok, czyż nie?? A teraz jeszcze odnośnie mocy to przed zmianą pompy zrobiłem taki mały test, że wyjechałem na asfalt i z wolnego gazu na 4 biegu w pedał, wychodziło jakoś 8,4 sek. do max prędkości , a teraz na tej pompie wyszło coś koło 6 sek , więc może poprawa będzie na lepsze, okaże się w polu :) Byle tylko atak na różnicowym nie krychną, bo niestety zwolnic nie ma ;/ heh Pozdrawiam i będę pisał jak się sprawuje ;)

Opublikowano

Widocznie oryginalnie miałeś przykręcone obroty, żeby tylko WOM osiągał te 540 obr/min. Swoją drogą dla mnie byłoby mało obrotów w MF 255, szczególnie gdy coś wyrywam. Silnik AD3.152 bodajże maks wyciąga 2450 obr/min, także u Ciebie chodzi jak najbardziej prawidłowo. Teraz chociaż usłyszysz jak ładnie ryczy przy maksymalnych. :D

Opublikowano

No możliwe, ciekaw jestem jaka będzie jego maksymalna prędkość, bo jak się czyta dane techniczne 2812 to podają, że przy znamionowych 2000 obr/min jadą jakoś 25km/h , a przy 3512 podają taką prędkość przy znamionowych 2250 obr/min ;)

Opublikowano

to jakie sa roznice w tych ustawieniach? jak to te same silniki, te same pompy, te same wtryski,

 

nr katalogowy to pewnie duza roznica tylko w sklepie dostaniesz te same...na te koncowki rozpylaczy przypada chyba 8 nr katalogowych

Opublikowano

Przecież na pompie ustawia się chociażby ciśnienie wtrysku.

 

Ale na pewno różnica mocy nie wynika z tego że jeden ma zwolnice a drugi nie, tak jak to pisałeś wcześniej :lol: :lol:

Opublikowano

Ewentualnie może być inny kąt wtrysku, też będzie miał wpływ na moc silnika. Co prawda teraz miesza się części od tych silników, ale jak wychodziły z fabryki to numer katalogowy coś znaczył.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Przecież na pompie ustawia się chociażby ciśnienie wtrysku.

 

 

 

Ciśnienie wtrysku ustawia się na wtryskiwaczu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
    • Przez kiken
      Witam ogólnie szukam opinii na temat MF 264 najlepiej użytkowników wady i zalety kto co wie i na co zwrócić uwagę przed kupnem ? Jak radzi sobie z turem ten konkretnie jest z napędem 4x4  był plan założyć turą do 3p a teraz zastanawiam się nad takim rozwiązaniem pozdrawiam 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v