Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

Kupiłem Agrotrona 200 2000 rok proszę o wskazówki jak dobrze go używać - jak zmieniać biegi, na co zwracać uwagę. Do czego służą przyciski w podłokietniku - pierwszy zmienia Power, Eko, Manual to wiem. Nie miałem wcześniej ciągnika z taką skrzynią i nie chcę go popsuć, nie chcę też w ciemno naciskać by czegoś nie zablokować. Czy jest możliwość ustawienia by na automatycznej skrzyni nie redukował biegów do jedynki po zatrzymaniu, tylko ruszał np z czwartego lub trzeciego biegu? A i jakie oleje?

Dziękuje za wszystkie odpowiedzi.post-49853-0-22746500-1354083522_thumb.jpg

Opublikowano

Witam, biegi można zmieniać na 2 sposoby, klasycznie poprzez popchnięcie do przodu lub tyłu tej małej dźwigienki, albo automatycznie przez komputer. Sterowanie auto ustawiamy po wciśnięciu sterownika z tyłu po prawej stronie. Ciągnik sam podnosi sobie obroty na ustawiana wartość i sam zmienia biegi. Do ustawiania trybu pracy służą wspomniane 3 przyciski. eco zmiana automatyczna przy ok1600-1800 a power zmiana przy ok 2200obrotów, ciągnik sam obługuje obroty silnika i sterowanie skrzynia. Natomiast manual polega na tym, że gdy silnik steruje obrotami na max, to zmiana biegów jest pozostawiana dla nas. Nie pamiętam dokładnie tego, bo wole sam zmieniać biegi i sterować obrotami gazem nożnym.

Co do ruszania, to po zatrzymaniu na krótką chwilę należy przytrzymać sprzęgło,i nie zmieniać na N rewersem, wtedy ruszamy z biegu jakim ostatnio jechaliśmy, po dłuższej chwili komputer sam redukuje i ruszamy od 1 biegu. Tego nie da rady się zmienić.

Oleje wg zaleceń producenta, ja leje Fuscha silnik 15w40, skrzynia i hydraulika 10w40.

DF użytkuje od 5 lat więc jak coś to służę pomocą.

Opublikowano

witam

kupiłem same rubina 160 z taką samą skrzynią biegów, jak zminiać biegi w tej chwili mam od 10 do 18 ustawione jak zejść niżej?? i jak przejść na te wolne biegi L ??

Opublikowano

Witam tam jest trochę inna skrzynia u mnie jest 9 biegów (zając/żółw) zmienia się malutkim dżojstikiem w podłokietniku są też przyciski od programowania zakresu biegów.

Do biegów L i H jest dźwignia przy podłodze spotkałem się kiedyś że ta dźwignia była zablokowana bo coś się uszkodziło ale to było w same 150 którego chciałem kupić.

Opublikowano (edytowane)

Witam

 

Dołączam się do pytania. W następnym miesiącu mam zamiar kupić ciągnik o mocy ok 200 koni. Na chwilę obecną faworytem jest Deutz Agrotron 200. Nie znalazłem wielu opinii o tym ciągniku, a wybór w chwili obecnej opieram raczej o sprawdzoną przeze mnie markę (mam już Deutza AgroXtra) niż o dany model. Ciągnik w 99% będzie pracować z mulczerem / kruszarką leśną przy usuwaniu zakrzaczeń i samosiejek. Mulczer wymaga od 140 do 240 koni więc pod względem mocy powinno być ok. Wadą jest brak kierownicy do jazdy na wstecznym biegu, no i nie wiem jak wygląda sprawa z biegami wstecznymi pełzającymi tzn. optymalna prędkość pracy to 1 km/h na wstecznym przy obrotach na wom 1000 obr. Nie mogę znaleźć specyfikacji ile km/h ciągnik osiąga przy żółwiu na wstecznym przy skrzyni 27/27. Generalnie będę wdzięczny za każdą opinię. Na ciągnik mam przeznaczone ok 90 tys.

 

Pozdrawiam

 

30.01.2016 - na serio nikt nic nie wie o tym modelu? Chyba, że wszyscy właściciele chcą się go pozbyć i nikt nie powie złego słowa:)

 

 

Edytowane przez FilipHury
Opublikowano

Wiem że temat już dość stary ale dla potomnych coś napisze. Mam Agrotrona 200 mk3 2000 rok, 4400 mth, zrobiłem nim 100 mth na wiosnę i oprócz błędu od gazu ręcznego ( uszkodzony potencjometr) wszystko jest ok. Ciągnik bardzo mocny i oszczędny. Biegi to poezja a mam skrzynie 9 biegów i 3 zakresy. W kabinie cicho i wygodnie. Mogę go polecić. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v