Skocz do zawartości

Wyjście hydrauliczne - problem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam

 

mam taki problem ze sekcją niebieską, 3 od lewej, posiadam 2 dwu sekcyjne rozdzielacze

tm-ka z 2003 r

 

nie działała po ok 1000 MTG nie było to naprawiane ponieważ wszystkie maszyny które posiadamy nie wymagają 4 sekcji...-wiem troszeczkę wstyd że dopiero teraz się za to zabieram,ale lepiej późno niż wcale ;P

 

-dźwignia działa tak samo jak inne, nie ma mowy o uszkodzonej lince lub czymkolwiek....

 

 

inaczej, co nie zaszkodziłoby wyczyścić, przeczyścić?

Edytowane przez krolikNH
Opublikowano

Jeśli zupełnie nie działa to to raczej nie będzie wina zabrudzenia. Może poluzowała Ci się obejma na lince? Ja tak miałem to zginęła mi jedna skrajna pozycja dźwigni i myślałem co jest, a wystarczył kluczyk 10 i problem się rozwiązał.

Opublikowano

Tak jak napisał kolega "MAKS" musisz najpierw prześledzić bardzo dokładnie czy połączenie linkowe pracuje tak jak należy.

Ja w swoim MXM/TM mam elektrozawory hydrauliczne i przez to nie mam połączenia linkowego tylko elektrycznego i przy takiej konfiguracji mogę pomóc.

Jedyne co mają wspólne wersje z elektrozaworami i linkami to same sekcje hydrauliczne zasadniczo wewnątrz są "chyba" takie same bo przeglądałem je w katalogu części zamiennych różnią się tylko sterowaniem.

Dość często przyczyną usterki jest zacięcie się suwaka/wodzika wewnątrz sekcji i wówczas sekcja pozostaje cały czas w jednej pozycji (tak miałem jakiś czas temu) neutral/wydźwigu/pozycja pływająca.

Samo zdemontowanie sekcji nie ma żadnej filozofii bo robiłem to kilka razy więc troche chęci i możesz zobaczyć samemu (czasem wystarczy sekcję rozebrać/zdemontować, stuknąć kilka razy i suwak się odblokuje) ale przed montażem warto zaopatrzyć się w komplet oryginalnych uszczelniaczy które są pomiędzy sekcjami. Ponieważ stare będą już wyduszone i jak złożysz je na stare może cieknąć olej.

Opublikowano

sekcje rozbierałem i ten cały tłoczek który przez przesunięcie otwiera przepływ oleju działa superrr...

 

a linka działa prawidło już sprawdzałem jak regulowałem linki przy innych sekcjach...

wewnątrz czysto i szczelnie, regulacja intensywności przepływu również działa...

 

nie mam pojęcie o co tu chodzi

 

-silnik jest odpalony, przy załączaniu innych sekcji słychać pompe i minimalnie spadają obroty silnika,a gdy pociągnę za tą uszkodzoną sekcje czuje taki sam opór jak na innych...

 

pompa daje cały czas ciśnienie i po pociągnięciu linki przesuwa się czpień (tłoczek wewnątrz sekcji) i otwiera przepływ?, czy po pociągnięciu linki załącza się jakiś czujnik położenie dźwigni i załącza dopiero pompę?

jak to jest?

 

 

bo może problem nie tkwi w sekcji która według mnie jest w pełni sprawna, a gdzieś indziej...

Opublikowano

Jeśli masz pompę load sensing to po pociągnięciu za dźwignię zostaje uruchomiona pompa na full (sterowanie poprzez dodatkową linię ciśnieniową, dokładnie nie pamiętam, musiałbym zobaczyć w książce), a jeśli masz zwykłą pompę to w instalacji cały czas krąży olej pod pełnym ciśnieniem.

Pompę LS poznasz po tym, że za prawym kołem nasz dwa filtry (cienki i długi oraz gruby i krótszy).

Opublikowano

load sensing- taką mam, no to gdy pociągnę wajchę to pompa powinna się załączyć, i tak się dzieje z każdą sekcją prócz tej jednej po pociągnięciu nic się nie dzieje.... :(

Opublikowano

To podłącz coś pod tą popsutą sekcję i załącz naraz dwie sekcje. Jedną sprawną, żeby ruszyła pompa i tą popsutą, zobaczysz czy olej z niej idzie.

Opublikowano

Cześć, odświeżam temat

 

Poszukuję informacji na temat wyjścia sygnału ls w ciągniku NH M100, jak ktoś ma na takim ciągniku ładowacz, przydało by się zdjęcie miejsca wpięcia cienkiego przewodu sygnału LS wychodzacego do rozdzielacza od ładowacza,

ma ktoś taki ciągnik lub bliźniaczo podobny?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez John6600
      Witam wszystkich ,  posiadam new hollanda tm 165 , ostatnie czasy  na rozgrzanym ginęło wspomaganie i zapalała się lampka ,  Robiłem serwis olejowy i firma odrazu wymieniła pompe ta mała oczywiście ,  Jest poprawa napewno lecz gdy przekroczę 2000obrotow  zacina się kierownica . (kontrolka sie nie zapala )  Co to może być ?  zawór puszcza jakiś ?  Odrazu dodam ze lekko sie nie kieruje . 
    • Przez MarcinMaliszewski
      Witam 
      Mam małą zagwostke mianowicie, w T5 110 EC podczas wjezdzania na podwórko przy zbijaniu biegów z 15 czy 13 na 9 wjeżdżam wolno na 9 i jest takie jakby szarpniecie w skrzyni czy jest to normalne czy coś się dzieje??
    • Przez Cassius
      Witam serdecznie. Mam taki problem w NH 8360 ze nie wbija mi biegow powyzej C1. Skrzynia pracuje ladnie bez mocnych szarpniec i zgrzytow, zmienia biegi od A1 az do C1 i tu sie zatrzymuje tak jak by juz byl bieg 18. Nie ma zadnego błedu czujniki predkosci sprawne. Mial ktos cos takiego? 
    • Przez Janko245
      Witam chciałbym zmienić mile na km/h new holand tm 175 2007 rok


    • Przez jan6303
      Witam, mam problem z moim NH TM. Podnośnik podnosi normalnie, ale bardzo wolno opuszcza i nie reaguje na nastawy potencjometru. Dopiero gdy pozycja ramion spadnie poniżej 60%, potencjometr zaczyna wpływać na prędkość opuszczania. Ręczne wciskanie zaworu również nie jest możliwe – jest tak twardy, że nie da się go wcisnąć. Dopiero po zejściu poniżej 60% zaczyna działać. Proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v