Skocz do zawartości
szepi

Wyjście hydrauliczne - problem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
szepi    3

witam

 

mam taki problem ze sekcją niebieską, 3 od lewej, posiadam 2 dwu sekcyjne rozdzielacze

tm-ka z 2003 r

 

nie działała po ok 1000 MTG nie było to naprawiane ponieważ wszystkie maszyny które posiadamy nie wymagają 4 sekcji...-wiem troszeczkę wstyd że dopiero teraz się za to zabieram,ale lepiej późno niż wcale ;P

 

-dźwignia działa tak samo jak inne, nie ma mowy o uszkodzonej lince lub czymkolwiek....

 

 

inaczej, co nie zaszkodziłoby wyczyścić, przeczyścić?

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    82

Jeśli zupełnie nie działa to to raczej nie będzie wina zabrudzenia. Może poluzowała Ci się obejma na lince? Ja tak miałem to zginęła mi jedna skrajna pozycja dźwigni i myślałem co jest, a wystarczył kluczyk 10 i problem się rozwiązał.


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukasko    15

Tak jak napisał kolega "MAKS" musisz najpierw prześledzić bardzo dokładnie czy połączenie linkowe pracuje tak jak należy.

Ja w swoim MXM/TM mam elektrozawory hydrauliczne i przez to nie mam połączenia linkowego tylko elektrycznego i przy takiej konfiguracji mogę pomóc.

Jedyne co mają wspólne wersje z elektrozaworami i linkami to same sekcje hydrauliczne zasadniczo wewnątrz są "chyba" takie same bo przeglądałem je w katalogu części zamiennych różnią się tylko sterowaniem.

Dość często przyczyną usterki jest zacięcie się suwaka/wodzika wewnątrz sekcji i wówczas sekcja pozostaje cały czas w jednej pozycji (tak miałem jakiś czas temu) neutral/wydźwigu/pozycja pływająca.

Samo zdemontowanie sekcji nie ma żadnej filozofii bo robiłem to kilka razy więc troche chęci i możesz zobaczyć samemu (czasem wystarczy sekcję rozebrać/zdemontować, stuknąć kilka razy i suwak się odblokuje) ale przed montażem warto zaopatrzyć się w komplet oryginalnych uszczelniaczy które są pomiędzy sekcjami. Ponieważ stare będą już wyduszone i jak złożysz je na stare może cieknąć olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szepi    3

sekcje rozbierałem i ten cały tłoczek który przez przesunięcie otwiera przepływ oleju działa superrr...

 

a linka działa prawidło już sprawdzałem jak regulowałem linki przy innych sekcjach...

wewnątrz czysto i szczelnie, regulacja intensywności przepływu również działa...

 

nie mam pojęcie o co tu chodzi

 

-silnik jest odpalony, przy załączaniu innych sekcji słychać pompe i minimalnie spadają obroty silnika,a gdy pociągnę za tą uszkodzoną sekcje czuje taki sam opór jak na innych...

 

pompa daje cały czas ciśnienie i po pociągnięciu linki przesuwa się czpień (tłoczek wewnątrz sekcji) i otwiera przepływ?, czy po pociągnięciu linki załącza się jakiś czujnik położenie dźwigni i załącza dopiero pompę?

jak to jest?

 

 

bo może problem nie tkwi w sekcji która według mnie jest w pełni sprawna, a gdzieś indziej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    82

Jeśli masz pompę load sensing to po pociągnięciu za dźwignię zostaje uruchomiona pompa na full (sterowanie poprzez dodatkową linię ciśnieniową, dokładnie nie pamiętam, musiałbym zobaczyć w książce), a jeśli masz zwykłą pompę to w instalacji cały czas krąży olej pod pełnym ciśnieniem.

Pompę LS poznasz po tym, że za prawym kołem nasz dwa filtry (cienki i długi oraz gruby i krótszy).


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szepi    3

load sensing- taką mam, no to gdy pociągnę wajchę to pompa powinna się załączyć, i tak się dzieje z każdą sekcją prócz tej jednej po pociągnięciu nic się nie dzieje.... :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    82

To podłącz coś pod tą popsutą sekcję i załącz naraz dwie sekcje. Jedną sprawną, żeby ruszyła pompa i tą popsutą, zobaczysz czy olej z niej idzie.


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavel    10

Cześć, odświeżam temat

 

Poszukuję informacji na temat wyjścia sygnału ls w ciągniku NH M100, jak ktoś ma na takim ciągniku ładowacz, przydało by się zdjęcie miejsca wpięcia cienkiego przewodu sygnału LS wychodzacego do rozdzielacza od ładowacza,

ma ktoś taki ciągnik lub bliźniaczo podobny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Cichy94
      Wiatam posiada moze ktos z was lub mógł by mi powiedziec co oznacza błąd F84 przy NH TM??
    • Przez MateuszZajczkowski
      Witam,
      Szukam opinii na temat New Holland M100, 
      Jestem w trakcie poszukiwania ciągnika i on właśnie wpadł mi w oko
      Potrzebuję paru informacji o nim czy warto goo kupić, jak sprawdza się w pracy, co najczęściej w nim się psuje itp.  
      dziękuję za wszystkie odpowiedzi
       
    • Przez Pawek21
      Witam jak w temacie interesuje mnie spalanie tego tm  175 orka transport itd jakies przykłady z maszynami i klasa ziemi  prosze nie pisać ze takie tematy były bo nikt konkretnych cyfr nie podał  
       
      za odpowiedzi szczerze Dziękuje  
    • Przez alojzy110183
      Witam. Mam problem z moim nowym nabytkiem New Holland TM 175 2006r mianowicie nie działa mi jedna sekcja  hydrauliki (elektrozawory) Nie działa mi miękka oś (albo nie potrafię jej włączyć) i najważniejsze, po wymianie oleju i filtrów w skrzyni biegów po odpaleniu silnika kontrolka skrzyni biegów długo się świeci . Wyświetlają się kody R35 i P32. Proszę pomóżcie. z góry dziękuję za odpowiedzi
    • Przez 22tomek22
      Witam chciałbym się dowiedzieć się bo mam dwa miejsca na akumulatory i nie wiem czy powinny być dwa 6V czy może dwa 12V a może jedna 12 wystarczy jemu
×