Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ale robione w późniejszych latach i z gorszych materiałów, dobrze ze mam porównanie 3p z 55z 75r w 55 skrzyni nie słychać prawie wcale a w 3p to most wyje i skrzynia sie odzywa

Opublikowano

Nie wiem u mnie na III klasie i przy bagnie na glinie daje rade. Jak ktoś ma ziemie lepsze, to szkoda ciągnika i lepiej 4x4. Jakby ferdek nie dawał rady na 1H z 3 skibami, to wtedy trzeba jeździć z 2, bo na 4L to nie jest orka :rolleyes: Tak wogóle ile waży c360 netto?

Opublikowano
Nie wiem u mnie na III klasie i przy bagnie na glinie daje rade. Jak ktoś ma ziemie lepsze, to szkoda ciągnika i lepiej 4x4. Jakby ferdek nie dawał rady na 1H z 3 skibami, to wtedy trzeba jeździć z 2, bo na 4L to nie jest orka :rolleyes: Tak wogóle ile waży c360 netto?

Mój też bez problemów sobie radzi z pługiem trzy skibowym na 1H na trzeciej klasie ziemi

Opublikowano

Jeżeli maiłbym wybierać miedzy C-360 a 3512 to bym wziął C-360, ale jeśli chodzi o C-360 3p to bym wziął 3512. Przynajmniej skrzynia i zwolnice by nie wyły i zdecydowanie szybszy podnośnik.

Opublikowano

lwpszy jest 3512 sam go mam juz ktoregos z kolei i smiagaja spoko bez problemu wiadomo ze jak sie chce to sie wszytko zajezdzi ale on jest lepszy od 3P tam te zwrrotnice sa zrabane no i jesli chodzi o czesci to beda duzo duzo dłuzej dostepne bo ciagnik jest w ciagłej produjcji po za tym nie jest stosunkowo trudna konstrukcja i wiele rzeczy mozna samemu zrobic ma jedna wade jest strsznie czuły na paliwo tzn ze musi ono byc dobre jak masz lac bylejaka biała rope to juz lepiej lej czerowona ja tak robie i juz chodzi tyle lat nie widze zadnej róznicy a nawet z pocztaku jak jeszcze pamietam to lepiej wchodził na obroty na białym i tak zostało do dzis ze jezdze na czerwonym

Opublikowano

Lepszy jest z pewnością 3512 przynajmniej nie wyją zwolnice ani skrzynia, hamulce się nie zapowietrzają i nie trzeba nic przy nich grzebać ma nieco mocniejszy podnośnik i wydajniejszą pompę jedynie jest trochę lekki i starsze modele miały nie szczelną kabinę ale to zawsze można poprawić.

Opublikowano

ja bym wybrał 3p , sam mam takiego uciąg bdb , w orce raczej nie ma problemów , choć zależy od warunków . No i końcu 3p jest cięży tak dla przykładu ostatnio widziałem 3512 z przyczepą drzewa i gdy podjeżdżał pod górkę to zaczął podskakiwać

Opublikowano

jeśli chodzi który ursus jest lepszy to powiem że zależy od ilości ha

jak miałbym wybierac między c 360 a 3512 wybralbym c360 natomiast

mając do wyboru c360 3p i 3512 wybrałbym 3512 chociaż silniki sa w nich takie same

 

 

 

P.S i tak żądzi 1224

Opublikowano

ja bym wybrał 3512 to jest ciągnik niemalże do wszystkich prac. Prasa kostkująca rolująca jakiś ograbiacz przetrząsacz (w żniwa ciągałem nim lawete z 26-cioma belami :P i dawał rade) . tak jak pisali poprzednicy lepszy podnośnik i mosty nie wyją i 3512 pług też pociągnie, ale C-360 3p wiadomo jest troche silniejszy cięższy lepszy do "grubszych" prac. Alej jednak wybrałbym 3512. Mam ursusa C-360 i 3512 (in. MF255) i jednak wolę jeździć 3512 ze względu na lepszy komfort i po prostu jakoś wolę nim bardziej jeździć.

Opublikowano
ja bym wybrał 3512 to jest ciągnik niemalże do wszystkich prac. Prasa kostkująca rolująca jakiś ograbiacz przetrząsacz (w żniwa ciągałem nim lawete z 26-cioma belami :) i dawał rade) . tak jak pisali poprzednicy lepszy podnośnik i mosty nie wyją i 3512 pług też pociągnie, ale C-360 3p wiadomo jest troche silniejszy cięższy lepszy do "grubszych" prac. Alej jednak wybrałbym 3512. Mam ursusa C-360 i 3512 (in. MF255) i jednak wolę jeździć 3512 ze względu na lepszy komfort i po prostu jakoś wolę nim bardziej jeździć.

 

:P Pierwsze słyszę. 3p i 3512 ma ten sam silnik więc jakim cudem może być silniejszy?

 

 

czerwony jest dla moderatorów

Opublikowano

Chodziło mi o to że C-360 3p jest cięższy i jest w stanie cięższe rzeczy ciągać.

A tu akurat porównałem swojego C-360 52 KM i 3512 47 KM a C-360 3p tez ma 47 KM

Opublikowano

Jeśli do 3512 założymy opony 14 i obciążniki jak ma 3p to wtedy będą równe szanse i dopiero można badać uciąg i myśle że jednak 3512 by wygrał, chociaż by dlatego że ma lepsze zwolnice które powodują mniejsze straty mocy...

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Masz jakieś dane odnośnie strat mocy w zwolnicach planetarnych i zwykłych? Jak tak to się nimi podziel.

W c 360 w zwolnicy współpracują ze sobą 2 koła zębate, w MF 4, także nie wiem gdzie straty są większe. No i zwolnice i skrzynia nie mają wpływu na maksymalny uciąg.

Opublikowano

Akurat zwolnice i skrzynia mają wpływ na siłe uciągu :P no ale dlaczego sądzisz że nie mają????????

Bo to bardzo ciekawe

A co do tych czy lepsze to właściwie masz racje, głownie załeży to od ich stanu a nie rodzaju :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez SZYMQ
      Cześć wyszyskim 🙂
      Mam takie do was pytanie czy ktoś testował doszedł z pływakami i wskaźnikami poziomu paliwa 
      Bo ja przetestowałem chyba wszystkie pływaki i wskaźniki paliwa jakie są dostępne i prawie żaden nie zgrywa się z wskaźnikiem 
      1:

      2:
      3:
      Tylko ten zestaw poprawnie dziala :

      Pływak nr.89352973 wskaźnik: 89352972
      Tylko w tym zestawie jest minus że lampka rezerwy jest podłącza pod wskaźnik paliwa i ciągle się świeci czym większą rezystancja (oporność) tym mocniej świeci 
       
      Reszta pływaków pokazuje że jest paliwo do połowy lub odwrotnie pokazuje zero że jest full a full jak jest zero paliwa 
      Może ktoś doszedł z tymi plywakami  i wskaźnikami i wie który zestaw dobrze będzie działa razem
      Dziękuję za pomoc z góry 
      I na pewno to będzie informacja dla innych pokoleń 
    • Przez mlody_rollo
      Witam chciałbym się dowiedzieć jak mógłbym zacząć  rolnictwo siejąc zboze mam:ursus c-360 Pług 3 skibowy LEJEK  Opryskiwacz Kultywator Brony  i przyczepę 4,5t
      I mieszkam w Lubuskim nie mam nic innego do powiedzenia 
      Dziękuję za odpowiedź 
    • Przez Zoy
      Witam. Jakiś czas temu zakupiłem używanego tura do C-330. 
      po zakupie przystąpiłem do montażu i ogólnie wszystko szło bezproblemowo aż do momentu montażu poprzeczy trzymających wysięgniki ramienia z wspornikiem przedniej belki. Po założeniu poprzecza na wysięgnik to ta flansza, którą przykręca się do wspornika wydaje się przesunięta w przód tak jakby te poprzecza były zbyt długie. I teraz pytanie czy te poprzecza skracać czy popuścić te dwie śruby wysięgnika i na sztywno to wszystko skręcić. Bo jak popuszczę te wysięgniki to myśle ze będę w stanie to naciągnąć ale kwestia czy można tak zrobić aby w przyszłości nic nie strzeliło od naprezen 
    • Przez Antoszko
      Nie działa obrotomierz w Ursus 7524 jaka przyczyna? Czy ktoś miał już taki przypadek i jak sobie z tym poradził?
    • Przez Antoszko
      Nie działa obrotomierz w ursus 7524

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v