Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zastanawiam sie nad zakupem Forterry 137km...i sie zastanawiam na wersja black...ogladalem zdjecia i wyglada bardzo ladnie ...a co do eksploatacji tej maszyny chcialem popytac jak sie sprawuje jesli ktos ma a ogolnie co myslicie o tym sprzecie?..

Opublikowano (edytowane)

 

Z okazji 66 rozcznicy uruchomienia produkcji ciągników ZETOR, wprowadzona do sprzedaży zostaje limitowana seria ciągników ZETOR FORTERRA 135. Ciągnik jest dodatkowo wyposażony w:

- radioodtwarzacz,

- dywanik podłogowy,

- lampę ostrzegawczą,

- pokrowiec siedzenia ZETOR,

- szyby koloru czarnego,

- naklejkę "LIMITED EDITION",

- polar z grawerem "ZETOR LIMITED EDITION", który dosłany będzie w późniejszym terminie zgodnie z rozmiarem wskazanym przez klienta (bardzo wysoka jakość materiału),

- pełne tarcze kół koloru białego,

- maska, błotniki, kabina ciągnika koloru czarnego,

- gwarancja 3,5 roku.

 

Do cen ciągników doliczone zostaną ceny dodatkowego wyposażenia, w króre te są wyposażone.

Ilość ciągników w oferowanej serii wynosi 66 szt., bez możliwości zwiększenia.

 

 

 

 

No, no, ekskluziw mejd baj Zetor. :lol:

A jaka jest różnica w cenie wersji zwykłej, a limitowanej? Dodatki warte niecałe 500 zł, oprócz czarnego malowania. Ogólnie ciągnik ładniej wygląda jak zwykła Forterra, może sie podobać, ale jak to ktoś kiedyś powiedział "to nadal tylko Zetor".

A te szyby to przyciemniane są czy mi się wydaje? Należy pamiętać, że wg. obowiązujących przepisów szyby - przednie, oraz przednie boczne muszę posiadać współczynnik przepuszczania światła nie mniejszy niż 70%. Ciągników chyba też się to tyczy.

 

Ciekawe jak będzie ten dywanik wyglądał po jednym wejściu do ciągnika na mokrym polu. :unsure:

Edytowane przez BukeR
Opublikowano

Szukają głupiego...Myślą ze ktoś jest głupi i poleci na czarne malowanie i parę pierdół więcej.No ale jakiś głupi zawsze się znajdzie.Dla porównania za 209,000 netto to można było kupić ursusa 1674 którym więcej zrobisz.No ale już dla nie których nie odpowiada bo elektroniki nie ma.W życiu się ten zakup nie opłaca...

Opublikowano (edytowane)

Kolego locke a dlaczego uważasz, że jak ktoś chce czarnego Zetora do jest głupi? Dopłata w Fendzie do Black Beuty jest z pewnością większa, i nikt nie powie że kupując Fendta BB ktoś jest głupi tylko wszyscy WOW !!! A tam tez tylko dodatki upiększające. Kto bogatemu zabroni? Jak ma pieniądze i chce miec coś innego niż wszyscy to czemu nie. Jego pieniądze jego sprawa. A jak Ci się zwróci zakup EHR zamiast zwykłego mechanicznego podnośnika? Jak Ci się zwrócą dodatkowe lampy? Zastanów się następnym razem zanim napiszesz coś podobnego ;)

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Michufarmer
Opublikowano (edytowane)
Dopłata w Fendzie do Black Beuty jest z pewnością większa, i nikt nie powie że kupując Fendta BB ktoś jest głupi tylko wszyscy WOW !!!

Kto bogatemu zabroni?

 

Taaa, tylko cena Fendt'a jest adekwatna do dopłaty za BB. I rolnik wybierający Niemiecką markę raczej nie martwi się o dodatkowe koszty, bo skoro go stać na taki drogi ciągnik, to pewnie też go stać na dodatki i droższą eksploatacje, a nabywca Czeskiego ciągnika ma trochę mniej zasobny portfel, więc musi sobie zadać pytanie, czy ma dopłacać, za g#@$no warte delikatnie mówiąc dodatki.

 

I co do tego, że nikt nie powie, że nabywca BB jest głupi to bym polemizował, bo jak dla mnie to jest właśnie głupie, bo dla mnie ciągnik ma długo i bezawaryjnie pracować, to jest maszyna rolnicza, a nie samochód, który stoi na trawniku przed domem i ma imponować sąsiadom.

 

No chyba, że welurowe dywaniki i czarny metalizowany lakier dadzą +30% do uciągu. ;)

Edytowane przez BukeR
Opublikowano

Czarny Zetor

Czemu nie

Ale i tak mistrzostwo świata należy do osób którzy sprzedają Zetory malowane na JD i jeszcze jest naklejka JD XDD

Twoja niewiedza mnie przeraża. http://tractors.wikia.com/wiki/Zetor

Renaulty też ludzie przemalowują i sprzedają w kolorach John Deere? http://books.google.pl/books?id=g_N5R0Xi6gwC&pg=PA229&lpg=PA229&dq=john+deere+series+renault&source=bl&ots=KHjqbNGFHG&sig=2ykCIf-FkSp0_IO90DwV42krHOc&hl=pl&sa=X&ei=2dabUIfoKYGn4gTet4HICA&ved=0CDUQ6AEwBA#v=onepage&q=john%20deere%20series%20renault&f=false

Opublikowano (edytowane)

Jedna sztuka która zalega na placu i to wszystko... i do tego firma która to ogłasza nie jest dealerem tylko firmą która udziela kredyty i leasingi więc nie do końca wiadomo co ona sprzedaje, czy ciągnik czy mechanizm finansowania zakupu przykładowego ciągnika, który jest na zdjęciu...

 

PS: Nawet nie ma autentycznych zdjęć ciągnika tylko są z AF ściągnięte ;) przejedź się do jakiegoś dealera Ursusa i zapytaj Ci ma w ofercie 1674- odpowie Ci że nie.

Edytowane przez kris14
Opublikowano

Twoja niewiedza mnie przeraża. http://tractors.wikia.com/wiki/Zetor

Renaulty też ludzie przemalowują i sprzedają w kolorach John Deere? http://books.google....renault&f=false

A ja myślałem, że handlarze z powodu braku czerwonej farby dla jaj malowali zetory na zielono O.o

Bo jak był już jakiś Zetor ala JD to przeważnie obok stały same JD, więc handlarz teoretycznie mógł nie interesować się Zetorami i nie miał czerwonej farby

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v