Skocz do zawartości
Maro

Bizon Rekord

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Bizon
Maro    0

Mam pytanie?

Czy rekordy z końca produkcji (2002-2004) mają takie same silniki jak starsze niebieskie rekordy bo wiem że zmienili im napęd na hydrostatyczny i kabine a może jeszcze inne zmiany. za odpowiedzi z góry dziękuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu    5

ja mam jednego z najnowszych jakie były i mam napęd zwykły i silnik R107/4 bodajrze ale moc ma 120KM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZetorPower    0

w rekordzie 120KM raczej sie mylisz, bo w tych starszych rekordach silniki SW 400 TURBO miały moc 150Km, a bez turba montowane w Z056 miały 120KM czy 130

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomekzet    38
w rekordzie 120KM raczej sie mylisz, bo w tych starszych rekordach silniki SW 400 TURBO miały moc 150Km, a bez turba montowane w Z056 miały 120KM czy 130

co prawda niemam bizona ale mam instrukcje obslugi do niego i tam pisze ze z - 056 ma rowne 100km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    54

a moze chesz sprzedac ta instrukcje? znow kolejny sie odezwal ze z056 ma 120 z kad wy amcie takie info?? :angry: :angry: :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu    5

O nie nie koledzy a ja mam Rekorda Z058 nr. seryjny max. 50 od ostatniego jaki był wyprodukowany i model silnika dokładnie to 6CT107/R4 88KW 120KM 6cylindrów turbo z fabryki ANDORIA ma lepsze chłodnice "wydajniejsze" lepsze filtry powietrza i kilka nowości, a poprzedni którego miałem Super z 1991r. miał silnik SW400 o mocy 100KM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    38
a moze chesz sprzedac ta instrukcje? znow kolejny sie odezwal ze z056 ma 120 z kad wy amcie takie info?? :angry: :angry: :angry:

ale ja nie mowie ze ma 120 tylko 100km!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    54

pisalem do @Zetropower jak pisalem to twojej wypowiedzi jeszcze niebylo, a pozniej edytowalem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZetorPower    0

EE panowie to co mi sie p*******?

 

Troche kultury!!!!

Edytowano przez robertbara
Wulgaryzmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    54

pamietaj !!!

Bizon super ma 100 km silnik sw400 wolnossacy

bizon rekord ma 120km silnik 6ct-107/r4 doladowny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZetorPower    0

ja mam i z-056 i z-058, stara z takim silnikiem jak w rekordzie i taki silnik mam w tartaku. I wydawało mi sie ze w rekordzie jest 150 km to dzieki za oswiecenie pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sabek27    1

widziałem pare Rekordów z058 z przekładnią hydrostatic z 2003 roku ale niepytałem sie gosci o silnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamieniak89    27

My mamy rekorda z 2003, silnik ma 120 km, napęd mamy zwykły, kupywaliśmy go w 2004 roku, może jakby nie dealer który miał go na placu i usilnie chciał go sprzedać było by coś innego :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pisalem do @Zetropower jak pisalem to twojej wypowiedzi jeszcze niebylo, a pozniej edytowalem

najnowsze mają 150 KM mam jednego z napędem hydrostatycznym. bizon to przeszłość. Nie ma on porównania z moim drugim kombajnem New Holad TC 56

 

widziałem pare Rekordów z058 z przekładnią hydrostatic z 2003 roku ale niepytałem sie gosci o silnik

bizon jest dobry ale nie ma to jak nowe kombajny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radziu1910    0

witam powiem wam cała prawde poniewaz jezdze rekordami od 17 lat . rekordy do 1998 roku miały moc 120km potem po licencji new hollanda miały silniki 138km (bardzo dobre nawet chyba najlepsze ale tylko niektóre po prostu kto sobie zarzyczyl ten miałten silnik )po liftingu miały moc 150km w roku nawet 2000 były tez okazy po 2002 roku które miały 170km lecz nie zawsze (mozna było poznać po 5.1 m hederze) ogólnie rzecz biorąc te rekordy po 2001 z 150km wystarczaja spokojnie na 200 h mielismy supra i dało sie nim kosic do właśnie 200 h moim zdaniem najlepszy silnik to ten 138km produkcja 1998-2000 pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominik1994    22

w tym roku zakładałem tłoki do rekord niebieskiego i jak kupowałem tłok to się okazało że są jakieś mocniejsze i silnik ma na nich 190km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz90    8

Witam.Ja posiadam Rekorda wersje eksportową,duńską. W instrukcji jest napisane tak: silnik Leyland SW400 6 cyl. 96KW (130 HK) te HK to chyba nie jest odpowiednik KM bo większość pisze ze ma 120 KM;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Arek
      jakie powinny byc robocze (max) obroty silnika i jakie powinny byc max obroty mlocarni? bo u mnie chyba cos jest nie tak...
       
      i wie ktos moze gdzie jest czujnik obrotow silnika?
    • Przez Rapid22
      Witam jeżeli ktoś mógłby pomóc mam taki problem potrzebuję jakiegoś schematu lub zdjęcia podłączenia dmuchawy nawiewu kabiny w Bizonie Z058 rocznik 1989. Generalnie najbardziej potrzebna mi jest jak to idzie na te trzy klawisze samochodowe na górnym panelu. Szukałem info w necie na ten temat jedynie natknąłem się na schemat instalacji bizona rekord ale jedynie jest na nim schemat podpięcia górnych świateł roboczych, które i tak nie za bardzo odpowiadają tej wersji którą mam. Jeżeli ktoś cokolwiek ogarnia w tym temacie proszę o pomoc lub jakąś wskazówkę.
    • Przez Rapid22
      Witam mam pytanie czy może wie ktoś lub ma jakiś schemat instalacji połączeń elektrycznych w kabinie Bizon Rekord Z058 z 1989 roku. Co prawda posiadam cały schemat inst. elektrycznej jednak zawiera ona jedynie połączenie górnych świateł kabiny. Brakuje mi podłączenia wycieraczki na klawisz oraz dmuchawy. Problem polega na podłączeniu kolorów kabli do klawisza/przycisku włączenia jest tam kila różnych kolorów kabli chodzi aby odpowiednio je połączyć na przycisk. Jeżeli ktoś wie jak to ma być lub ma coś na ten temat proszę o odpowiedź w komentarzu
    • Przez michasko
      Mam pytanie czy ktoś wyciągał orbitrol, bo gdzieś od góry leci mi olej nawet teraz jak kombajn jest nie ruszany to kapie. Oringii tam gdzie rurki przechodzą wymieniłem i nic nie pomogło
    • Przez Dario23
      Cześć!
       
      Zakupiliśmy niedawno niebieskiego bizona rekorda (rok produkcji 2001) i mamy problem ze sprzęgłem. Tam zdaje się jest sprzęgło hydrauliczne, a zbiorniczek na płyn, z tego co mi brat mówił, znajduje się chyba przy drążku zmiany biegów. Płyn jest, natomiast problem polega na tym, że sprzęgło łapie dopiero przy na maksa wciśniętym pedale sprzęgła. Na pewno musi być jakaś regulacja, więc jeśli ktoś z was ma takiego rekorda to prosiłbym o pomoc jak i gdzie je ustawić.
       
      Jeszcze jedna mała sprawa. Na joysticku od jego zewnętrznej strony tam gdzie znajduje się palec wskazujący jest przycisk, o którym instrukcja obsługi nic nie mówi. Czy wiecie do czego on służy?
       
      Jeśli posiadacie lub posiadaliście takie rekordy - niebieski z lat 2000-2004- to napiszcie proszę na co zwracać uwagę przy ich użytkowaniu, co wymienić przed sezonem i czy jest duża różnica w użytkowaniu w porównaniu do bizonka Z056.
       
      Dzięki z góry za wszelką pomoc!
×