Skocz do zawartości
laza

Mechanizm róznicowy c-330 - śruby

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
C-330
laza    0

Witam, mam takie pytanko. Mianowicie czy koło talerzowe jest przykręcone do mechanizmu różnicowego tylko takimi śrubami ? Czy może oprócz tych są jakieś inne?

 

Dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
walusls    0

Tylko takie śruby tam są :) rozkrecasz je i ci sie rozchodzi cały mechanizm nic wiecej nie ma :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28
(edytowany)

Otwory w mechaniżmie różnicowym są na 12 mm a otwory w kole talerzowym na 10mm.

Ja u siebie w kole talerzowym rozwiertałem otwory na 12mm i jest OK.

Nerwów mase straciłem bo poszło mase wierteł ale się udało.

Śruby dałem 10.9 twardości od jakiegoś samochodu i pięknie spasowało.

Edytowano przez POL1
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Farmexpert    53

Takie, tylko dokładnie trzeba pamiętać, żeby klasa twardości była przynajmniej te 8,8.


http://www.farmexpert.pl

Farmexpert - internetowy s k l e p rolniczy z częściami zamiennymi oraz akcesoriami.

501-612-029
501-260-817

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek-c-330    547

witam mam takie pytanie czemu blokada tylnego mostu w c-330 nie chcę sie wcisnąć mocno staję noga a tu nic co to może być ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

A koła się ślizgają? Bo jeżeli koła kręcą się z taką sama szybkością (czy tez stoją oba) to nie włączysz


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strd    4

To jest sprzęgło kłowe o prostych kłach, więc musi trafić na swoje miejsce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2417

Da się włączyć tylko napewno nie na postoju. Blokada ma zdaje sie trzy dość spore kły na każdym kole blokady i muszą mieć jak się zazębić, trzeba lekko dociskać dźwignię w czasie jazdy. Stawanie na niej z pewnością nie pomoże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

Nie trzeba a nawet nie można bo koła muszą się odpowiednio ustawić, blokada w 330 jest solidna i raczej się nie psuje najpewniej za mało ślizgały się koła aby blokada załapała


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hiddenly    0

w intrukcji pisze że wyłącznie ze sprzęgłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2417

w tym wypadku trzeba brać na to poprawkę, musiałbyś mieć niewiarygodne szczęście żeby trafić szerokimi na kilka centymetrów zębami do rowków na odrębnym kole sprzęgłowym które obraca się niezależnie przed sprzężeniem. Lekki gaz, naciskasz blokadę i jak będzie ciapek blokady potrzebować to Ci zaskoczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To się wszystko zgadza, zatrzymujesz ciągnik, wciskasz blokadę i powoli puszczasz sprzęgło. W czasie ruszania blokada załapuje.To według tej instrukcji.

 

Jak dopiero zaczyna się jedno koło ślizgać to blokadę wciskasz w czasie jazdy, kwestia wyczucia i wprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zzk    2

Blokadę naciskasz normalnie w czasie jazdy i gdy nastąpi poślizg dźwignia pójdzie w dół. Jest to mechanizm bardzo trwały i raczej w tym przypadku nie sugeruj się instrukcją obsługi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek-c-330    547

panowie dzięki za odpowiedz przy najbliższej okazji spróbuję i podam co z tego wyszło :P

 

w końcu jak ursus z pługiem 3x35 pracuje to blokada czasem się przydaje :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2417

Sie przydaje, ale większy ciągnik zamiast niego bo blokada mocy nie doda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek-c-330    547

wiem że nie doda ale rozłoży napęd a wiekszy ciągnik zbędny trzydziestka daje radę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    95

panowie sory ze pytam w tym temacie .....robie teraz mechanizm różnicowy i mam wymienić atak i talerz i zastanawiam się nad Skropolem albo URSUS .Co radzicie kupić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek101    121

Ja mam ten z ursusa i działa, a jak walniesz młotkiem to dzwoni i chyba więcej to nie ma o czym pisać ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    95

Ja robie sąsiadowi wiec sąsiad chce tanio.....zamówiłem SKROPOL. a koła zębate URSUS.

Roboty MASE!!!!!!! Wymieniam dolne koła zębate "112/2" i "116/0" i górne 113/2 i 116/0 oraz wałek atakujacy i koło talerzowe mechanizmu..Niby 6 części a roboty z tydzień czasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kkk6    0

Witam w moim c 330 urwały się śruby mocujące mechanizm różnicowy a właściwie to 4 się wykręciły i je po wyginało i trzeba było je usunąć. Moje pytanie brzmi co zrobić aby je wymienić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Użytkownik123
      Witam tak jak w temacie chodzi mi o wymianę pierścienia uszczelniającego z powodu wycieku oleju ze skrzyni, ciągnik już jest rozpołowiony ale nie wiem jak dostać się do tego pierścienia. Dołączam zdjęcie i element o który mi chodzi z numerem 6.

    • Przez Damianrolnik
      mam problem z biegiem 4 w ursusie c330.
      jak go włącze pyszczam sprzęglo a ona wyskakuje :angry:  i trzeba z now włączyć i przytrzymać aż się sprzęgło puści.
       
      Co mi możecie doradzić w tej sytuacji
       
      z góry dziękuje
    • Przez Kacperkakoll
      Witam mam problem z moim t25 otóż dzwignia włącznika wałka Wom wychodzi z bloku wraz z bolcem w ktorym jest tak jakby urwana śruba jak to naprawić?


    • Przez zaxson
      Witam forumowiczów
      Jest tutaj jakiś na forum szpec od skrzyń powerschift (dwusprzeglowa) 
      Mianowicie mam jeden problem w ładowarce teleskopowej manitou , skrzynia po rozgrzaniu oleju(przejechanie jakiegoś dystansu ok 5 km) nie chce ciągnąć na biegach nieparzystych czyli 1,3,5 Na biegach parzystych(2.4.6) jest ok I na wszystkich wstecznych  też, obstawiać zużyte tarczki I przekładki sprzegieł? Czy może to coś innego , dodam że olej zmieniony w tamtym roku I filtr skrzyni *org manitou 
    • Przez ares550ares
      Witam mam problem z ciagnikiem renualt ares 550 98r skrzynia quadishift  mianowicie nie przęłacza mi na zółwia, Ciagnik caly czas pracuje na zającu, biegi wchodzą bardzo dobrze  został zmieniony czujnik (zółw-zając)  na nowy wraz z wiązką, ale to nic nie dało  problem nadal jest taki sam . Ktoś moze podpowie gdzie szukac przyczyny ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.