Skocz do zawartości
laza

Mechanizm róznicowy c-330 - śruby

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
c-330

laza    0

Witam, mam takie pytanko. Mianowicie czy koło talerzowe jest przykręcone do mechanizmu różnicowego tylko takimi śrubami ? Czy może oprócz tych są jakieś inne?

 

Dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


POL1    28

Otwory w mechaniżmie różnicowym są na 12 mm a otwory w kole talerzowym na 10mm.

Ja u siebie w kole talerzowym rozwiertałem otwory na 12mm i jest OK.

Nerwów mase straciłem bo poszło mase wierteł ale się udało.

Śruby dałem 10.9 twardości od jakiegoś samochodu i pięknie spasowało.

Edytowano przez POL1
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl



jacek-c-330    547

witam mam takie pytanie czemu blokada tylnego mostu w c-330 nie chcę sie wcisnąć mocno staję noga a tu nic co to może być ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ukasz    58

A koła się ślizgają? Bo jeżeli koła kręcą się z taką sama szybkością (czy tez stoją oba) to nie włączysz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

strd    4

To jest sprzęgło kłowe o prostych kłach, więc musi trafić na swoje miejsce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lukasz222    2353

Da się włączyć tylko napewno nie na postoju. Blokada ma zdaje sie trzy dość spore kły na każdym kole blokady i muszą mieć jak się zazębić, trzeba lekko dociskać dźwignię w czasie jazdy. Stawanie na niej z pewnością nie pomoże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


ukasz    58

Nie trzeba a nawet nie można bo koła muszą się odpowiednio ustawić, blokada w 330 jest solidna i raczej się nie psuje najpewniej za mało ślizgały się koła aby blokada załapała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


lukasz222    2353

w tym wypadku trzeba brać na to poprawkę, musiałbyś mieć niewiarygodne szczęście żeby trafić szerokimi na kilka centymetrów zębami do rowków na odrębnym kole sprzęgłowym które obraca się niezależnie przed sprzężeniem. Lekki gaz, naciskasz blokadę i jak będzie ciapek blokady potrzebować to Ci zaskoczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To się wszystko zgadza, zatrzymujesz ciągnik, wciskasz blokadę i powoli puszczasz sprzęgło. W czasie ruszania blokada załapuje.To według tej instrukcji.

 

Jak dopiero zaczyna się jedno koło ślizgać to blokadę wciskasz w czasie jazdy, kwestia wyczucia i wprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zzk    2

Blokadę naciskasz normalnie w czasie jazdy i gdy nastąpi poślizg dźwignia pójdzie w dół. Jest to mechanizm bardzo trwały i raczej w tym przypadku nie sugeruj się instrukcją obsługi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jacek-c-330    547

panowie dzięki za odpowiedz przy najbliższej okazji spróbuję i podam co z tego wyszło :P

 

w końcu jak ursus z pługiem 3x35 pracuje to blokada czasem się przydaje :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lukasz222    2353

Sie przydaje, ale większy ciągnik zamiast niego bo blokada mocy nie doda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


KULAWA_KOZA    88

panowie sory ze pytam w tym temacie .....robie teraz mechanizm różnicowy i mam wymienić atak i talerz i zastanawiam się nad Skropolem albo URSUS .Co radzicie kupić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Maniek101    103

Ja mam ten z ursusa i działa, a jak walniesz młotkiem to dzwoni i chyba więcej to nie ma o czym pisać ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

KULAWA_KOZA    88

Ja robie sąsiadowi wiec sąsiad chce tanio.....zamówiłem SKROPOL. a koła zębate URSUS.

Roboty MASE!!!!!!! Wymieniam dolne koła zębate "112/2" i "116/0" i górne 113/2 i 116/0 oraz wałek atakujacy i koło talerzowe mechanizmu..Niby 6 części a roboty z tydzień czasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kkk6    0

Witam w moim c 330 urwały się śruby mocujące mechanizm różnicowy a właściwie to 4 się wykręciły i je po wyginało i trzeba było je usunąć. Moje pytanie brzmi co zrobić aby je wymienić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Chromek
      Witam.
      Jaki może byc powód nietrzymania wstecznego polowego, tzn. Jak przytrzymuje wsteczny to ciągnik jedzie a gdy puszczę dzwignię bieg samoistnie wyskakuje, na 1,4 i zwykłym wstecznym wszystko jest ok.
    • Przez bugi
      Witam
      Strzasznie ciężko w mojej trzydziestce chodzi sprzęgło, słyszałem że nie tylko u mnie, ale słyszałem też że da się coś z tym zrobić ale nie słyszałem co i właśnie dlatego chcę coś z tym zrobić da się? Jak tak to co?
    • Przez Rafal180
      Witam:) mam mały problem z ursusem c-330. chodzi o to że gdy wrzucam 2 bieg to ujade kawałek i po chwili wyskakuje no i cały czas tak sie robi.Z innymi biegami jest ok ale tylko ta 2 . Znajomy mówi ze to może być wina wajchy od biegów ,że niby juz sie troche starła na gałce i nie trzyma dobrze biegu(ale jakoś nie chce mi sie w to wieżyc)
      Co może być przyczyną tego problemu?? pozdro
    • Przez Damianrolnik
      mam problem z biegiem 4 w ursusie c330.
      jak go włącze pyszczam sprzęglo a ona wyskakuje :angry:  i trzeba z now włączyć i przytrzymać aż się sprzęgło puści.
       
      Co mi możecie doradzić w tej sytuacji
       
      z góry dziękuje
    • Przez Grzesiek0090
      Mam problem ze swoja 30, od niedawna jak prubuje wlaczyc bieg to jest straszny zgrzyt podczas jazdy jak redukuje bieg to jest jeszcze w miare ale jak sie zatrzymam i prubuje wlaczyc bieg to nieraz wcale niemoge bo zgrzyta jak h**???od nowosci niemiala zadnego remontu ma cos okolo 4500mtg
      Co to moze byc za awaria ja mysle ze to trzeba wymienic tarcze sprzeglowe a wy co oo tym sadzicie??? :rolleyes:
×