Polecane posty

DamianG    0

Witam

mam masseya serii 8160, są tylko wolne biegi a brak szybkich. co robić? macie jakieś pomysły? będę wdzięczny za jakiekolwiek wskazóki bo nie wiem od czego zacząc i na co zwrócić uwagę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

stalo sie to naggle? podczas jazdy? czy jak rozpisz sie troche

 

sprawdz bezpieczniki pod maska z przodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DamianG    0

mam go u siebie od dwóch dni. facet od którego go kupiłem ( od zaufanej osoby) powiedział, że dłuższy czas stał nieużywany ale wszystko działało. a po czasie jak do niego wsiedli już nie.sprawdziłem bezpieczniki te które są za filtrem powietrza jeżeli o te Ci chodzi. czy niski stan oleju może mieć wpływ na to? nie świeci się kontrolka od zająca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kravter    36

a bardzo niski jest ten stan? u mnie miarka ledwo ledwo sie lapala i wszystko chodzilo

 

bezpieczniki z lewej strony dobre? wszystkie kostki przeczyszczone?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DamianG    0

bezpieczniki sprewdzone,wszystkie ok, kostki te które widziłem przeczyściłem,elektrozawór wyjmowałem nie jest zacięty nie wiem jak go dokladnie sprawdzic.Poziom oleju jest bardzo niski dzisiaj wymienie olej i fitry to sie odezwe czy pomogło. Blokada tylnego mosu działa bo czuć jak sie załącza, nie wiem jak z przodem nic nie czuć przy włączaniu a nie chcę jezdzic zeby nie narobic bigosu bo jeszcze pali sie kontrolka od niskiego ciśnienia ukladu smarowania,własciwie to błyska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DamianG    0

Dolałem oliwyn i bez zmian kotrolkan dalej błyska nie zależnie od obrotów. Poza tym nie działa przedni napęd. jeszcze raz przejżałem wszystkie kostki i nic chyba bez serwisu nic nie zdziałam.Czekam jeszcze na filtr oleju po wymianie zdecuduje co dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    618

A przypadkiem przedni napęd nie powinien byc załączony przy braku ciśnienia? Elektrozawór odcina dopływ oleju do sprzęgła przedniego napędu i tarcze są sciskane siłą sprężyny do siebie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

moze to i filtr

serwis?hmm jeden koles juz zamowil i chyba wzieli tylko 300 albo 400 zl nie pamietam dokladnie :D ale nigdy nie wiadomo ile sobie zarzyczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DamianG    0

Udało się uruchomić szybkie biegi ale po tym jak kostkę z grupy AB wpiełem pod zmianę żółw - zając. Po przełączeniu CD wbija żółwia. dobra wiadomość mechanicznej usterki nie ma. coś z elektryką. Po wymianie filtrów było bez zmian. Dalej nie włącza się przedni napęd. PO wymianie filtrów wszystkie kontrolki w normie. Jak macie jakieś pomysły pomóżcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K100    98

moze tulejka na wale łacząca padła

kontrolki sie zapalają?

wom pracuje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DamianG    0

witam. kontrolki zapalają sie normalnie przy hamowaniu i przy załączaniu ręcznie też.probowałem połączyc na krótko i tez nia ma reakcji.nie wiem o który wałek ci chidzi ale to co jest na wierzchu jest ok. wom działa normalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K100    98

tulejke masz przy przednim moscie na wałku ataku

taki łącznik z wałem co idzie do skrzyni

 

u mnie kiedyś ta tulejka padła, frezy sie poscinały i przedni naped nie napędzał ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DamianG    0

Witam już wszystko jasne, a wiec tak . Przedni napęd nie działa bo padły tarczki (1000 zł komplet ) dodam ze napęd działa cały czas jeżeli do elektrozaworu nie dochodzi napiecie, ktos jezdził na włączonym cały czas i sie narobiło. Kontrolka nie zawsze jes wiarygodna, lepiej zwracać na to uwagę. Przełącznik żółw-zając;cos z modułem nie wiem dokładnie co ale został ominięty i jest ok.Dzieki wszystkim za podpowiedzi były bardzo przydatne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K100    98

hmm

dziwna sprawa

umnie po przekroczeniu 14km naped sie sam wyłacza sam

 

wczoraj tez wracalem z pola na 4 polowej 8km/h a pole 10km od domu o zgrozo

elektrozawór sie spalił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    4

napęd się wyłącza po przekroczeniu 14km/h z kwestii ochrony bo to już duża prędkość i jest różnica toczenia się przodu i tyłu. Można dłużej przytrzymać przycisk od napędu to się załączy nawet powyżej tych 14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K100    98

napęd się wyłącza po przekroczeniu 14km/h z kwestii ochrony bo to już duża prędkość i jest różnica toczenia się przodu i tyłu. Można dłużej przytrzymać przycisk od napędu to się załączy nawet powyżej tych 14

 

to to ja wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DamianG    0

Z tym napędem to jest tak że jeżeli elektrozawór nie dostaje napięcia to cały czas napęd jest jest załaczony.Ja miałem tak że kontrolka się nie paliła a naped był WŁĄCZONY i działał cały czas aż szlak trafił tarczki.Nie wiem kto jezdził tym wcześniej ale wydaje mi sie że to czuc że napęd działa i słychac no ale trudno stało sie. Prad do elektrozaworu podaje jakis tam moduł dokładnie nie wiem jaki i gdzie on jest ale to jego dzielo ponoć się wiesza. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K100    98

no to po co to piszesz że to dziwna sprawa :D

 

 

bo ktoś napisał ,że napęd ma włączony nonstop B)

i mnie to zdziwiło

 

Z tym napędem to jest tak że jeżeli elektrozawór nie dostaje napięcia to cały czas napęd jest jest załaczony.Ja miałem tak że kontrolka się nie paliła a naped był WŁĄCZONY i działał cały czas aż szlak trafił tarczki.Nie wiem kto jezdził tym wcześniej ale wydaje mi sie że to czuc że napęd działa i słychac no ale trudno stało sie. Prad do elektrozaworu podaje jakis tam moduł dokładnie nie wiem jaki i gdzie on jest ale to jego dzielo ponoć się wiesza. :)

 

 

masz moduł z prawej strony pod kabiną wtyczka C

podpiete są : wałek , blokada , przedni naped

dla ciekawosci

elektrozawór Parker 130zł zaw ór do niego 550zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DamianG    0

Mam jeszcze pytanie z innej beczki.Wie ktos gdzie znajduja sie baterie od tego komputera co jest na słupku? Na forum piszą o tym ze padają ze są dwie ale nikt nie pisze gdzie one są.Nie działa mi ten komp i jest na nim napis SPRAWDZ BATERIE .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez sznajdik
      Jak w temacie wie ktoś jak fachowo ustawić prawidłowy kąt wtrysku tu akurat mf 3060
    • Przez aga19892010
      poszukuje eurozłącza ,do króćców pomiarowych ciśnienia w skrzyni,sprzęgle  do massey ferguson 8140.może ktoś wie o jakich symbolach te eurozłącze kupić lub od czego dopasować
    • Przez marcin90
      Witam serdecznie, chciałbym zapytać wszystkich użytkowników ciągników Massey Ferguson z końcówki lat 80 i początku 90 jak to jest z ta awaryjnością tak na prawdę. Bo dużo się czyta o awariach skrzyni, hydraulik , elektrozaworach itp.
      Generalnie chodzi o to, że szukam dla taty traktora z przednim napędem w kwocie do max 40-50 tys o mocy około 80-110 km.  Jako że gospodarstwo jest nie duże ( na stale około 10 sztuk bydła, i około 35-50 sztuk trzody chlewnej) areał jaki posiada to około 6 ha łąk, około 20 ha zbóż i około 5 ha kukurydzy na ziarno. Ja na stałe pracuje w warsztacie i jedynie pomagam przy grubszych robotach to chciałbym, by Ojciec ( już prawie 60 letni) miał choć odrobinę wygody, ciszy i namiastkę komfortu przy pracy. A to w tych pieniądzach oferuje chyba jedynie massey. ( nie urażając posiadaczy innych ciągników) 
      Co prawda tata chyba wolałby jakiegoś zetorka ( boi się awaryjności, a właściwie kosztów napraw wszystkiego co nie jest zetorem lub ursusem) ale ja myślę że przyjemniej i wygodniej byłoby Fergusonem. Myslę o modelach bodajże 3060-3095. Prosiłbym forumowiczów o odpowiedź jak to jest z waszymi Masseyami , co już Wam się zepsuło i jakie ewentualnie były koszty napraw. Jak ktoś sprawdzał to jeszcze spalanie w orce bym poprosił . Pozdrawiam , Marcin
       
    • Przez krzyfo
      Witam Panów 
      Posiadam traktor massey 3085 i nastała dziwna usterka do zdjagnozowania.
      Mianiowicie traktor posiada dynashift i po zimie 2016 roku zaczał sie slizgac na połbiegach B i D  co zwłaszcza widac pod obciazeniem nie daje sobie rady slizga sie i staje w miejscu na polbiegach A i C jedzie i ciagnie normalnie i pracuje do tej pory. 
      Tarczki dynaschift zostały wymienione i nie dało to zadnego rezultatu.
      Elektrozawory do dynaschift tez były wymienione na nowe i tez nie pomogło. Traktor po odlaczeniu pradu na elektrozawory podobno powinien pozostac na polbiegu D ale pozostaje na połbiegu A.
      Komputer został przerobiony na przekazniki i tez nie pomogło.
      Moze ktos miał lub domysla sie co za usterka nastapilą ze traktor slizga się na połbiegu B i D lub poleca dobrego mechanika (jestem z lubuskiego) z gory dziekuję
    • Przez Trewq
      Witam
       
      Mam następujący problem rozładował mi się akumulator podładowałem go ale teraz cały czas świeci mi się kontrolka ładowania kluczyk w pozycji 0 gdy przekręcę na 1 to kontrolka gaśnie od ładowania a zapałają się te co zawsze czyli od przedniego napędu i te od oleju i hydrauliki  zapalam wszystko gaśnie, sprawdziłem czy podnośnik działa wszystko chodzi. Gasze ciągniki znów to samo  zapala się od oleju i od hydrauliki czyli standard a od ładowanie nie, przekręcam na 0 kluczyk  zapala się ładowanie i już nie gaśnie  podejrzewam ze gdzieś mi ucieka prąd. Po sprawdzeniu bezpieczników okazało się ze jak wyciągnę bezpiecznik nr 3 25A od zapalniczki i przyłącza prądowego  to żaróweczka od ładowani gaśnie(kluczyk pozycja 0) jak przekręcę kluczyk na 1 wszystko wraca do pierwotnego stanu czyli zapala się lampka ładowania,  oleju i hydrauliki zapalam wszystko jak dawniej ale przecież nie będę jeździł bez bezpiecznika.
      a jak wkładam bezpiecznik to słyszę ze w ehr jakiś przekaźnik pyka.
      spotkał się może kto z takim, przypadkiem?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.