Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
galoni

ZAKUP ARES SERIA 600"

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ares
galoni    8

Witam.

Mam zamiar kupić aresa z serii 600 lub 700 i chciał bym się dowiedzieć na co mam szczegulnie zwracać uwagę.

Oglądałem niedawno jednego aresa 640 niby wszystko ok żadnych szarpań przy zmianie tył - przód na rewersie elektrohydraulicznym .

Zaniepokoiło mnie w zasadzie tylko , a może aż to że z węża którym lecą opary oleju z pokrywy klawiatury było widać małą mgiełkę albo dymek niewiem co to dokładnie ,ale silnik był zimny.Dodam jeszcze że ma 8000 Mh.

Niewiem czy w tych silnikach to jest normalne czy to jest jakaś wada silnika.

Np w mtz 82 to było widać dopiero po dobrym nagrzaniu ale to jest normalne gdy olej jest mocno rozgrzany , a tam silnik był zimny .

Proszę o wypowiedzi szczególnie użytkowników owych renówek.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

u mnie w aresie tez widac dymek ale dopiero jak sie konkretnie rozgrzeje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

WielkiBrat9    1

jak rozmawiałem ze znajomym to mówił że normalne to jest jak się olej nie rozgrzeje np. w bizonie to lubi konkretnie zamglić jak jest zimny a potem to nawet nic nie widać, ja sam mam aresa 630 i niby nie ma żadnej mgiełki ale jak przyłożysz palec do węża to jest lekka różnica jak jest zimny a jak jest ciepły, znaczy się nie ma mgiełki ale podmuch można wyczuć palcem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Tak jak pisze @WielkiBrat9 gdy się przytka palcem na chwile to podmuch jest zawsze czy zimny czy gorący,moje spostrzeżenie jest takie że mgiełke widać gdy silnik kokretnie rozgrzany ,wynika to prawdopodobnie z tego że przy wysokiej temp. zaczyna następować przypalanie oleju.U mnie po ostatniej wymianie oleju gdy zastosowałem olej o wysokich parametrach-ULTOR PLUS, mgiełki nie widać nawet gdy ostro dostanie po garach,gdy jeździłem na TURDUSIE to było jak wyżej.Wracaąc do ARESA 640 jak w temacie to prawdopodopodobnie ma bardzo zużyty i stary olej i przypala go już w niższej temp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
galoni    8

Tak @ptaszyna olej okazuje sie do wymiany bo sprzedający wydaje sie być uczciwy i sam powiedział o oleju.

Pytałem też mechanika i powiedział że to mogą być zużyte pierścienie i że najlepiej zmieżyć ciśnienie na cylindrach.

Byłem też u znajomego który ma John Deera i ma to samo ale na pracę silnika nie narzeka.

 

apropo; jak uwas chodzi dziwignia zmiany biegów lekko czy z oporem . napieszcie najlepiej w skali od 1 - 10(najcieżej)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Pytasz o ARESA którego masz w galeri,jeżeli tak to rewers ma mech,biegi u mnie chodziły ciężko tak na 8, ale po dokładnym przesmarowaniu linek dużo lżej tak na 4.Z bigami ważniejsze jest żeby nie zgrzytały przy zmianie podczas jazdy bo wtedy synchro do naprawy a to sporo roboty.Siedzenie w nim nie jest orginalne (orginalne przy 8tyś mth zaczyna się podzierać) tak że przebieg może być większy.

 

Apropo biegi zawsze chodzą wyraźnie ciężej na zimnej skrzyni.

Edytowano przez ptaszyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
galoni    8

Nie to jest zdjecie dla przykładu .Ten co ja oglądałem to ma rewers elektrohydrauliczny (taka łopatka przy kierownicy).

Nowłaśnie biegi chodzą właśnie dość cięszko dopiero po nagrzaniu troszke lżej (czyli wszystko w normie ?)żadnych zgrzytów nie ma

Kurcze muszę sie jeszcze psespać z decyzją . Bo kupić to szybko :)

 

Mam na coś jeszce zwrócić uwagę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Silnik to najmiejszy kłopot,pierwszy z brzegu mechanik sobie poradzi i części do silnika nie są zbyt drogie.Najważniejsze żeby elektronika działała bez najmiejszych zastrzeżeń a więc; rewers, półbiegi,ehr,wskaźniki,kontrolki,klima,wentylacja,światła, bo do elektroniki o fachowca trudno(nizbędny komputer i odpowiedni program).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez grzeskw75
      Witam wszystkich. Zauważyłem że w ostatnim czasie w Renault Celtis trochę opada tur. Nie jest to jakoś dużo bo ok.5-8 cm i nie jest to regularne, raz opadnie mniej, raz więcej. Dodam tylko że podnośnik tylny nie opada, tur jest firmy Inter-Tech.
    • Przez patalanek86
      Witam. Koledzy forumowicze mam problem z ehr w moim aresie 620RZ. Problem polega na tym że gaśnie mi cały panel sterowania i nie mogę nic zrobić. Może źle to ująłem. On nie gaśnie tylko przy uruchamianiu ciągnika w ogóle się nie włącza. Działa tylko jego podświetlenie. Dziwne jest to że jak tak odpalam i gaszę ciągnik kilkanaście razy a czasem nawet i więcej to w końcu zaskoczy i wszystko działa tylko miga czerwona kontrolka ale z tego co się orientowałem znaczy to "zwarcie na elektro zaworach" ale jak zaskoczy to wszystko mi działa ale tylko do zgaszenia ciągnika i znów głucho. Macie jakieś pomysły? Proszę was pomóżcie. Dodam że to TCE10. A może ktoś z was posiada schemat kabli tej kostki którą się wpina do panelu sterowania to bardzo bym był wdzięczny.
    • Przez Bartek23232
      Witam od wiosny zaczęło mi coś stukać w silniku smarowanie ok temperatura ok z pod 4 cylindra na uszczelce wydechu jest mokro to pukanie jest na wolnych obrotach i tak do 1300 obr później zanika czy to może być lejący ftryskiwacz od czego zacząć? olej był wymieniany na prace jesienne zrobione jest 130 godzin dźwięk zaczął nasilać się od wiosny pozdrawiam i czekam na jakieś wskazówki
    • Przez Pablo_97
      Witam wszystkich mam problem w ciągniku renault 61.14 biegi ciężko wchodzą a na wcisniętym sprzęgle ciągnik potrafi szarpnąć po wbiciu biegu chciałbym sie dowiedzieć czy jest możliwość regulacji sprzęgła w inny sposób niż tylko tą linką pokrętłem co jest nad pedałem sprzęgła  czy można np dostać sie do łap dociskowych i tam wyrgulować bo  już niestety ta linka jest na maxa rozkręcona i teraz nw co robić czy zostaje tylko rozpoławianie i wymiana sprzęgła czy jeszcze można podratować sytuacje proszę o szybką odopowiedź 
      Pozdrawiam 
    • Przez lukasz150
      Czy wie ktos cos o Ciagniku Renault 103.14 TX lub podobnym. Chodzi mi o ciagniki w granicach mocy 80-95km. Prosze o jakies informacje np. spalanie itp. Czy Ciagniki Renault są lepsze o MF? np. 3070
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.