Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
galoni

ZAKUP ARES SERIA 600"

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ares
galoni    8

Witam.

Mam zamiar kupić aresa z serii 600 lub 700 i chciał bym się dowiedzieć na co mam szczegulnie zwracać uwagę.

Oglądałem niedawno jednego aresa 640 niby wszystko ok żadnych szarpań przy zmianie tył - przód na rewersie elektrohydraulicznym .

Zaniepokoiło mnie w zasadzie tylko , a może aż to że z węża którym lecą opary oleju z pokrywy klawiatury było widać małą mgiełkę albo dymek niewiem co to dokładnie ,ale silnik był zimny.Dodam jeszcze że ma 8000 Mh.

Niewiem czy w tych silnikach to jest normalne czy to jest jakaś wada silnika.

Np w mtz 82 to było widać dopiero po dobrym nagrzaniu ale to jest normalne gdy olej jest mocno rozgrzany , a tam silnik był zimny .

Proszę o wypowiedzi szczególnie użytkowników owych renówek.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

u mnie w aresie tez widac dymek ale dopiero jak sie konkretnie rozgrzeje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

WielkiBrat9    1

jak rozmawiałem ze znajomym to mówił że normalne to jest jak się olej nie rozgrzeje np. w bizonie to lubi konkretnie zamglić jak jest zimny a potem to nawet nic nie widać, ja sam mam aresa 630 i niby nie ma żadnej mgiełki ale jak przyłożysz palec do węża to jest lekka różnica jak jest zimny a jak jest ciepły, znaczy się nie ma mgiełki ale podmuch można wyczuć palcem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    139

Tak jak pisze @WielkiBrat9 gdy się przytka palcem na chwile to podmuch jest zawsze czy zimny czy gorący,moje spostrzeżenie jest takie że mgiełke widać gdy silnik kokretnie rozgrzany ,wynika to prawdopodobnie z tego że przy wysokiej temp. zaczyna następować przypalanie oleju.U mnie po ostatniej wymianie oleju gdy zastosowałem olej o wysokich parametrach-ULTOR PLUS, mgiełki nie widać nawet gdy ostro dostanie po garach,gdy jeździłem na TURDUSIE to było jak wyżej.Wracaąc do ARESA 640 jak w temacie to prawdopodopodobnie ma bardzo zużyty i stary olej i przypala go już w niższej temp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
galoni    8

Tak @ptaszyna olej okazuje sie do wymiany bo sprzedający wydaje sie być uczciwy i sam powiedział o oleju.

Pytałem też mechanika i powiedział że to mogą być zużyte pierścienie i że najlepiej zmieżyć ciśnienie na cylindrach.

Byłem też u znajomego który ma John Deera i ma to samo ale na pracę silnika nie narzeka.

 

apropo; jak uwas chodzi dziwignia zmiany biegów lekko czy z oporem . napieszcie najlepiej w skali od 1 - 10(najcieżej)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    139

Pytasz o ARESA którego masz w galeri,jeżeli tak to rewers ma mech,biegi u mnie chodziły ciężko tak na 8, ale po dokładnym przesmarowaniu linek dużo lżej tak na 4.Z bigami ważniejsze jest żeby nie zgrzytały przy zmianie podczas jazdy bo wtedy synchro do naprawy a to sporo roboty.Siedzenie w nim nie jest orginalne (orginalne przy 8tyś mth zaczyna się podzierać) tak że przebieg może być większy.

 

Apropo biegi zawsze chodzą wyraźnie ciężej na zimnej skrzyni.

Edytowano przez ptaszyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
galoni    8

Nie to jest zdjecie dla przykładu .Ten co ja oglądałem to ma rewers elektrohydrauliczny (taka łopatka przy kierownicy).

Nowłaśnie biegi chodzą właśnie dość cięszko dopiero po nagrzaniu troszke lżej (czyli wszystko w normie ?)żadnych zgrzytów nie ma

Kurcze muszę sie jeszcze psespać z decyzją . Bo kupić to szybko :)

 

Mam na coś jeszce zwrócić uwagę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    139

Silnik to najmiejszy kłopot,pierwszy z brzegu mechanik sobie poradzi i części do silnika nie są zbyt drogie.Najważniejsze żeby elektronika działała bez najmiejszych zastrzeżeń a więc; rewers, półbiegi,ehr,wskaźniki,kontrolki,klima,wentylacja,światła, bo do elektroniki o fachowca trudno(nizbędny komputer i odpowiedni program).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomaszt135
      Witam,
      Mam problem z rozebraniem siłownika wspomagania w renault 8514. Po wstępnych oporach obraca się zewnętrzna część siłownika, ale nie chce się rozkręcić. Może ktoś już taki rozbierał i poradzi jak to zrobić lub ma rysunek złożeniowy z którego będzie wynikało jak się go rozbiera. Może ukryta jest gdzieś jakaś zawleczka, którą trzeba wyjąć? Z góry dziękuję. 


    • Przez majes
      Podczas jazdy i głównie pod obciążeniem słychać w kabinie takie nieregularne chrobotanie chyba ze skrzyni, raczej nie z silnika. Ostatnio nawet zauważyłem że jest to chrobotniecie jak ciągnik stoi i szarpne ładowaczem w dół. Co to może być? Byłem u mechanika, oglądał, zaglądał kamerą do skrzyni i nic nie znaleźli.
    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Danielkoltun
      Witam . Przeczytałem kilka tematów na Agrofoto ale nie znalazłem tego czego bym oczekiwał więc postanowiłam napisać tutaj , mianowicie chce kupić renault 7514 ls z 1986r , potrzebuje opinie o tym modelu . Oglądałem jeden taki egzemplarz i sytuacja wygląda tak : traktor łanie zapala , biegi ma w podłodze ( dwie wajchy , 3 zakresy i 4 biegi , rewers przy kierownicy koło gazu ręcznego ) , chodzą ciasno i wyraźnie , traktor przy jeździe do przodu trochę wyje ale to może przez to że hamulce go strasznie trzymają bo jak się wciska sprzęgło podczas jazdy to się zatrzymuje jak przymurowany . Mógłby mi ktoś wyjaśnić jak wyłącza się blokadę i która to wajcha bo ciągnik był na blokadzie podczas oglądania a nie mogłem ogarnąć co i jak , jest jeszcze jedna wajcha o której nie mam pojęcia taka długa co jest pod pulpitem i ona idzie na stronę prawą i do góry wygląda to jak jakiś rozdzielacz jednosekcyjny  , czy wajcha z gumową rączką koło sprzęgła to drugi stopień sprzęgła ? , czy hamulce są zbudowane w podobny sposób jak w MTZ bo bym je przejrzał . I na koniec na co zwrócić jeszcze uwagę . Proszę o pomoc i pozdrawiam . 
       
    • Przez farmervip
      Koledzy, potrzebna szybka porada, dziś podczas jazdy ciągnik nagle się zatrzymał i zgasł  po odpaleniu okazało się że sprzęgło nie działa a rewers po przełożeniu na jazde do przodu dusi silnik, do tyłu jest ok jedzie na wszystkich biegach lecz bez sprzęgła,wygląda to tak jak by się coś zakleszczyło, podejrzewam że problem może być z prądem lub cewkami tylko jak to sprawdzic? lub może coś innego :wacko:
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.