Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
dsa

Brak ciśnienia oleju Mf

Polecane posty

dsa    0

Witam.

Mianowicie w moim Mf 3060 jest brak ciśnienia oleju w skrzyni.

Co morze być przyczyną?

Edytowano przez dsa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    147

przy zapchanym filtrze powinna świecić kontrolka pomarańczowa jak dobrze pamiętam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sznajdik    147

Albo mogła się przepalić żarówka jak szedł na handel mógł ktoś tak zrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

konrad

jakby czujnik padl to by kontrolka swiecila caly czas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam mam problem świeci mi sie kontrolka od ciśnienia oleju ...nie da sie przełączyć żłów zająć i włączyć blokady ...oraz włączony jest przedni napęd ..co to może być::(

?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piwy    0

witam. u mnie jest ten sam problem. wypiąłem czujnik i zamontowałem manometr. na rozgrzanym jest 2,5 atm. nie za mało??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    147

Wydaje mi się że nie taki manometr masz podpięty bo powinien w barach pokazywać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    531

To i tak 2,53 bara więc zbyt malo. Włącz przedni nepęd i wtedy sprawdź, byc moze masz przeciek na wałku przekładni napędu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macko25    8

a gdzie podpiąłeś manometr?????prosto od pompy????bo mi się wydaje że pompa powinna dać co najmniej 20 bar a później dopiero przez rozdzielacze daje różne ciśnienia.ja chcę sprawdzić przy moim tylko nigdzie nie mogę kupić takiej końcówki tylko nie wiem jak nazwać tą końcówkę ona jest podobna do podłączenia przyczep hamulcowych hydraulicznych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    531

Lepiej nie sprawdzaj tylko najpierw z tej strony http://chomikuj.pl/Gustlikus/Instrukcje pobierz MF30xx dział HYDRAULICS i zapoznaj się z budową i funkcjami ukladu hydraulicznego. No niestety ten post to ewidentny przykład na "wydaje mi się" i trzeba zweryfikować wyobrażennia. A za sterowanie ciśnieniem nie odpowiadają rozdzielacze tylko zawory , a w tym przypadku zawór trójdzielny znajdujący się nad silnikiem , który tak wogóle jest zespołem zaworów maksymalnych. Podczas sprawdzania ciśnienia należy na maksa skręcić kołami tak aby zadziałały zawory orbitrola co da nam faktyczny odczyt maksymalnego ciśnienia wytwarzanego przez pompę a powinno być około 160bar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Scoti
      Witam wymieniłem sprzęgło w moim mf tarczki od napedu no i chyba tyle a teraz problem który mam to ze sie zapowietrza troche popracował w polu i znów nie ciągnął jak odpowietrzyłem to ciągnął więc gdzie moze łapać powietrze jakieś rady ?
    • Przez Scoti
      Witam mam problem ze skrzynia a mianowicie rozbierałem dekiel skrzyni bo troche ciekł uszczelniłem i złożyłem jak odpaliłem to biegi na zakresie B były na odwrót a na A dobrze czyli jak włączałem bieg do przodu na B to jechał do tyłu a jak R to do przodu co mogłem źle złożyć ? prosze o szybką pomoc dzieki
    • Przez ogrodniczek39
      Witam Forumowiczów ,
      Czy ktoś może pomóc i podać sprawdzony kontakt gdzie mogę zakupić nowy wałek atakujący do przedniego napędu dla Ciągnika 3115 ?
      Są ogłoszenia na internecie ale nie chcę wydawać pieniędzy na marne . 
      Awaria była w ubiegłym roku , lecz postanowiliśmy zregenerować wałek . Ciągnik przepracował może 10 Ha i problem nadal wystąpił .   
       




    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
    • Przez Rider
      Witam, po uruchomieniu ciągnika miga kontrolka WOM, wałek się nie uruchamia, półbiegi nie działają, napęd, blokada też. Hydraulika i podnośnik działa normalnie.
      Naciskając pedał sprzęgła normalnie zaświeca się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni  (po uruchomieniu normalnie gaśnie) oraz kontrolki żółw/zając te od półbiegów - rozumiem ze zasilanie Autotronic jest. 
      Na uruchomionym silniku wałkiem da się kręcić
      Monitor na słupku nie działa
      Gasząc silnik kontrolka WOM gaśnie.
      Oporność na czujniku WOM (z tłu przy siłowniku ) oraz na pompie olejowej (przy filtrze hydr.) ok 450 Ohm - wg instrukcji ok, kręcąc ręką wom-em wartość się zmienia więc przypuszczam, że te czujniki są ok.
      Podpinając zasilanie bezpośrednio z akumulatora do cewki WOM - wałek startuje, do cewki hamulca WOM - hamulec blokuje wałek.
      Wersja komputera - Autotronic II
      Pytanie co może być przyczyną migającej kontrolki WOM?
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.