Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Panowie od jakiegoś czasu ubywa mi płyn chłodniczy. Nigdzie nie ma wycieków. W serwisie powiedzieli mi że to wina intercoolera, ktory nawalił i wystarczy zrobić małą dziurkę w korku od chłodnicy i nie będzie ubywał płyn chłodniczy. Co sądzicie o tym?

Witam odświeże temat bo sam się nad tym zastanawiałem i odpowiedzi nie znalazłem. Myślę że dużo osób nawet nie wie ze ma intercooler w zetorku a właściwie to jest bardziej wymiennik ciepła. W nowszych wersjach juz tego nie ma ale w starszych jest chłodniczka powietrza w kolektorze dolotowym która jest wpieta w układ chłodzenia ciecza. Wystarczy obejrzeć kolektor i widać ze idą tam dwa przewody od pompy wody. Ta chlodniczka w większości przypadków odpowiada za ubywanie płynu po prostu pękają zgrzewy i jak płyn się nagrzeje robi się ciśnienie i wycieka z chłodnicy prosto na tłoki ale w małej ilości i ciągnik go przepala dlatego serwis doradził żeby zrobić dziurkę w korku pomogło by to gdy pęknięcie jest małe. Ja u siebie wyrzucilem te ustrojstwo bo nieszczelnośc była zbyt duża i planuje zamontować intercooler przed chlodnica

Edytowane przez DEMONxXx

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v