Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Dariusz

Rozrusznik (maly problem )

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Dariusz    0

WItam

Posiadam rozrusznik który jak jest zimny to noramalnie kreci po przekreceniu stacyjki! Ale jak sie nagrzeje to rzeba isc i go troszke popukac i wtedy dopiero zapali! Wyminilem juz wszytskie szczotki ale na dal to samo zimny pali, cieply trzeba puknac?

Czy ktos moze mial do czynia z czyms taki??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalm1978    0

Sprawdziłeś czy nowe szczotki luźno się przesuwają .Jeżeli tak jest to prawdopodobnie jest gdzies zimny lut.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dariusz    0

Mozliwe trzeba zobaczyc ;) Troch to denerwuje jak juz sie nagrzeje to lecisz z kluczem i pukasz i dopiero zaskoczy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    3
WItam

Posiadam rozrusznik który jak jest zimny to noramalnie kreci po przekreceniu stacyjki! Ale jak sie nagrzeje to rzeba isc i go troszke popukac i wtedy dopiero zapali! Wyminilem juz wszytskie szczotki ale na dal to samo zimny pali, cieply trzeba puknac?

Czy ktos moze mial do czynia z czyms taki??

 

rozumię że niema luzu na tulejkach rozrusznika

 

na test:

 

jak jest ciepły-po pracy ciągnika

-odpinamy kabel z bendixa i stykamy do łaczówki co wchodzi do środka-powinien odrazu zaskoczyć -uruchomić się-jeśli tak się dzieje za kazdym razem to szczotki ok- nie zaszkodzi też przeczyścić pole szczotek na wirniku-oczyścić rowki

 

- sprawdzamy lutowanie na bendixie oraz stan łączówki od startera-suwka-nadpalona???

-rozebrać automat przeczyścić styk załączania bendixa

- sprawdzić też kable połączeniowe od akumulatorów masa i połczenie do rozrusznika

-sprawdzić jakość styku stacyjki-tz START

-

 

-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez fredf9
      proszę o pomoc przy podłączeniu przełącznika rozruchu 12/24 do mtz 82
    • Przez cinek14
      Witam wszystkich mam pewien problem z rozrusznikiem w Ursusie c-360 z silnikiem 3P. Problem jest taki, że rozrusznik słabo kręcił to znaczy wolno wiec postanowiłem go rozebrać i zobaczyć co się stało. W środku zastałem komutator cały czarny był tak jak by zalany olejem z dodatkiem pyłu, szczotki były do połowy zużyte. Wymieniłem tulejki i szczotki przy okazji, także komutator wymyłem, ale gdy go złożyłem i podłączyłem pod prostownik który ma funkcje rozruchu to działał, ale nie miał takich obrotów jak powinien. Jak chce go przekręcić palcami to nie udaje mi się to myślę że jest ciężko spasowany na tulejkach, ale taki samo słabo się kręcił przed rozkręceniem a spokojnie palcami można było go obrócić wiec nie wiem co jest grane z nim i co jeszcze mogę tam zrobić albo sprawdzić? Koledzy, co może być przyczyna ze on tak słabo kręci?
    • Przez Fortis
      Od pewnego czasu mam w Ursusie C-330 problem z odpalaniem a mianowicie słabo kręci silnikiem. Na początku wymieniłem tulejki w rozruszniku na nowe, później został założony nowy elektromagnes ale też za dużo nie pomogło. Pomyślałem więc że może słabo ładuje ale okazało że ma ładowanie zbyt duże które wynosi: na około 800 obratach 13,9V- więc dobre, a na około 1600 obratach 15V więc chyba za duże(ale sam już nie wiem bo wszędzie gdzie czytałem było podawane maksymalne napięcie 14,4V a znalazłem taką stronke gdy szukałem ile kosztuje regulator Inprodus i tu pisze że max to 15V). I teraz moje pytanie: Czy z powodu zbyt dużego napięcia ładowania ciągnik może słabo kręcić i czy takie napięcie może zmniejszyć pojemność akumulatora?, a jeśli nie to no to dlaczego słabo odpala?
    • Przez minio
      Witam,
       
      mam następujący problem - podczas odpalania ciągnika, a dokładnie w momencie gdy silnik załapie słychać głośny hałas. Nie ma tego hałasu gdy np. rozrusznik kręci "na sucho" i silnik nie załapuje - występuje to tylko w momencie gdy silnik "załapuje"... Co to może być, co jest do wymiany ?
    • Przez antonio86
      Mam taki problem w c-360. Nie wiem czy to akumulatory czy rozrusznik.
      Akumulatory 13,5V trzymają po wciśnięciu guzika spada do 3V i nie ma siły obrócić.
      Poziom elektrolitu ok i w każdej celi po sprawdzeniu testerem elektrolitu jest ok- kolor zielony.
      Sprawdzałem tulejki i szczotki-ok. Teraz sprawdziłem miernikiem i między drugim wyjściem elektromagnesu a masą jest przejście. Czy tak powinno być?
×