Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wątpię czy to chodzi o ściętą maskę. Mój takowej nie posiada. Pytałem się mojego mechanika ale nie wiedział <_<

 

Daniel215 - jakiego masz MFa ? Ile funkcji wyświetla ten czerowny sterownik ?

Opublikowano

Jak widzę MF-a i handlarzy ze ścięta maską to zawsze z przodu na tej obudowie plastikowej jest napis napis Euro line i w środku w kabinie mają nic na prawym słupku kabiny więc tym się sugeruję mówię o serii 6100 podaje linka do galerii z takim napisem <_<.

Opublikowano

Witam:) koledzy mam takiego kompa w MF 3060 z 88r AUTOTRONIC ale nie wiem jak go ustawić:) chyba ma on wiele funkcji ale nie umiem ich włączyć jeśli ktoś wie jak to zrobić proszę o napisanie:) pozdro

Dodaje zdjęcie kompapost-9956-1235738254_thumb.jpg

post-9956-1235738254_thumb.jpg

Opublikowano

ustawianie jest dość proste, wystarczy chwilke pogrzebać i się jakoś dojdzie :)

swoją drogą to masz ciekawy ten sterownik... chodzi mi o włanczanie wałka, przełanczanie na 1000 a ten środkowy do czego służy???

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Mam taki sam w 3645, jak na razie to pokazuje mi prędkość :), nie mogę nic więcej z niego wyciągnąć. Właściwie to prędkość jest najważniejsza, ale powinien pokazywać też inne dane, prędkość obrotową WOM, wydajność itp. Jak ktoś opanował tego kompa to proszę o wskazówki :) .

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Pokazuje w km/h bo to Francuz :). A czy da sie zmienić z mph na km/h to nie mam pojęcia, zawsze można pomnożyć wskazanie x1,6 i masz km/h.

Opublikowano

Daniel215 to wiesz jak go ustawić??? Bo u mnie też pokazuje tylko km/h a mi zależy też na spalaniu i obrotach WOM jeśli coś ktoś wie na ten temat to proszę pisać:) pozdro

Opublikowano

po angielsku nawet ciężko dostać instrukcje, po niemiecku jest na allegro... ;)

 

a ten sterownik, to tylko raczej od handlarzy ciągników, np jakby jakiegoś "trupa" mieli z działającym sterownikiem to wtedy jedyne rozwiązanie wymątować od takiego

Opublikowano

Przepraszam fulton że puźno odpisuje ale nie miałem przez 3 dni neta. Instrukcje do sreii MF 30xx oraz 31xx zawarte są w jednej książce czyli to jest tak naprawdę jedna instrukcja. Takową instrukcję możemy kupić na allegro oraz od kogoś kto ją ma (ja w ten sposób kupiłem). Niestety znalazłem tego gościa od którego kupiłem na necie, ale e-mail zgubiłem do niego. Jak znajdę to napiszę na af

Opublikowano
a wie ktoś może gdzie taki komputer można kupić? Mam Francuza lecz ktoś wykręcił przed sprzedażą kompa ;/

 

Chciałbym odzyskać tego kompa, handlarz wcisnął mi kit, że to sterownik od siewnika czy jakos tak  :) no ale człowiek był wtedy zielony w tych sprawach...

Opublikowano
:P:) mariusz x mam do ciebie kilka pytań posiadam mf 3645 z 92r. ze skrzynią power shift,posiadasz może do niego jakąś instrukcje obsługi lub jakiś katalog części?,czytałem twoje inne posty pisałeś ze masz filtr od hydrauliki z jednej strony skrzyni,dlaczego ja mam z dwóch stron te duże filtry?ile weszło ci oleju przy wymianie w skrzyni?jaki olej wlałeś?Sorki że tak wyskoczyłem z tymi pytaniami jak harpagan, ale jesteś jedyną osobą na forum którą namierzyłem ,która używa tego modelu.Przepraszam za kłopot oraz z góry dziękuje za okazaną pomoc !!!
Opublikowano

Filtry od hydrauliki masz dwa a mariusz pewnie też ma dwa (po obu stronacz jak w każdym seryjnym MF 36*5)

Do skrzyni wchodzi ok. 75 litrów oleju, dobrym olejem jest BP terrac... :P

92 rok to jeszcze masz ze skrzynią 16x16???

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Filtr mam tylko jeden po prawej stronie skrzyni. Wersje z jedną pompą(taki jak mój) mają tylko jeden filtr. W wersji z dwiema pompami jest drugi filtr po lewej stronie. Ze względów ekonomicznych ograniczyliśmy się do wymiany filtra, wymiana oleju przeciągnie się niestety(obecnie nowy olej to równowartość ok 2000 litrów mleka :P ).

Mam do niego instrukcję w języku polskim, ale nic ciekawego w niej nie ma, bynajmniej niczego nowego się z niej nie dowiedziałem. Mam też katalog części do wszystkich modeli MF od początku produkcji.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Zwiększa wydatek, standardowo na jednej pompie jest ok 55l/min, dodatkowa pompa daje chyba dodatkowe 40 litrów. Sam żałuje, że nie mam u siebie dwóch pomp, podnośnik mógł by działać szybciej(może wymiana pompy na nową by pomogła, no ale cena~2400 zł).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v