Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
marekfendt

Rivierre Casalis rc121 problem ratujcie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
marekfendt    2

kupilem te prase w tym roku, glugi czs sie mencze i nieiwm oco jej hodzi, otórz moja prasa ma problem napoczatku ukrecic walek slomy przyczyna jest taka ze pasy sie skrecaja nachodza na siebie a sloma wciska sie pomiedzy pasy. pasów sa cztery szerokie. najgodzej jst na poczatku bo jak juz ukreci walek slomy to juz mozna byc spokojnym az do zaczecia nastepnej beli.

rotor32    66

Powiem szczerze nie znam się na tej prasie, ale wiem że ona oryginalnie ma więcej niż 4 pasy takie wąskie, może przez zamianę tych pasów tak chodzi. Pytałem kilka osób jak im chodzą te pasowe prasy "za pare groszy" i nie mają żadnych problemów.

Wiadomość z agroFakt.pl

marekfarmer    5595

a ile dałeś za prase

Jeśli zgadzasz się z moim postem to strzałkę w górę wciśnij to nic nie kosztuje a mnie motywuje

rotor32    66

Niekoniecznie zmienić pasy, miedzy każdym pasem na nieruchomej rurce po której chodzą przyspawać pręty i w tedy pasy będą szły po swoim torze, ale to jest kombinowanie, nie ma gwarancji, że będzie dobrze chodzić, najlepiej byłoby założyć oryginalnej szerokości, ale to też spory koszt. Decyzja należy do ciebie :]

Ja mam taka prase z oryginalnymi 6 pasami a i pomiedzy nimi sa plaskowniki to reguluja przesuwanie, a co do poczatku ukrecenia walku mususz miec bardzo dobry podbierac i jak najbardziej opuszczony bo to najwiekszy mankament tej prasy. Jesli to bedzie ok to prasa bedzie podbierala bez najmniejszego problemu i bez zatrzymywania sie i czekania az zacznie sie krecic.

marekfendt    2

tak zespawalem wlasnie te prety zeby hodzily pasy po swoim torze i tak nic nie daje pasy schodze sie na siebie w komorze ktorej zaczyna sie ukrecanie walku. dodam ze z przennej slomiebybo lepiej a w zytniej to juz wcale nie idzienia zrobic belki. rusze kawalek pasy sie najda na siebie sloma wciska sie w nie i musze wyciagac.