Skocz do zawartości
rodolfo

T25 problem z odpaleniem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rodolfo    0

witam

mam problem z odpaleniem t25 popularnego wladka, kazdy z was wie jak sie go odpala ale po kolei

poczatkowo odpreznik w gore zakrecilem, i odpalil, wiadomo odpreznik w dol i chwile chodzil po czym zgasl ... niestety ponowne proby odpalenia nie powiodly sie , niepokoi mnie to ze z komina nie leci "dymek" kiedy kreci sie wlodka zawsze sie troche wydobywa z komina.

poczatkowo myslalem ze sie zapowietrzyl, podpompowalem paliwo pompka, sprawdzilem czy dochodzi do calego ukladu, na wtryskiwacze dochodzi, odkrecilem i nadmiar sie wylal, to samo filtr wstepnego oczyszczania, paliwo jest w obiegu bo slychac jak po baku sie przelewa jak pompuje, na zapych tez nie szlo .. co moze byc przyczyna.???

reasumujac kreci kreci i nic , dym sie nie pojawia w kominie .. co moglo sie stac ??

z gory dzieki za sugestie, pomoc etc

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rodolfo    0

hmm pompka powiadasz .. tylko ze ewidentnie pompuje paliwo, odkrecilem lekko wtryskiwacze, to sami filtr wstepny po podpompowaniu nadmiar ropy sie przelewal, to samo slychac bylo w baku ze paliwo leci po pompowaniu ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MichalP    14

cos z ukladem paliwowym. Ja miałem tak ze wpadł brud do rurki i po prostu ja zatykał jak pompa zaczynała ciągnąc paliwo. I wtedy ciagnik gasl i nie dymił. Paliwo naszło, po jakimś czasie i odpalił i znowu to samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    98

Ja jak kiedyś robiłem w polu i mi momentalnie zgasł. Też pompowałem paliwo dochodziło, a jak odpalać to nic tylko kręcił, nawet go ciągałem i nic. Okazało się że urwały się śruby od napędu pompy. Wiesz o co mi chodzi ? na rozrządzie I pompa nie chodziła. Może zobacz tam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryk255    1
(edytowany)

albo wykreć całkiem wtryski i przeczyśc a jak nie to morze rozżąd pier...i zaworów nie unosi czy cos?

Edytowano przez patryk255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamgaleon    5

kolego miałem podobnie jak kolega pawel807 zgasł i nie szło go odpalić, odpowietrzyłem wszystko a okazało się że odkręciły się 3 śruby od napędu pompy wtryskowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

Popuść rurki wysokiego ciśnienia na wtryskach te dolne noga na gaz i kręć silnikiem.Jak pojawi się ropa to dokręć rurki i próbuj odpalić.Jak nie pojawi się ropa to szukać przyczyny jak koledzy wyżej piszą o napędzie pompy :) Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marjano    0

witam Mam problem z t25 a więc gdy próbuje go odpalić to mi nie chyta tzw nie pszeskakuja jak by tryby w rozruszniku tylko kręci dalej i wyje co to może być  :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LOST    7

Sprawdź zębnik ze sprzęłem jednokierunkowym, tzw bendix.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marulekk    340

Witam

Ja ma inny problem z T25, mianowicie odpale, pochodzi trochę i zaczyna się dławić aż zgasnie, pompką kilka razy przepompuje i dalej nie moge przepompowywać bo jakieś ciśnienie nabiło (jakby coś blokowało odpływ paliwa) i nie moge wcisnąć pompki, co to może być ? jjest jakiś zawór zwrotny ukryty gdzieś w pompie bądź w filtrach ? filtry nowe, przewody (rurki) czyste


sprzedam pług 3-skibowy ruski stan dobry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    199

Zatkana śruba z małym otworem.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez seba25
      Witam mam problem z rewersem, wyskakuje tylko podczas zjeżdzania z góry przy podjeździe nie ma takiego problemu proszę o porady.
    • Przez kajperos
      Warte swojej ceny? pomaga coś? https://www.zenox.pl/product/Zestaw-wspomagania-układu-kierowniczego/689OKT255
       
    • Przez władimirecc
      Witam. Zdjąłem zwojnice, co przedstawiam na zdjęciach poniżej.
      1. W środku w skrzyni luźno lata jakiś element od tego wałka co wchodzi do skrzyni i pytanie czy tak powinno być?
      2. Czy śrubę na której trzyma się zwojnica przy skrzyni da się wymienić?
      3. Co z bębnem i taśmą, jak rozpoznać czy jest do wymiany? Podejrzewam, że brak hamulca był spowodowanym brudem który tam się znalazł? i być może hamulec po wyczyszczeniu będzie działać?
      4. Czy warto rozbierać całą zwojnicę i wymieniać łożyska, czy tylko wyczyścić i zalać nowym olejem?


    • Przez kajperos
      Chciałem spróbować odpalić władka na 6 biegu. Na sekunde zatrybił ale potem nie chciał jechać nawet jak wrzucałem półbiegi. Co waszym zdaniem poszło ?
    • Przez Vlodia
      Witam serdecznie. Jakis czas temu nabylem vladimirca model t25a. Ciagnik z nieduzym przebiegiem, raptem 1200motogodzin. Silnik w orginale nie ruszany bardzo czysty i w dobrej kondycji. Rok chodzil bez zarzutu, zrobilismy mu w tym czasie dwa razy olej bo nie bylo pewnosci jak dlugo nie byl wymieniany. cisnienie oleju na cieplym silniku okolo 70-80°C na wolnych obrotach 1.5bara. Jakies dwa tygodnie temu przy bronowaniu silnik zaczal glosniej pracowac. Odpala normalnie, cisnienie oleju ok, nie dymi, moc jest wszystko w normie tylko coraz glosniej slychac silnik. nie stuka, nie puka. dzwiek jest podobny do szumu uszkodzonego lozyska, takie rzeżenie jakby cos pracowalo na sucho troche grzechocze, slychac to z okolic rozrzadu moze 1 cylindra, no i jest wrażenie ze jest o polowe wolniejszy jak obroty walu. Sprawdzilismy panewki na wale i korbowe i glowne. Praktycznie bez sladow zuzycia. pompa oleju igla, korby sztywne, sfoznie tlokowe sztywne, tloki nie przytarte, glowice szczelne, dzwignie zaworowe pracuja lekko. walek rozrzadu kreci sie leciutko i nie ma luzu. panewki na kolach posrednich praktycznie jak nowe, praktycznie bez luzow. tryby cale, bez wyszczerbien. wszystko bylo dokrecone bez zadnych luzow. walek balansowy sztywny, przeciwwagi na wale dokrecone, panewki oporowe w porzadku. Wszystko wyczyszczone poskrecane zabezpieczone, niestety nic nie pomoglo, dalej halasuje. Ma ktos pomysl. Nie mam pojecia co jeszcze mozna sprawdzic....
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.